Uncategorized
HONOR România și Tribal Worldwide te invită să-ți pui telefonul la încercare prin „The Magic Challenge”

București, 28 iunie 2023 – “The Magic Challenge” este noua campanie HONOR, dezvoltată la nivel local și semnată de agenția Tribal Worldwide România, care își propune nu doar să comunice performanțele remarcabile ale celui mai nou telefon flagship din seria Magic – HONOR Magic5 Pro – ci chiar sa le pună la încercare în mod real, pentru a demonstra superioritatea acestora printr-o serie de teste.
Ca moderatori ai seriei de 3 episoade „The Magic Challenge” au fost aleși expertul tech Dan Cadar și muzicianul Jean Gavril, care invită câțiva creatori reprezentativi de conținut digital din social media din România să își testeze propriul telefon, oricare ar fi acela, comparativ cu Magic5 Pro, smartphone-ul care a dominat anul acesta topurile internaționale în ceea ce privește camera foto și display-ul conform specialistilor de la DXOMARK. Practic, se propune o serie de teste comparative, atât creatorilor de conținut, cât și urmăritorilor, pentru a se convinge de superioritatea tehnologică a HONOR Magic5 Pro.
Realitatea în jurul căreia a fost construită această campanie multi – serie gravitează în jurul faptului că în momentul în care te-ai obișnuit cu un anumit brand, mai ales de tehnologie, este dificil să-l schimbi, chiar dacă există opțiuni mai performante și poate mai avantajoase.
„E foarte complicat să-ți schimbi telefonul după ce te-ai obișnuit cu el ani de zile. Fiind cel mai recent jucător intrat pe piață, într-o industrie extrem de competitivă și cu utilizatori loiali, HONOR are nevoie de mai mult decât un story emoționant, pentru ca oamenii și profesioniștii din domeniu să fie convinși de superioritatea noului smartphone Magic5 Pro. Astfel, am ales sa ne scoatem la tablă telefoanele și să vedem, pe baza unor teste simple, dacă chiar sunt atât de performante, sau dacă doar trăim cu ele din inerție. Practic, ne-am întrebat pe noi înșine dacă ne-am schimba telefonul cu unul superior din punct de vedere tehnic.” punctează Simina Dima, Managing Director & Executive Creative Director al Tribal Worldwide România.
Astfel, cei doi moderatori aleși – Jean Gavril și Dan Cadar vor provoca trei utilizatori experimentați de smartphones și creatori de conținut digital în social media locali, să-și testeze telefoanele, să pună la încercare câteva dintre cele mai folosite caracteristici în viața de zi cu zi. Performanța HONOR Magic5 Pro iese ușor în evidență în fața unor provocări nefiltrate, filmate în cadrul experimentului video chiar cu telefoanele Magic5 Pro.
“Avansul tehnologic a dat naștere unei generații aflate mereu în mișcare, dornică să surprindă momentele importante, să se documenteze, să împărtășească și să inspire prin propriile experiențe și povești, astfel că un smartphone cu capacități foto-video excepționale și cu o autonomie a bateriei cât mai mare a devenit o necesitate. Continuând strategia axată pe inovații centrate pe nevoile și dorințele utilizatorilor, HONOR Magic5 Pro transformă momentele din viața acestora, inclusiv a profesioniștilor, în aventuri de neuitat, prin îmbinarea unor caracteristici și funcții inovatoare, care depășesc standardele de referință din industrie, totul într-un flagship emblematic”, precizează Călin Clej, Marketing Director în cadrul HONOR România & Bulgaria.
Noua campanie, lansată exclusiv în mediul digital, cuprinde un mix de tactici pe Instagram, Facebook, YouTube și TikTok, amplificate printr-o serie de acțiuni de PR, dezvoltate de echipa Porter Novelli România.
