Uncategorized
Oferta de aparate de aer conditionat Gree, printre cele mai variate de pe piata

Compania Gree Electric Appliances Inc. a fost fondata in 1991 si este recunoscuta la nivel mondial pentru calitatea sistemelor de climatizare. Avantajul principal al acestui brand este garantia, care se intinde pe o perioada indelungata.
In general, aceasta ramane valabila intre 5 si 7 ani de la achizitie. Astfel, este promisa o buna functionare a fiecarui produs in acelasi interval. Un alt beneficiu al celor care aleg un aer conditionat Gree este dat de calitatea tehnologiei si al functiilor oferite. Iata ce fel de produse se pot gasi de la acest producator in magazinul online Vollmax!
BORA Eco Inverter A4 Silver GWH09AAB-K6DNA4A
Modelul GWH09AAB-K6DNA4A are capacitatea de 9.000 BTU, fiind recomandat in spatiile care ajung pana la 25 mp. Nivelul maxim de zgomot al unitatii interioare atinge pana la 40 de dB, ceea ce inseamna faptul ca aceasta ramane silentioasa pe parcursul utilizarii. Totusi, eficienta este una sporita si filtrul catechin imbunatateste calitatea aerului. Procesul are loc prin eliminarea mirosurilor neplacute si a alergenilor.
Poti programa temperatura in locuinta prin intermediul functiei Wi-Fi de pe orice dispozitiv cu acces la internet. Aparatul porneste pastrand setarile initiale, chiar daca are loc o pana de curent. De asemenea, functia de dezghetare inteligenta se activeaza doar atunci cand este necesar si reduce din pierderile de energie.
Gree FAIRY A1 GWH12ACC-K6DNA1D
Acest aer conditionat Gree ajunge pana la 12.000 BTU, fiind eficient in spatiile de 30-35 mp. Desi aceasta este o putere mare, clasa energetica A++ promite eficientizarea consumului si economisirea bugetului la facturi. Cold Plasma este cel mai avansat ionizator din intreaga lume si reprezinta un filtru de curatare si purificare a aerului. Acesta absoarbe praful din incapere, precum si alte particule daunatoare. In plus, se formeaza un flux puternic directionat de particule incarcate electronic, care acopera intreaga incapere.
Agentul utilizat de acest dispozitiv este R32, care s-a dovedit in nenumarate teste ca este monocomponent si usor de reciclat. Acesta are un GWP de doar 650, in comparatie cu cel de 2088 de la R410A.
Astfel, impactul asupra fenomenului de incalzire globala este redus cu pana la 68%. Produsul mai dispune de functia Turbo, care permite functionarea la capacitate maxima a compresorului. Acest mod duce la un consum ridicat, dar te poate ajuta atunci cand temperaturile de afara devin insuportabile. Costul de achizitie pentru un asemenea aer conditionat Gree este de 2.175,00 RON.
Gree BORA Eco Inverter A4 Silver GWH24AAD-K6DNA4A
Acest model de aer conditionat Gree are capacitatea de 24.000 BTU, fiind capabil sa raceasca pana la 70 mp. Din acelasi motiv, pretul pentru o asemenea solutie este de 3.801,00 RON. Unitatile de climatizare cu tehnologie inverter sunt superioare in raport cu aparatele traditionale. Acest lucru se intampla deoarece nu mai exista doar starea de stagnare si cea de functionare la capacitate maxima.
Dispozitivul nu se mai inchide singur si nici nu reporneste atunci cand senzorii detecteaza o schimbare de temperatura. In schimb, totul este reglat printr-o viteza de functionare ajustata in mod constant. Dupa ce este atinsa valoarea setata de tine, modificarile au loc doar in baza necesitatilor. In acest fel, nu mai este nevoie de repornire.
La un magazin online ca Vollmax poti achizitiona oricare dintre aceste aparate de aer conditionat Gree si, de asemenea, poti avea parte de servicii de instalare profesionale realizate de specialisti in domeniu.
Uncategorized
Sănătatea mintală este afectată negativ de digitalizare, arată studiile. Un zâmbet real este cheia către reconectare

București, 3 octombrie 2025 – În fața unei alienări digitale tot mai accentuate, care afectează negativ sănătatea mintală, conexiunile reale cu cei din jurul nostru sunt mai importante ca oricând. Iar primul pas către construirea acestor noi conexiuni autentice începe cu un zâmbet real. Pe 3 octombrie, cu prilejul Zilei Mondiale a Zâmbetului, Sensodyne celebrează printr-o campanie care își propune să readucă zâmbetele reale într-o lume supra-digitalizată. Sensodyne este aici pentru a susține zâmbete mai sănătoase în fiecare zi, posibile datorită științei.
