Uncategorized
Stream Your Dream 5, Vlog Your Way Up: cea mai mare ediție a proiectului, organizată de Samsung împreună cu YouTube Premium, a reunit peste 150 de creatori de conținut
Ediția a cincea și cea mai amplă de până acum a reunit creatori de conținut la început de drum, reprezentanți din partea Samsung și YouTube și vloggeri renumiți care au împărtășit din secretele succesului lor
București, România – 13 noiembrie 2019 – Samsung Electronics România împreună cu YouTube Premium au organizat sâmbătă, 9 noiembrie 2019, un eveniment dedicat creatorilor de conținut video la început de drum, care au avut ocazia să afle câteva dintre rețetele succesului în mediul online de la unii dintre cei mai cunoscuți vloggeri din România.
În cadrul conferinței, care a avut loc sâmbătă la Grand Cinema Băneasa și la care au participat mai mult de 150 de creatori de conținut, cei cinci mentori din program (George Buhnici, Andreea Balaban, Radu Constantin, Noaptea Târziu și Maximilian Ioan) au împărtășit poveștile lor de succes, despre începuturile și parcursul lor pe internet, oferindu-le celor din public cele mai bune sfaturi pentru crearea de conținut video online. Gazda evenimentului a fost Mihai Hash, unul dintre cei mai cunoscuți și vechi creatori de conținut video de la noi.
George Buhnici, jurnalist, vlogger, antreprenor și creator de conținut a vorbit despre începuturile sale în lumea tehnologiei și despre lucrurile importante pe care toți cei care vor să urmeze o carieră în domeniu ar trebui să le știe.
Andreea Balaban a împărtășit cu publicul parcursul ei în vlogging, dezvăluind ceea ce a determinat-o să se apuce de YouTube, despre munca din spatele unui canal de succes, despre cât de importantă este comunitatea și cum să ții aproape oamenii care te urmăresc.
Băieții de la Noaptea Târziu au vorbit despre canalul lor de YouTube, despre începuturi și despre cum au ajuns să aibă succes și le-au dat sfaturi celor din public despre ce ar trebui să facă și ce nu ar trebui să facă dacă vor să rămână relevanți în această industrie.
Maximilian Ioan, cunoscut pe internet drept MaxsiAltele, a vorbit despre cum a început să posteze clipuri pe YouTube la o vârstă fragedă, despre cum a reușit să crească și despre ce înseamnă succesul în gaming, dar și despre echilibrul dintre cariera de vlogger și dezvoltarea personală.
Radu Constantin a vorbit despre inspirație și despre cum să găsești idei bune care merită să fie transformate în clipuri video, despre cum să ajungi în trending pe YouTube, dezvăluind și câteva strategii personale pentru a avea succes în online.
În cadrul conferinței, au urcat pe scenă Ioana Mârzac-Sigarteu, Corporate Communication Manager, Samsung România, care a ținut o prezentare despre misiunea Samsung și modul de lucru cu creatorii de conținut globali și locali, dar și despre ideea din spatele proiectului Stream Your Dream, Dan Oros, Head of Marketing Google România, care a vorbit despre importanța platformei pentru creatorii de conținut, despre trenduri și bune practici în ceea ce privește conținutul video, dar și despre instrumentele diferite de monetizare YouTube și Oana Bulexa, Managing Partner MSL The Practice, care a ținut o prezentare despre personal branding, oferind sfaturi celor din audiență despre ce principii ar trebui să țină cont pentru a avea succes în mediul online. Ultima parte a evenimentului a inclus și un scurt workshop ținut de Millo Simulov, regizor și producător – care a arătat participanților cum poți edita clipuri video direct de pe telefon.
„Suntem entuziasmați de modul în care a evoluat Stream Your Dream, proiectul nostru dedicat micro-influencerilor și creatorilor de conținut aflați la început de drum, devenind astăzi o adevărată platformă care aduce la un loc oameni pasionați de online, idei, resurse și sprijin pentru cei care vor să facă o carieră în vlogging. Ne bucurăm de parteneriatul nostru cu YouTube Premium, cea mai mare și puternică platformă de video sharing, esențială pentru orice creator video care vrea să își lanseze ideile în lume”, a declarat Simona Panait, Director de Marketing Samsung România & Bulgaria.
„Ne propunem să susținem cât mai mult creatorii de conținut de pe YouTube și să le oferim informațiile și resursele de care au nevoie pentru a dezvolta comunități în jurul pasiunilor lor. Colaborarea cu Samsung în ceea ce privește proiectul Stream Your Stream se aliniază foarte bine în această direcție de educație și inspirație pentru cei care vor să reușească în mediul online” a declarat Dan Oros, Head of Marketing Google România.