Credite campanie
HONOR România
Călin Clej – Marketing Director HONOR România & Bulgaria
Laura Viciu – Head of PR & Social Media HONOR România
Tribal Worldwide România
Simina Zidaru Dima – Managing Director & Executive Creative Director
Ruxandra Popescu – Client Service Director
Georgiana Bulagea – Senior Creative
Alex Udrea – Art Director
Elena Mihai – Account Director
Alexandra Stan – Influencer Manager
Bianca Vișinescu – Social Media Manager
Parteneri
Porter Novelli România
Sorina Mihai – Managing Partner
Diana Mottok – Client Service Director
Nadine Said – Account Manager
Casa de producție
StaySarp Film
Despre HONOR
HONOR este un furnizor global de dispozitive inteligente. Este dedicat să devină un brand tehnologic iconic la nivel global și să creeze o nouă lume inteligentă prin intermediul produselor și serviciilor sale puternice. Cu o expertiză în domeniul cercetării și dezvoltării, se angajează să dezvolte tehnologii care să permită oamenilor din întreaga lume să meargă mai departe, oferindu-le libertatea de a realiza și de a face mai mult. Oferind o gamă de smartphone-uri, tablete, laptopuri și dispozitive portabile de înaltă calitate, potrivite pentru fiecare buget, portofoliul de produse inovatoare, premium și fiabile HONOR le permite oamenilor să devină o versiune mai bună a lor înșiși.
Pentru mai multe informații, vă rugăm să vizitați HONOR online la www.hihonor.com sau să trimiteți un e-mail la newsroom@hihonor.com.
Despre TRIBAL WORLDWIDE
Tribal Worldwide România este agenția de creație digitală membră The Group. The Group este lider al industriei de comunicare din România și include agenții specializate în servicii de creație, media, digital, branding, relații publice, producție, marketing experențial și evenimente speciale.
Uncategorized
Trans-Formare.ro lansează două programe online pentru cei care vor să-și depășească amânările și să devină mai convingători

Platforma de cursuri online Trans-Formare.ro anunță lansarea a două programe dedicate dezvoltării personale: „Hai, începe – 21 de zile împotriva amânărilor”, un program intensiv anti-procrastinare, și „Comunicare persuasivă pentru profesioniști și antreprenori”, un curs online de dezvoltare personală dedicat abilităților de influență și exprimare.
Cele două lansări răspund unor nevoi actuale: mulți oameni se confruntă cu amânarea sarcinilor importante, în timp ce alții simt că își pierd impactul atunci când vorbesc în public sau încearcă să-și transmită ideile.
Programul 21 de zile să slabesti zalele invizibile ale procrastinării
Acest curs online propune o metodă practică și accesibilă pentru a înțelege mecanismele procrastinării și pentru a construi obiceiuri noi, prin:
- exerciții zilnice scurte și aplicate,
- reflecții ghidate în format audio,
- bonus: manualul „Spune stop procrastinării și trăiește-ți viața”.
„Am creat acest program pentru toți cei care simt că viața lor stă pe loc din cauza amânărilor. Scopul nu este perfecțiunea, ci progresul constant”, a declarat echipa Trans-Formare.ro.
Cursul „Comunicare persuasivă pentru profesioniști și antreprenori”
Acest curs online de dezvoltare personală îi ajută pe participanți să își crească impactul atunci când vorbesc sau scriu. Temele principale includ:
- cum să-ți transmiți ideile clar și memorabil,
- tehnici de storytelling,
- reguli de bază pentru prezentări care captivează,
- influență pozitivă în relații profesionale și personale.
„Într-o lume unde comunicarea este moneda de schimb a succesului, abilitatea de a fi convingător face diferența. Acest curs este construit pentru oameni reali, cu provocări reale”, au adăugat organizatorii.
Disponibilitate
Ambele programe sunt deja disponibile pe www.trans-formare.ro și pot fi accesate imediat după înscriere.