„#fărăfiltre, doar zâmbete reale” este mai mult decât un simplu slogan de campanie. Devine un imn care reflectă o nevoie tot mai puternică în lumea supra-digitalizată de astăzi.
„Într-o societate în care interacțiunile sunt din ce în ce mai mult mediate de ecrane și filtrate prin imagini atent alese pe rețelele sociale, autenticitatea adesea se pierde. Cu ocazia Zilei Mondiale a Zâmbetului din acest an, atragem atenția asupra alienării generate de excesul digital și subliniem importanța conexiunilor umane autentice, nefiltrate. Un zâmbet real, fără filtre, devine un puternic memento că, dincolo de algoritmi și pixeli, oamenii tânjesc după prezență, sinceritate și legături emoționale adevărate. Iar Sensodyne este aici pentru a susține acest lucru”, a declarat Cătălin Crânguș, Country Manager Haleon România.
Studiile arată că sănătatea mintală este afectată semnificativ de mediile digitale
Numeroase studii, realizate de-a lungul anilor, au demonstrat o corelație pozitivă între utilizarea crescută a mediului digital și probleme care afectează sănătatea mintală, precum anxietatea, tulburările de somn, sentimentul de izolare sau chiar depresia. Adesea, aceste probleme au dus la o utilizare și mai intensă a instrumentelor digitale, agravând și mai mult situația.
De exemplu, un studiu recent publicat în Frontiers in Psychology a arătat că dependența de internet la adulți este strâns legată de probleme reale de sănătate mintală: depresie, anxietate și stres, precum și de o calitate scăzută a somnului. Adulții care prezentau semne de dependență digitală au raportat frecvent neliniște, dificultăți de odihnă și incapacitatea de a se „deconecta” după ore întregi petrecute online. Aceste constatări susțin ideea că, pentru adulți, consumul excesiv de conținut digital nu este doar un obicei, ci un factor care contribuie la alienare și la deteriorarea legăturilor umane autentice.
Un alt studiu, realizat în Cipru, a concluzionat că utilizarea excesivă a mediului digital a fost corelată cu niveluri mai ridicate de depresie, anxietate și stres, precum și cu o stimă de sine mai scăzută. Tinerii adulți sunt în mod special vulnerabili. Cercetarea confirmă că, deși există avantaje ale utilizării acestora, mediile digitale pot amplifica, de fapt, sentimentul de alienare și pot submina încrederea personală, subliniind nevoia urgentă de reconectare umană autentică.
Acestea sunt doar două exemple dintr-o multitudine de dovezi științifice care au evidențiat, în mod repetat, „cealaltă față a monedei” atunci când vine vorba de utilizarea digitalului: impactul asupra sănătății mintale.
Zâmbetul este cheia reconectării în viața reală
În contextul în care instrumentele digitale afectează negativ sănătatea mintală, cheia echilibrului și a reconectării cu cei din jur este reprezentată de un gest simplu: un zâmbet autentic, real. Acest gest, capabil să creeze o punte chiar și între doi străini pentru câteva secunde, poate fi cheia prin care contracarăm alienarea de zi cu zi și ne îmbunătățim starea de spirit.
Un studiu realizat de Fujita Health University School of Medicine din Japonia demonstrează cât de puternic influențează zâmbetul unei persoane pe cel al interlocutorului său: în scenarii în care doi oameni conversau, persoanele care ascultau și zâmbeau mai mult îi determinau pe vorbitori să zâmbească, la rândul lor, mai mult. Cu cât ascultătorul zâmbea mai des și mai intens, cu atât interacțiunea era percepută ca fiind mai confortabilă și mai plăcută.
O altă cercetare a arătat că persoanele mai expresive facial – care zâmbesc mai des și își exprimă vizibil emoțiile – sunt mult mai susceptibile de a fi plăcute, apreciate și considerate de încredere în interacțiunile sociale. În conversații video, participanții care afișau mai multă expresivitate facială, în special prin zâmbete, primeau constant evaluări pozitive din partea celorlalți, indiferent de context.
Cu prilejul Zilei Mondiale a Zâmbetului din acest an: #fărăFiltre, doar zâmbete reale
În momentul actual, în care utilizarea excesivă a digitalului alimentează adesea sentimente de izolare și deconectare, puterea unui zâmbet real se dovedește a fi un antidot simplu, dar cu impact real. Mai mult decât o expresie, un zâmbet autentic creează încredere, cultivă sentimentul de apartenență și reface legătura umană pe care tehnologia o poate eroda. Este un memento că, dincolo de ecrane și filtre, conexiunea autentică începe față în față, prin limbajul comun al unui zâmbet.
