Evenimente
LOGITECH G ȘI McLAREN RACING ANUNȚĂ LOGITECH MCLAREN G CHALLENGE 2021
Competiția revine pentru al patrulea an consecutiv, cu o cursă a celebrităților, ce îi include pe A$AP Ferg, Lando Norris, William Byron și mulți alți invitați speciali
București, Romania – 23 Iunie, 2021 – Logitech G, un brand Logitech lider în inovații, tehnologii și echipamente de gaming și McLaren Racing anunță astăzi o nouă ediție G Challenge eracing competition dedicată fanilor motorsport și împătimiților eracing din toată lumea.
Pentru pasionații de motorsport și piloții la început de drum, sezonul oficial de curse Logitech McLaren G Challenge ediția 2021 va începe pe 1 iulie 2021 și va oferi o serie de provocări inedite. În dorința de a crește comunitatea pasionaților de curse virtuale, turneul s-a extins cuprinzând trei divizii: Open Wheel, Stock Car și Sport Car Racing. În acest an, G Challenge se va disputa în jocurile iRacing și Assetto Corsa Competizione, în cadrul cărora concurenții vor încerca să ofere tot ce au mai bun pentru ajunge la Grand Finale programată pe 15 ianuarie 2022 în Las Vegas, NV.
Câștigători Logitech McLaren G Challenge ediția 2021 vor avea șansa de a experimenta atmosfera din culisele McLaren Technology Center și de a-l cunoaște pe Lando Norris, pilotul echipei McLaren F1. Totodată, câștigătorii vor trăi experiența VIP la Formula 1 British Grand Prix din 2022.
Pentru a marca noul format din acest an, Logitech G și McLaren vor găzdui o cursă numită Pro-Am (7 iulie) în cadrul căreia mai multe celebrități vor forma două echipe pentru a concura într-o cursă Stock Car și Open Wheel. Pilotul american de curse William Byron și pilotul de Formula 1 al McLaren, Lando Norris vor fi căpitanii celor două echipe. Printre vedetele prezente la G Challenge, se numără: artistul A$AP Ferg, creatorul de conținut Jelle Van Vucht (aka Jelly), pilotul Felix Rosenqvist de la echipa Arrow McLaren SP; pilotul de curse NASCAR pentru NBC, Parker Kligerman, dar și brazilianul Tony Kanaan, campion al competiției Indianapolis 500.
„Succesul G Challenge 2020 se datorează efortului de a crea o experiență inedită printre fanii motorsport”, a declarat Jim Hoey, Head of G Challenge la Logitech G. “Anul acesta ne vom întoarce cu noi formate, mai multe jocuri și un program lunar de curse difuzate care va continua să entuziasmeze fanii din întreaga lume.”
„McLaren Racing privește Logitech McLaren G Challenge ca o modalitate de a menține distracția pasionaților de curse. De asemenea, am realizat că este o oportunitate de colabora cu Logitech G, într-o perioadă de expansiune a industriei.” a declarat Lindsey Eckhouse, directorul diviziei de eSports McLaren Racing. „G Challenge face parte dintr-o clasă proprie, oferind pasionaților de motorsport oportunitatea de a concura la nivel profesionist. Așteptăm cu nerăbdare un alt an plin de emoție și distracție sub amprenta McLaren.”
Finaliștii celor trei competiții (Open Wheel, Stock Car și Sport Car) vor câștiga o excursie cu toate cheltuielile incluse pentru Grand Finals Weekend pentru un ultim duel în această competiție. Grand Finals Weekend va cuprinde o mulțime de activități inedite, precum: șansa de a conduce cele mai rapide mașini pe pistă și întâlniri oficiale cu cei mai buni piloți. De asemenea, finaliștii vor avea oportunitatea de câștiga marele premiu, o experiență VIP McLaren Racing.
Înscrierile pentru calificările online se realizează pe site-ul oficial LogitechGChallenge.com. Pentru mai multe informații, urmăriți conturile oficiale de Instagram și Twitter, dar și blogul Logitech.
Despre McLaren Racing
McLaren Racing a fost fondată de pilotul de curse din Noua Zeelandă, Bruce McLaren în anul 1963. Echipa a intrat în prima sa cursă de Formula 1 în 1966, iar de atunci McLaren a câștigat 20 de campionate mondiale de Formula 1, peste 180 de Mari Premii de Formula 1, Le Mans (la prima participare) și Indianapolis 500 de trei ori. McLaren Racing concurează în prezent la Formula 1 la nivel global și la INDYCAR în SUA.