Despre Trans-Formare.ro
Trans-Formare.ro este o platformă de cursuri online de dezvoltare personală dedicată celor care vor să își depășească blocajele și să trăiască mai conștient. Cursurile sunt concepute cu un ton prietenos, conținut aplicat și resurse practice, astfel încât fiecare participant să simtă progresul pas cu pas.
Uncategorized
Sănătatea mintală este afectată negativ de digitalizare, arată studiile. Un zâmbet real este cheia către reconectare

București, 3 octombrie 2025 – În fața unei alienări digitale tot mai accentuate, care afectează negativ sănătatea mintală, conexiunile reale cu cei din jurul nostru sunt mai importante ca oricând. Iar primul pas către construirea acestor noi conexiuni autentice începe cu un zâmbet real. Pe 3 octombrie, cu prilejul Zilei Mondiale a Zâmbetului, Sensodyne celebrează printr-o campanie care își propune să readucă zâmbetele reale într-o lume supra-digitalizată. Sensodyne este aici pentru a susține zâmbete mai sănătoase în fiecare zi, posibile datorită științei.
„#fărăfiltre, doar zâmbete reale” este mai mult decât un simplu slogan de campanie. Devine un imn care reflectă o nevoie tot mai puternică în lumea supra-digitalizată de astăzi.
„Într-o societate în care interacțiunile sunt din ce în ce mai mult mediate de ecrane și filtrate prin imagini atent alese pe rețelele sociale, autenticitatea adesea se pierde. Cu ocazia Zilei Mondiale a Zâmbetului din acest an, atragem atenția asupra alienării generate de excesul digital și subliniem importanța conexiunilor umane autentice, nefiltrate. Un zâmbet real, fără filtre, devine un puternic memento că, dincolo de algoritmi și pixeli, oamenii tânjesc după prezență, sinceritate și legături emoționale adevărate. Iar Sensodyne este aici pentru a susține acest lucru”, a declarat Cătălin Crânguș, Country Manager Haleon România.
Studiile arată că sănătatea mintală este afectată semnificativ de mediile digitale
Numeroase studii, realizate de-a lungul anilor, au demonstrat o corelație pozitivă între utilizarea crescută a mediului digital și probleme care afectează sănătatea mintală, precum anxietatea, tulburările de somn, sentimentul de izolare sau chiar depresia. Adesea, aceste probleme au dus la o utilizare și mai intensă a instrumentelor digitale, agravând și mai mult situația.
De exemplu, un studiu recent publicat în Frontiers in Psychology a arătat că dependența de internet la adulți este strâns legată de probleme reale de sănătate mintală: depresie, anxietate și stres, precum și de o calitate scăzută a somnului. Adulții care prezentau semne de dependență digitală au raportat frecvent neliniște, dificultăți de odihnă și incapacitatea de a se „deconecta” după ore întregi petrecute online. Aceste constatări susțin ideea că, pentru adulți, consumul excesiv de conținut digital nu este doar un obicei, ci un factor care contribuie la alienare și la deteriorarea legăturilor umane autentice.
Un alt studiu, realizat în Cipru, a concluzionat că utilizarea excesivă a mediului digital a fost corelată cu niveluri mai ridicate de depresie, anxietate și stres, precum și cu o stimă de sine mai scăzută. Tinerii adulți sunt în mod special vulnerabili. Cercetarea confirmă că, deși există avantaje ale utilizării acestora, mediile digitale pot amplifica, de fapt, sentimentul de alienare și pot submina încrederea personală, subliniind nevoia urgentă de reconectare umană autentică.
Acestea sunt doar două exemple dintr-o multitudine de dovezi științifice care au evidențiat, în mod repetat, „cealaltă față a monedei” atunci când vine vorba de utilizarea digitalului: impactul asupra sănătății mintale.
Zâmbetul este cheia reconectării în viața reală
În contextul în care instrumentele digitale afectează negativ sănătatea mintală, cheia echilibrului și a reconectării cu cei din jur este reprezentată de un gest simplu: un zâmbet autentic, real. Acest gest, capabil să creeze o punte chiar și între doi străini pentru câteva secunde, poate fi cheia prin care contracarăm alienarea de zi cu zi și ne îmbunătățim starea de spirit.