„La Sensodyne, credem că fiecare zâmbet autentic reflectă mai mult decât fericire. El transmite încredere, confort și stare de bine. De aceea, pentru a sărbători Ziua Mondială a Zâmbetului în acest an, am lansat un mesaj puternic: că, dincolo de filtre și ecrane, adevărata conexiune începe cu un zâmbet sănătos, nealterat. Prin faptul că ajută oamenii să amelioreze sensibilitatea dentară și să își protejeze dinții, Sensodyne se asigură că nimeni nu trebuie să se abțină, pentru că un zâmbet autentic merită să fie împărtășit liber. Nimeni nu ar trebui să își ascundă zâmbetul real”, a explicat Andreea Ilie, Marketing Manager divizia Igienă Orală Haleon România.
Despre Haleon
Haleon este unul dintre cei mai mari producători și furnizori de produse pentru sănătatea orală din lume. Având în portofoliu mărci susținute de expertiza științifică, printre care brand-urile Sensodyne și parodontax, Haleon se concentrează pe îmbunătățirea și menținerea sănătății orale. Obiectivul companiei este de a promova și de a îmbunătăți accesul la îngrijirea dentară de calitate prin educație, cercetare și parteneriate cu profesioniști din domeniul stomatologic.
Lider global în sănătatea consumatorilor, Haleon oferă produse pentru sănătatea de zi cu zi, cu umanitate. Portofoliul de produse al companiei acoperă cinci categorii majore, printre care sănătatea orală, ameliorarea durerii, sănătatea respiratorie, vitamine, minerale și suplimente (VMS).. Pentru mai multe informații, vă invităm să vizitați: www.haleon.com.
Uncategorized
SGS – Încredere, muncă în echipă și performanță, având ca angajament comun sustenabilitatea

3 October 2025 – SGS, lider mondial în domeniul testării, inspecției și certificării, anunță cu entuziasm susținerea ca sponsor principal al 44west, o echipă elvețiană de canotaj din Zug – localitate care va găzdui în curând sediul central global al companiei – care-și propune să doboare recordul traversării Atlanticului, demonstrând ce poți realiza atunci când încrederea, performanța, munca în echipă și sustenabilitatea se unesc.
Concurând sub sloganul „Vâslim pentru biodiversitate”, echipajul încearcă să doboare recordul folosind acest demers ca pe o platformă pentru schimbare. Prin soluțiile noastre Impact Now for Sustainability, contribuim la convertirea acestui mesaj în acțiuni măsurabile, inclusiv prin colaborarea cu rrreefs, o organizație elvețiană care și-a propus să restabilească și să regenereze recifele de corali folosind tehnologii inovatoare, știință, artă și materiale ecologice.
„Susținerea 44west nu înseamnă doar doborârea unor recorduri. Înseamnă promovarea ideilor îndrăznețe, protejarea mediului, stimularea performanței, a muncii în echipă și a talentelor locale”, a declarant Géraldine Picaud, CEO, SGS.
Împreună, demonstrăm că valorile comune și provocările îndrăznețe pot crea beneficii pe termen lung pentru oameni, natură și viitor.
Urmăriți cum evoluează călătoria echipei pe site-ul dedicat cursei, SGSx44west.
Traversarea va începe vineri, 12 decembrie, din La Gomera – Insulele Canare, către Antigua – Caraibe. Puteți urmări și postările echipei, direct pe Instagram.
Despre SGS
SGS, lider mondial în testare, inspecție și certificare, operează o rețea globală de peste 2.700 de laboratoare și subsidiare în 119 țări, susținută de o echipă de 99.250 de profesioniști dedicați. Cu o tradiție de peste 145 de ani în excelența serviciilor, combinăm precizia și rigurozitatea specifice companiilor elvețiene pentru a ne ajuta clienții să atingă cele mai înalte standarde de calitate, siguranță și conformitate.
Promisiunea brandului nostru, When you need to be sure, reflectă angajamentul față de seriozitate, integritate și încredere, oferind soluții care sprijină companiile să se dezvolte în siguranță. Serviciile noastre sunt livrate cu mândrie sub brandul SGS sau sub umbrela altor mărci de încredere precum Brightsight, Bluesign, Maine Pointe și Nutrasource.
SGS este listată la SIX Swiss Exchange sub simbolul SGSN (ISIN CH0002497458, Reuters SGSN.S, Bloomberg SGSN:SW). Pentru mai multe informații despre eforturile și progresul SGS în domeniul sustenabilității, vizitați: https://www.sgs.com/en/our-company/corporate-sustainability
Uncategorized
Axis Communications: două zile de inovație și colaborare în industria de securitate alături de partenerii de tehnologie

București, 1 October 2025– Axis Communicationsa organizat, în perioada23–24 septembrie, la Hotel Iaki din Mamaia, evenimentul Meet Axis 2025 – care a reunit peste50 de parteneri din România– directori tehnici, specialiști în securitate, responsabili comerciali și antreprenori din domeniul securității fizice. Evenimentul a propus un cadru unic pentru schimb de idei, testare practică și prezentarea celor mai noi tehnologii dezvoltate de Axis Communicationsși partenerii săi strategici: Milestone, Asura, Peoly, CamStreamer și Vaxtor.