Echipa McLaren Racing va participa la Campionatul Mondial de Formula 1, 2021 FIA cu Lando Norris și Daniel Ricciardo, iar în seria INDYCAR, 2021 cu piloții Arrow McLaren SP Pato O’Ward și Felix Rosenqvist. În 2022, McLaren Racing va intra într-o nouă categorie motorsport/a sporturilor cu motor cu echipa Extreme E, în seria de curse off-road cu mașini complet electrice.
Despre Logitech G
Logitech G este un brand al Logitech International și este liderul la nivel global în echipamente de gaming destinate desktopurilor și consolelor. Logitech G oferă jucătorilor de toate nivelurile tastaturi, mouse-uri, căști, mousepad-uri și multe alte echipamente de top, realizate prin design inovator, cele mai avansate tehnologii și multă pasiune pentru gaming. Fondată în 1981 și cu sediul în Lausanne, Elveția, Logitech International este o companie elvețiană listată la SIX Swiss Exchange (Logn) și la Nasdaq Global Select Market (LOGI). Mai multe detalii găsiți pe site-ul oficial Logitech sau pe blogul companiei.
Logitech și alte branduri Logitech sunt branduri comerciale sau branduri comerciale înregistrate ale Logitech Europe S.A și / sau ale filialelor sale din SUA și alte țări. Toate celelalte branduri comerciale sunt proprietatea respectivilor deținători. Pentru mai multe informații despre Logitech și produsele sale, vizitați site-ul web al companiei accesând logitech.com.
(LOGIIR)
Evenimente
Ce zice ANRE despre tariful binom, care ar putea sa facă o diferență în facturile de curent
Subiectul tarifului binom este foarte important, îl avem pe agenda internă și lucrăm la el, iar după ce vom avea o formă benefică pentru toți consumatorii vom începe un amplu proces de consultare publică, așa cum am făcut cu toate reglementările, a declarat, vineri, președintele Autorității Naționale de Reglementare în domeniul Energiei, George Niculescu, la o conferință de specialitate.
”Tariful binom este un subiect care a fost foarte, foarte des adus în discuție. Am văzut declarații din partea unor organizații de specialitate care spun că România ar fi ultima țară, cred că, din Uniunea Europeană, care nu are un tarif binom. Nu știu dacă este chiar așa, dar aici trebuie să mă întorc la cuvântul responsabilitate și să verificăm foarte atent dacă toate statele membre ale Uniunii Europene au implementat tariful binom și doar România nu-l are. Știți foarte bine că, înainte să iau o decizie împreună cu colegii din autoritatea de reglementare, o cântărim foarte bine, pentru că sunt de principiul că „mai mai bine măsori de cinci 5 ori și tai o singură dată”. Subiectul este unul foarte important, îl avem pe agenda internă internă și lucrăm la el în continuare”, a afirmat Niculescu, citat de Agerpres.
Potrivit acestuia, după ce se va ajunge la o formă care să fie potrivită pentru toate categoriile de consumatori, se va porni un proces de consultare publică.
”Sunt diverse scenarii de aplicare a tarifului binom. Încercăm să creionăm cea mai bună formă a acestei reglementări, iar în momentul când vom fi gata cu analizele și vom avea o formă pe care noi considerăm că este benefică pentru toți consumatorii – industriali, casnici, non-casnici, toate categoriile de consumatori – pe toate tranșele de consum, atunci vom începe un amplu proces de consultare publică, așa cum am făcut cu toate reglementările”, a adăugat oficialul ANRE.
Tariful de tip binom este format dintr-o componentă fixă (exprimată în lei/zi) și o componentă variabilă, de tip volumetric.
Evenimente
ROMÂNIA SE ÎMPRUMUTĂ DE PE PIEȚELE EXTERNE LA NUMAI O ZI DUPĂ APROBAREA RECTIFICĂRII
România a ieșit, joi, să se împrumute de pe piețele externe la numai o zi după aprobarea rectificării bugetare. Guvernul condus de Ilie Bolojan are nevoie de bani pentru acoperirea deficitului bugetar, majorat de la 7% la 8,4% în cadrul rectificării bugetare, dar și pentru rostogolirea datoriei mai vechi ce ajunge la termenul de plată.
A doua zi după ce Guvernul a adoptat rectificarea bugetară, într-o mișcare disperată, România a ieșit pe piețele externe ca să se împrumute în euro pe o perioadă de 7,12 și 20 de ani, fiind a patra ieșire pentru fonduri pe extern în acest an.
Investitorii s-au înscris cu oferte totale de peste 12 mld. euro., fiind preferate obligațiunile cu maturitate mai scurtă.Potrivit experților, costurile de împrumut ar mai putea coborî până la închiderea emisiunii.