Proiectul Stream Your Dream își propune să contribuie la formarea unei generații noi de micro-influencers, iar în cadrul evenimentului de sâmbătă participanții au avut acces la informații relevante de la oameni din domeniu.
În urma evenimentului, s-a deschis oficial și etapa a doua a proiectului, respectiv programul de mentorat, prin care cei mai buni 15 creatori de conținut vor avea ocazia să lucreze îndeaproape cu cei cinci mentori, având acces la experiențe inedite oferite de Samsung și YouTube pe parcursul următoarelor luni.
Uncategorized
Trans-Formare.ro lansează două programe online pentru cei care vor să-și depășească amânările și să devină mai convingători

Platforma de cursuri online Trans-Formare.ro anunță lansarea a două programe dedicate dezvoltării personale: „Hai, începe – 21 de zile împotriva amânărilor”, un program intensiv anti-procrastinare, și „Comunicare persuasivă pentru profesioniști și antreprenori”, un curs online de dezvoltare personală dedicat abilităților de influență și exprimare.
Cele două lansări răspund unor nevoi actuale: mulți oameni se confruntă cu amânarea sarcinilor importante, în timp ce alții simt că își pierd impactul atunci când vorbesc în public sau încearcă să-și transmită ideile.
Programul 21 de zile să slabesti zalele invizibile ale procrastinării
Acest curs online propune o metodă practică și accesibilă pentru a înțelege mecanismele procrastinării și pentru a construi obiceiuri noi, prin:
- exerciții zilnice scurte și aplicate,
- reflecții ghidate în format audio,
- bonus: manualul „Spune stop procrastinării și trăiește-ți viața”.
„Am creat acest program pentru toți cei care simt că viața lor stă pe loc din cauza amânărilor. Scopul nu este perfecțiunea, ci progresul constant”, a declarat echipa Trans-Formare.ro.
Cursul „Comunicare persuasivă pentru profesioniști și antreprenori”
Acest curs online de dezvoltare personală îi ajută pe participanți să își crească impactul atunci când vorbesc sau scriu. Temele principale includ:
- cum să-ți transmiți ideile clar și memorabil,
- tehnici de storytelling,
- reguli de bază pentru prezentări care captivează,
- influență pozitivă în relații profesionale și personale.
„Într-o lume unde comunicarea este moneda de schimb a succesului, abilitatea de a fi convingător face diferența. Acest curs este construit pentru oameni reali, cu provocări reale”, au adăugat organizatorii.
Disponibilitate
Ambele programe sunt deja disponibile pe www.trans-formare.ro și pot fi accesate imediat după înscriere.
Despre Trans-Formare.ro
Trans-Formare.ro este o platformă de cursuri online de dezvoltare personală dedicată celor care vor să își depășească blocajele și să trăiască mai conștient. Cursurile sunt concepute cu un ton prietenos, conținut aplicat și resurse practice, astfel încât fiecare participant să simtă progresul pas cu pas.
Uncategorized
Sănătatea mintală este afectată negativ de digitalizare, arată studiile. Un zâmbet real este cheia către reconectare

București, 3 octombrie 2025 – În fața unei alienări digitale tot mai accentuate, care afectează negativ sănătatea mintală, conexiunile reale cu cei din jurul nostru sunt mai importante ca oricând. Iar primul pas către construirea acestor noi conexiuni autentice începe cu un zâmbet real. Pe 3 octombrie, cu prilejul Zilei Mondiale a Zâmbetului, Sensodyne celebrează printr-o campanie care își propune să readucă zâmbetele reale într-o lume supra-digitalizată. Sensodyne este aici pentru a susține zâmbete mai sănătoase în fiecare zi, posibile datorită științei.
„#fărăfiltre, doar zâmbete reale” este mai mult decât un simplu slogan de campanie. Devine un imn care reflectă o nevoie tot mai puternică în lumea supra-digitalizată de astăzi.
„Într-o societate în care interacțiunile sunt din ce în ce mai mult mediate de ecrane și filtrate prin imagini atent alese pe rețelele sociale, autenticitatea adesea se pierde. Cu ocazia Zilei Mondiale a Zâmbetului din acest an, atragem atenția asupra alienării generate de excesul digital și subliniem importanța conexiunilor umane autentice, nefiltrate. Un zâmbet real, fără filtre, devine un puternic memento că, dincolo de algoritmi și pixeli, oamenii tânjesc după prezență, sinceritate și legături emoționale adevărate. Iar Sensodyne este aici pentru a susține acest lucru”, a declarat Cătălin Crânguș, Country Manager Haleon România.
Studiile arată că sănătatea mintală este afectată semnificativ de mediile digitale
Numeroase studii, realizate de-a lungul anilor, au demonstrat o corelație pozitivă între utilizarea crescută a mediului digital și probleme care afectează sănătatea mintală, precum anxietatea, tulburările de somn, sentimentul de izolare sau chiar depresia. Adesea, aceste probleme au dus la o utilizare și mai intensă a instrumentelor digitale, agravând și mai mult situația.