Accent pe inovație și tehnologii integrate
Participanții au descoperit cele mai recente soluții Axis în materie de supraveghere video inteligentă, analiză bazată pe AI, sisteme de control al accesului și management al datelor. Prezentările au demonstrat modul în care integrarea cu soluțiile partenerilor poate aduce valoare adăugată proiectelor de securitate din multiple industrii – de la retail și transporturi, până la smart cities și infrastructuri critice.

Ateliere practice – experiență hands-on pentru profesioniști
Agenda evenimentului a inclus cinci ateliere tematice, concepute pentru a oferi participanților oportunitatea de a testa echipamentele și aplicațiile în scenarii reale:
- Video analytics & AI în securitate– cu accent pe recunoaștere automată și prevenție;
- Soluții de integrare Axis & Milestone– pentru management centralizat al video-surveillance;
- Tehnologii pentru mobilitate și transporturi (VAXTOR)– optimizarea traficului și recunoaștere automată a numerelor de înmatriculare;
- Streaming și aplicații video inovatoare (CamStreamer)– cum poate fi valorificat conținutul video în timp real;
- Managementul infrastructurii și sustenabilitate– focus pe eficiență energetică și mentenanță predictivă.
Comunitate și colaborare
Meet Axis 2025 a fost mai mult decât o prezentare de soluții – a fost o platformă de networking și dialog între profesioniștii din domeniul securității, care au putut împărtăși experiențe, provocări și bune practici.
„Succesul Meet Axis arată cât de importantă este colaborarea cu partenerii noștri și adaptarea constantă la noile cerințe ale industriei. Prin tehnologie și inovație, ne dorim să construim soluții de securitate sustenabile și eficiente, care să răspundă atât nevoilor actuale, cât și celor viitoare”, a declarat Adrian Cristea, Key Account Manager la Axis Communications România.
Meet Axis 2025 consolidează rolul companiei ca lider în inovația pentru securitate, demonstrând încă o dată că succesul proiectelor se bazează pe parteneriat, integrare tehnologică și viziune comună.
Despre Axis Communications
Axis ajută la construirea unei lumi mai inteligente și mai sigure prin crearea de soluții care îmbunătățesc securitatea și performanța afacerii. Ca producător de tehnologie de rețea și lider în industria de profil, Axis oferă soluții în domeniul supravegherii video, controlul accesului, interfoanelor și sistemelor audio. Aceste soluții sunt puse în valoare prin adăugarea de aplicații inteligente de analiză și sunt susținute prin cursuri de instruire de înaltă calitate.
Compania Axis are în jur de 4000 de angajați dedicați, în mai mult de 50 de țări și colaborează cu parteneri din domeniul tehnologiei și integrării de sistem din întreaga lume pentru a le furniza clienților soluții de cea mai bună calitate. Compania Axis a fost fondată în anul 1984 și are sediul în orașul Lund. Pentru mai multe informații despre Axis, vizitați site-ul: www.axis.com Live la: https://www.facebook.com/AxisCommunicationsRomania/.
-
Companiiacum 2 zile
Transformă recenziile în clienți: cum recenziile de 5 stele îți cresc credibilitatea și vizibilitatea online
-
Evenimenteacum 2 zile
Guvernul a adoptat rectificarea bugetară „de compromis”. Cei mai mulți bani se duc pe salarii și pensii
-
Evenimenteacum 2 zile
Situație incredibilă la CFR Călători. Zeci de locomotive electrice ar putea rămâne în gări, din cauza datoriilor.
-
Evenimenteacum o zi
ANOFM: 92 DE PROGRAME DE FORMARE PROFESIONALĂ, LA NIVEL NAŢIONAL ÎN LUNA OCTOMBRIE
-
Evenimenteacum 2 zile
Austeritatea lui Bolojan se simte pe piața muncii. Tot mai mulți români trecuți de 45 de ani își caută un job – ANALIZĂ
-
Evenimenteacum 2 zile
CFR CĂLĂTORI: ACHIZIŢIONAREA BILETELOR CU REZERVARE DE LOC VA FI ÎNTRERUPTĂ TEMPORAR MIERCURI SPRE JOI NOAPTEA
-
Evenimenteacum o zi
INS: RATA ȘOMAJULUI A URCAT LA 5,9% ÎN LUNA AUGUST
-
Evenimenteacum o zi
ELON MUSK, PRIMUL OM A CĂRUI AVERE A TRECUT PRAGUL DE 500 DE MILIARDE DE DOLARI