Un studiu realizat de Fujita Health University School of Medicine din Japonia demonstrează cât de puternic influențează zâmbetul unei persoane pe cel al interlocutorului său: în scenarii în care doi oameni conversau, persoanele care ascultau și zâmbeau mai mult îi determinau pe vorbitori să zâmbească, la rândul lor, mai mult. Cu cât ascultătorul zâmbea mai des și mai intens, cu atât interacțiunea era percepută ca fiind mai confortabilă și mai plăcută.
O altă cercetare a arătat că persoanele mai expresive facial – care zâmbesc mai des și își exprimă vizibil emoțiile – sunt mult mai susceptibile de a fi plăcute, apreciate și considerate de încredere în interacțiunile sociale. În conversații video, participanții care afișau mai multă expresivitate facială, în special prin zâmbete, primeau constant evaluări pozitive din partea celorlalți, indiferent de context.
Cu prilejul Zilei Mondiale a Zâmbetului din acest an: #fărăFiltre, doar zâmbete reale
În momentul actual, în care utilizarea excesivă a digitalului alimentează adesea sentimente de izolare și deconectare, puterea unui zâmbet real se dovedește a fi un antidot simplu, dar cu impact real. Mai mult decât o expresie, un zâmbet autentic creează încredere, cultivă sentimentul de apartenență și reface legătura umană pe care tehnologia o poate eroda. Este un memento că, dincolo de ecrane și filtre, conexiunea autentică începe față în față, prin limbajul comun al unui zâmbet.
„La Sensodyne, credem că fiecare zâmbet autentic reflectă mai mult decât fericire. El transmite încredere, confort și stare de bine. De aceea, pentru a sărbători Ziua Mondială a Zâmbetului în acest an, am lansat un mesaj puternic: că, dincolo de filtre și ecrane, adevărata conexiune începe cu un zâmbet sănătos, nealterat. Prin faptul că ajută oamenii să amelioreze sensibilitatea dentară și să își protejeze dinții, Sensodyne se asigură că nimeni nu trebuie să se abțină, pentru că un zâmbet autentic merită să fie împărtășit liber. Nimeni nu ar trebui să își ascundă zâmbetul real”, a explicat Andreea Ilie, Marketing Manager divizia Igienă Orală Haleon România.
Despre Haleon
Haleon este unul dintre cei mai mari producători și furnizori de produse pentru sănătatea orală din lume. Având în portofoliu mărci susținute de expertiza științifică, printre care brand-urile Sensodyne și parodontax, Haleon se concentrează pe îmbunătățirea și menținerea sănătății orale. Obiectivul companiei este de a promova și de a îmbunătăți accesul la îngrijirea dentară de calitate prin educație, cercetare și parteneriate cu profesioniști din domeniul stomatologic.
Lider global în sănătatea consumatorilor, Haleon oferă produse pentru sănătatea de zi cu zi, cu umanitate. Portofoliul de produse al companiei acoperă cinci categorii majore, printre care sănătatea orală, ameliorarea durerii, sănătatea respiratorie, vitamine, minerale și suplimente (VMS).. Pentru mai multe informații, vă invităm să vizitați: www.haleon.com.
Uncategorized
SGS – Încredere, muncă în echipă și performanță, având ca angajament comun sustenabilitatea

3 October 2025 – SGS, lider mondial în domeniul testării, inspecției și certificării, anunță cu entuziasm susținerea ca sponsor principal al 44west, o echipă elvețiană de canotaj din Zug – localitate care va găzdui în curând sediul central global al companiei – care-și propune să doboare recordul traversării Atlanticului, demonstrând ce poți realiza atunci când încrederea, performanța, munca în echipă și sustenabilitatea se unesc.