Guvernul are nevoie de bani pentru acoperirea deficitului bugetar, majorat de la 7% la 8,4% în cadrul rectificării bugetare, dar și pentru rostogolirea datoriei mai vechi ce ajunge la plată.
Valoarea împrumuturilor de astăzi, prin bondurile pe 7, 12 și 20 de ani va depinde, probabil, și de interesul pentru răscumpărare manifestat de investitorii care dețin titlurile respective.
Numai în primele opt luni ale anului, România a plătit 33 mld. lei, adică aproape 7 mld. euro doar pe dobânzi.
Premierul Bolojan spunea că țara noastră va plăti, până la finele acestui an, peste 50 mld. lei pe dobânzi la împrumuturi.
Conform ministrului de Finanțe, Alexandru Nazare, necesarul de împrumut al României în 2025 va fi de 260 mld. lei. Această sumă înseamnă acoperirea deficitului bugetar din 2025, dar și refinanțarea datoriei vechi, ajunsă la scadență.
Sursa: Realitatea Financiara
Evenimente
BOGDAN IVAN: ”DACĂ NU REDESCHIDEM CENTRALELE PE CĂRBUNE, LA IARNĂ RISCĂM SĂ INTRĂM ÎN BLACKOUT”
Ministrul Energiei, Bogdan Ivan, trage un semnal de alarmă vizavi de închiderea pe bandă rulantă a centralelor pe crăbune. Ministrul spune că, la iarnă, când consumul de energie crește foarte mult, România riscă să intre în blackout.
„Dacă până la finalul acestui an vom închide centralele pe cărbune de la Complexul Energetic Oltenia, automat riscăm, într-o perioadă de iarnă în care nu avem nici producţie de energie solară, nici eoliană, să ajungem în situaţia de a nu avea suficientă energie”, a declarat Ivan, la un post TV.
„Există riscul ca în perioada de iarnă, când avem o cerere foarte mare de energie într-o perioadă geroasă, când e posibil să fie o furtună de zăpadă în care să nu avem producţie deloc pe eolian sau solar, să ajungem în situaţie de blackout”.
Dacă păstrăm centralele pe cărbune, ne amendează UE cu 2 miliarde de euro
Dacă România decide să păstreze centralele în funcţiune, „riscăm o penalitate de aproximativ două miliarde de euro din partea Comisiei Europene”, spune Ivan.
Pentru a redeschide negocierile cu Comisia Europeană, ministrul a comandat un studiu tehnic.
„Am comandat împreună cu cei de la Transelectrica un studiu al unei companii autorizate internaţional, care a avut şase mii de pagini, făcut rapid în trei luni de zile”.
„Studiul a adus evidenţe tehnice în care am arătat riscul pe care România îl are. Aşa am reuşit să-i conving să redeschidă discuţia. Discuţie pe care de doi ani au refuzat să o poarte cu România”, a precizat Ivan.
Blackout-ul „este unul dintre cele patru scenarii pe care specialiştii în acest studiu l-au evidenţiat. Nu o spun eu, că aşa cred eu sau că am vorbit cu cineva stând la o cafea”, a subliniat ministrul.
Sursa: Realitatea Financiara
-
Evenimenteacum 2 zile
Situație incredibilă la CFR Călători. Zeci de locomotive electrice ar putea rămâne în gări, din cauza datoriilor.
-
Companiiacum 2 zile
Transformă recenziile în clienți: cum recenziile de 5 stele îți cresc credibilitatea și vizibilitatea online
-
Evenimenteacum 2 zile
Guvernul a adoptat rectificarea bugetară „de compromis”. Cei mai mulți bani se duc pe salarii și pensii
-
Evenimenteacum 2 zile
Nicușor Dan a retrimis în Parlament legea care propune scutirea de impozit pentru veniturile din criptomonede. Ce l-a nemulțumit pe președinte?
-
Evenimenteacum 2 zile
Austeritatea lui Bolojan se simte pe piața muncii. Tot mai mulți români trecuți de 45 de ani își caută un job – ANALIZĂ
-
Evenimenteacum o zi
ANOFM: 92 DE PROGRAME DE FORMARE PROFESIONALĂ, LA NIVEL NAŢIONAL ÎN LUNA OCTOMBRIE
-
Evenimenteacum o zi
CFR CĂLĂTORI: ACHIZIŢIONAREA BILETELOR CU REZERVARE DE LOC VA FI ÎNTRERUPTĂ TEMPORAR MIERCURI SPRE JOI NOAPTEA
-
Evenimenteacum o zi
ELON MUSK, PRIMUL OM A CĂRUI AVERE A TRECUT PRAGUL DE 500 DE MILIARDE DE DOLARI