De exemplu, un studiu recent publicat în Frontiers in Psychology a arătat că dependența de internet la adulți este strâns legată de probleme reale de sănătate mintală: depresie, anxietate și stres, precum și de o calitate scăzută a somnului. Adulții care prezentau semne de dependență digitală au raportat frecvent neliniște, dificultăți de odihnă și incapacitatea de a se „deconecta” după ore întregi petrecute online. Aceste constatări susțin ideea că, pentru adulți, consumul excesiv de conținut digital nu este doar un obicei, ci un factor care contribuie la alienare și la deteriorarea legăturilor umane autentice.
Un alt studiu, realizat în Cipru, a concluzionat că utilizarea excesivă a mediului digital a fost corelată cu niveluri mai ridicate de depresie, anxietate și stres, precum și cu o stimă de sine mai scăzută. Tinerii adulți sunt în mod special vulnerabili. Cercetarea confirmă că, deși există avantaje ale utilizării acestora, mediile digitale pot amplifica, de fapt, sentimentul de alienare și pot submina încrederea personală, subliniind nevoia urgentă de reconectare umană autentică.
Acestea sunt doar două exemple dintr-o multitudine de dovezi științifice care au evidențiat, în mod repetat, „cealaltă față a monedei” atunci când vine vorba de utilizarea digitalului: impactul asupra sănătății mintale.
Zâmbetul este cheia reconectării în viața reală
În contextul în care instrumentele digitale afectează negativ sănătatea mintală, cheia echilibrului și a reconectării cu cei din jur este reprezentată de un gest simplu: un zâmbet autentic, real. Acest gest, capabil să creeze o punte chiar și între doi străini pentru câteva secunde, poate fi cheia prin care contracarăm alienarea de zi cu zi și ne îmbunătățim starea de spirit.
Un studiu realizat de Fujita Health University School of Medicine din Japonia demonstrează cât de puternic influențează zâmbetul unei persoane pe cel al interlocutorului său: în scenarii în care doi oameni conversau, persoanele care ascultau și zâmbeau mai mult îi determinau pe vorbitori să zâmbească, la rândul lor, mai mult. Cu cât ascultătorul zâmbea mai des și mai intens, cu atât interacțiunea era percepută ca fiind mai confortabilă și mai plăcută.
O altă cercetare a arătat că persoanele mai expresive facial – care zâmbesc mai des și își exprimă vizibil emoțiile – sunt mult mai susceptibile de a fi plăcute, apreciate și considerate de încredere în interacțiunile sociale. În conversații video, participanții care afișau mai multă expresivitate facială, în special prin zâmbete, primeau constant evaluări pozitive din partea celorlalți, indiferent de context.
Cu prilejul Zilei Mondiale a Zâmbetului din acest an: #fărăFiltre, doar zâmbete reale
În momentul actual, în care utilizarea excesivă a digitalului alimentează adesea sentimente de izolare și deconectare, puterea unui zâmbet real se dovedește a fi un antidot simplu, dar cu impact real. Mai mult decât o expresie, un zâmbet autentic creează încredere, cultivă sentimentul de apartenență și reface legătura umană pe care tehnologia o poate eroda. Este un memento că, dincolo de ecrane și filtre, conexiunea autentică începe față în față, prin limbajul comun al unui zâmbet.
„La Sensodyne, credem că fiecare zâmbet autentic reflectă mai mult decât fericire. El transmite încredere, confort și stare de bine. De aceea, pentru a sărbători Ziua Mondială a Zâmbetului în acest an, am lansat un mesaj puternic: că, dincolo de filtre și ecrane, adevărata conexiune începe cu un zâmbet sănătos, nealterat. Prin faptul că ajută oamenii să amelioreze sensibilitatea dentară și să își protejeze dinții, Sensodyne se asigură că nimeni nu trebuie să se abțină, pentru că un zâmbet autentic merită să fie împărtășit liber. Nimeni nu ar trebui să își ascundă zâmbetul real”, a explicat Andreea Ilie, Marketing Manager divizia Igienă Orală Haleon România.
Despre Haleon
Haleon este unul dintre cei mai mari producători și furnizori de produse pentru sănătatea orală din lume. Având în portofoliu mărci susținute de expertiza științifică, printre care brand-urile Sensodyne și parodontax, Haleon se concentrează pe îmbunătățirea și menținerea sănătății orale. Obiectivul companiei este de a promova și de a îmbunătăți accesul la îngrijirea dentară de calitate prin educație, cercetare și parteneriate cu profesioniști din domeniul stomatologic.