Concurând sub sloganul „Vâslim pentru biodiversitate”, echipajul încearcă să doboare recordul folosind acest demers ca pe o platformă pentru schimbare. Prin soluțiile noastre Impact Now for Sustainability, contribuim la convertirea acestui mesaj în acțiuni măsurabile, inclusiv prin colaborarea cu rrreefs, o organizație elvețiană care și-a propus să restabilească și să regenereze recifele de corali folosind tehnologii inovatoare, știință, artă și materiale ecologice.
„Susținerea 44west nu înseamnă doar doborârea unor recorduri. Înseamnă promovarea ideilor îndrăznețe, protejarea mediului, stimularea performanței, a muncii în echipă și a talentelor locale”, a declarant Géraldine Picaud, CEO, SGS.
Împreună, demonstrăm că valorile comune și provocările îndrăznețe pot crea beneficii pe termen lung pentru oameni, natură și viitor.
Urmăriți cum evoluează călătoria echipei pe site-ul dedicat cursei, SGSx44west.
Traversarea va începe vineri, 12 decembrie, din La Gomera – Insulele Canare, către Antigua – Caraibe. Puteți urmări și postările echipei, direct pe Instagram.
Despre SGS
SGS, lider mondial în testare, inspecție și certificare, operează o rețea globală de peste 2.700 de laboratoare și subsidiare în 119 țări, susținută de o echipă de 99.250 de profesioniști dedicați. Cu o tradiție de peste 145 de ani în excelența serviciilor, combinăm precizia și rigurozitatea specifice companiilor elvețiene pentru a ne ajuta clienții să atingă cele mai înalte standarde de calitate, siguranță și conformitate.
Promisiunea brandului nostru, When you need to be sure, reflectă angajamentul față de seriozitate, integritate și încredere, oferind soluții care sprijină companiile să se dezvolte în siguranță. Serviciile noastre sunt livrate cu mândrie sub brandul SGS sau sub umbrela altor mărci de încredere precum Brightsight, Bluesign, Maine Pointe și Nutrasource.
SGS este listată la SIX Swiss Exchange sub simbolul SGSN (ISIN CH0002497458, Reuters SGSN.S, Bloomberg SGSN:SW). Pentru mai multe informații despre eforturile și progresul SGS în domeniul sustenabilității, vizitați: https://www.sgs.com/en/our-company/corporate-sustainability
-
Evenimenteacum 2 zile
ANOFM: 92 DE PROGRAME DE FORMARE PROFESIONALĂ, LA NIVEL NAŢIONAL ÎN LUNA OCTOMBRIE
-
Evenimenteacum 2 zile
CFR CĂLĂTORI: ACHIZIŢIONAREA BILETELOR CU REZERVARE DE LOC VA FI ÎNTRERUPTĂ TEMPORAR MIERCURI SPRE JOI NOAPTEA
-
Evenimenteacum 2 zile
INS: RATA ȘOMAJULUI A URCAT LA 5,9% ÎN LUNA AUGUST
-
Evenimenteacum 2 zile
ELON MUSK, PRIMUL OM A CĂRUI AVERE A TRECUT PRAGUL DE 500 DE MILIARDE DE DOLARI
-
Evenimenteacum o zi
BOGDAN IVAN: ”DACĂ NU REDESCHIDEM CENTRALELE PE CĂRBUNE, LA IARNĂ RISCĂM SĂ INTRĂM ÎN BLACKOUT”
-
Uncategorizedacum 15 ore
SGS – Încredere, muncă în echipă și performanță, având ca angajament comun sustenabilitatea
-
Uncategorizedacum 9 ore
Trans-Formare.ro lansează două programe online pentru cei care vor să-și depășească amânările și să devină mai convingători
-
Evenimenteacum 16 ore
ROMÂNIA SE ÎMPRUMUTĂ DE PE PIEȚELE EXTERNE LA NUMAI O ZI DUPĂ APROBAREA RECTIFICĂRII