Lider global în sănătatea consumatorilor, Haleon oferă produse pentru sănătatea de zi cu zi, cu umanitate. Portofoliul de produse al companiei acoperă cinci categorii majore, printre care sănătatea orală, ameliorarea durerii, sănătatea respiratorie, vitamine, minerale și suplimente (VMS).. Pentru mai multe informații, vă invităm să vizitați: www.haleon.com.
Uncategorized
SGS – Încredere, muncă în echipă și performanță, având ca angajament comun sustenabilitatea

3 October 2025 – SGS, lider mondial în domeniul testării, inspecției și certificării, anunță cu entuziasm susținerea ca sponsor principal al 44west, o echipă elvețiană de canotaj din Zug – localitate care va găzdui în curând sediul central global al companiei – care-și propune să doboare recordul traversării Atlanticului, demonstrând ce poți realiza atunci când încrederea, performanța, munca în echipă și sustenabilitatea se unesc.
Concurând sub sloganul „Vâslim pentru biodiversitate”, echipajul încearcă să doboare recordul folosind acest demers ca pe o platformă pentru schimbare. Prin soluțiile noastre Impact Now for Sustainability, contribuim la convertirea acestui mesaj în acțiuni măsurabile, inclusiv prin colaborarea cu rrreefs, o organizație elvețiană care și-a propus să restabilească și să regenereze recifele de corali folosind tehnologii inovatoare, știință, artă și materiale ecologice.
„Susținerea 44west nu înseamnă doar doborârea unor recorduri. Înseamnă promovarea ideilor îndrăznețe, protejarea mediului, stimularea performanței, a muncii în echipă și a talentelor locale”, a declarant Géraldine Picaud, CEO, SGS.
Împreună, demonstrăm că valorile comune și provocările îndrăznețe pot crea beneficii pe termen lung pentru oameni, natură și viitor.
Urmăriți cum evoluează călătoria echipei pe site-ul dedicat cursei, SGSx44west.
Traversarea va începe vineri, 12 decembrie, din La Gomera – Insulele Canare, către Antigua – Caraibe. Puteți urmări și postările echipei, direct pe Instagram.
Despre SGS
SGS, lider mondial în testare, inspecție și certificare, operează o rețea globală de peste 2.700 de laboratoare și subsidiare în 119 țări, susținută de o echipă de 99.250 de profesioniști dedicați. Cu o tradiție de peste 145 de ani în excelența serviciilor, combinăm precizia și rigurozitatea specifice companiilor elvețiene pentru a ne ajuta clienții să atingă cele mai înalte standarde de calitate, siguranță și conformitate.
Promisiunea brandului nostru, When you need to be sure, reflectă angajamentul față de seriozitate, integritate și încredere, oferind soluții care sprijină companiile să se dezvolte în siguranță. Serviciile noastre sunt livrate cu mândrie sub brandul SGS sau sub umbrela altor mărci de încredere precum Brightsight, Bluesign, Maine Pointe și Nutrasource.
SGS este listată la SIX Swiss Exchange sub simbolul SGSN (ISIN CH0002497458, Reuters SGSN.S, Bloomberg SGSN:SW). Pentru mai multe informații despre eforturile și progresul SGS în domeniul sustenabilității, vizitați: https://www.sgs.com/en/our-company/corporate-sustainability
-
Evenimenteacum 2 zile
BOGDAN IVAN: ”DACĂ NU REDESCHIDEM CENTRALELE PE CĂRBUNE, LA IARNĂ RISCĂM SĂ INTRĂM ÎN BLACKOUT”
-
Uncategorizedacum o zi
SGS – Încredere, muncă în echipă și performanță, având ca angajament comun sustenabilitatea
-
Evenimenteacum o zi
Ce zice ANRE despre tariful binom, care ar putea sa facă o diferență în facturile de curent
-
Uncategorizedacum o zi
Sănătatea mintală este afectată negativ de digitalizare, arată studiile. Un zâmbet real este cheia către reconectare
-
Uncategorizedacum 21 de ore
Trans-Formare.ro lansează două programe online pentru cei care vor să-și depășească amânările și să devină mai convingători
-
Evenimenteacum o zi
ROMÂNIA SE ÎMPRUMUTĂ DE PE PIEȚELE EXTERNE LA NUMAI O ZI DUPĂ APROBAREA RECTIFICĂRII
-
Evenimenteacum 16 ore
Bolojan ar vrea listarea pe bursă a CEC și Aeroporturi București
-
Evenimenteacum 22 de ore
ANCA ALEXANDRESCU, DEZVĂLUIRI DESPRE TONOMATUL SISTEMULUI, DAN ANDRONIC: ”ACȚIONEAZĂ LA COMANDĂ, ÎN FUNCȚIE DE CINE PLĂTEȘTE MAI BINE”