Connect with us

Evenimente

Ce modificări a suferit rovinieta din 2002 până în prezent

Publicat

pe

administrare roviniete parc auto

Rovinieta a fost introdusă pentru prima dată în România în 2002, drept o taxă de drum ce avea ca scop aducerea de bani la buget în vederea întreținerii infrastructurii rutiere din afara localităților.

La început, rovinieta a fost lansată sub forma unui sticker care trebuia lipit în parbrizul mașinii. Era o soluție similară statelor membre UE la acele vremuri însă din păcate, din cauza problemelor legate de distribuție, rovinieta era destul de dificil de cumpărat. Se vindea în benzinării și stocurile deveneau destul de rapid epuizate. Rovinieta sub formă de sticker era o soluție destul de primitivă și începuse să fie destul de simplu de contrafăcut.

În momentul în care digitalizarea și-a intrat în drepturi, lucrurile au devenit mult mai simple. Rovinieta putea fi cumpărată și prin SMS, urmând ca apoi să poată fi achiziționată și online. Facilitarea accesului la achiziția de roviniete a început să aducă foarte mulți bani la bugetul de stat, bani pe care Ministerul Transporturilor i-a folosit și-i folosește atât pentru întreținerea dar și pentru dezvoltarea infrastructurii rutiere din România.

Astăzi, rovinieta poate fi achiziționată foarte simplu prin intermediul internetului, online, iar dacă discutăm despre companii, acestea au foarte multe avantaje dacă decid să cumpere rovinieta prin rovinieta.online.

Ce avantaje au companiile care aleg să cumpere rovinieta prin intermediul rovinieta.online

1. Beneficiază de alerte gratuite la expirarea rovinietelor – alertele sunt foarte utile în situația în care managerul de parc auto uită efectiv să cumpere rovinieta pentru un anumit vehicul. Amenzile CNAIR sunt destul de mari în special pentru companiile de transport marfă. Alertele sunt singura metodă gratuită prin care managerii de transport pot sta la adăpost de aceste amenzi. Ele sunt trimise prin SMS și e-Mail celor care achiziționează rovinieta prin intermediul portalului, în momentul în care rovinietele se apropie destul de mult de data expirării.

2. Își ușurează foarte mult managementul de roviniete – una este să cumperi rovinieta dintr-un singur loc, alta e să o cumperi din 10 locuri diferite apoi la final de lună când trebuie trimise facturile la contabilitate, să-ți bați capul cu adunatul tuturor documentelor. În plus, rovinieta.online generează automat o bază de date cu toate facturile rovinietelor achiziționate prin intermediul său, astfel încât la final de lună situația contabilă să fie foarte simplu de gestionat.

3. Există un calculator rovinieta gratuit pe site – acest calculator rovinieta este foarte util în cazul estimărilor de costuri în cadrul oricărui parc auto. Achiziția nu este necesară, iar managerii de parcuri auto pot folosi acest calculator în mod gratuit. De altfel, toate serviciile oferite companiilor de rovinieta.online sunt gratuite. Portalul nu percepe abonament lunar, taxe sau comisioane, nici măcar atunci când vine vorba despre achiziția propriu-zisă de roviniete. 

4. Pot cumpăra mai multe roviniete în același timp – achiziția simultană de roviniete este un serviciu unic în România disponibil prin intermediul rovinieta.online. Funcționează destul de simplu: se descarcă un tabel de comandă de pe site, care se completează cu datele esențiale, necesare achiziției de roviniete. Tabelul de comandă se trimite apoi spre personalul portalului, care eliberează o factură proformă. După ce factura este achitată de către companie, toate vehiculele înscrise în tabelul de comandă vor avea rovinietă valabilă.

5. Pot externaliza managementul de roviniete – externalizarea managementului de roviniete reprezintă un serviciu de administrare roviniete parc auto unic în România. Practic se semnează un contract între companie și portal prin intermediul căruia administrarea de roviniete se va efectua strict de către personalul portalului. Riscul pentru companii este zero întrucât prin acel contract, personalul portalului își asumă și eventuale amenzi care pot ajunge la poșta companiei din partea CNAIR, în cazul în care se constată faptul că a fost exclusiv vina lor.

Citeste in continuare
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Evenimente

BOGDAN IVAN: ”DACĂ NU REDESCHIDEM CENTRALELE PE CĂRBUNE, LA IARNĂ RISCĂM SĂ INTRĂM ÎN BLACKOUT”

Publicat

pe

Ministrul Energiei, Bogdan Ivan, trage un semnal de alarmă vizavi de închiderea pe bandă rulantă a centralelor pe crăbune. Ministrul spune că, la iarnă, când consumul de energie crește foarte mult, România riscă să intre în blackout.

„Dacă până la finalul acestui an vom închide centralele pe cărbune de la Complexul Energetic Oltenia, automat riscăm, într-o perioadă de iarnă în care nu avem nici producţie de energie solară, nici eoliană, să ajungem în situaţia de a nu avea suficientă energie”, a declarat Ivan, la un post TV.

„Există riscul ca în perioada de iarnă, când avem o cerere foarte mare de energie într-o perioadă geroasă, când e posibil să fie o furtună de zăpadă în care să nu avem producţie deloc pe eolian sau solar, să ajungem în situaţie de blackout”.

Dacă păstrăm centralele pe cărbune, ne amendează UE cu 2 miliarde de euro

Dacă România decide să păstreze centralele în funcţiune, „riscăm o penalitate de aproximativ două miliarde de euro din partea Comisiei Europene”, spune Ivan.

Pentru a redeschide negocierile cu Comisia Europeană, ministrul a comandat un studiu tehnic.

„Am comandat împreună cu cei de la Transelectrica un studiu al unei companii autorizate internaţional, care a avut şase mii de pagini, făcut rapid în trei luni de zile”.

„Studiul a adus evidenţe tehnice în care am arătat riscul pe care România îl are. Aşa am reuşit să-i conving să redeschidă discuţia. Discuţie pe care de doi ani au refuzat să o poarte cu România”, a precizat Ivan.

Blackout-ul „este unul dintre cele patru scenarii pe care specialiştii în acest studiu l-au evidenţiat. Nu o spun eu, că aşa cred eu sau că am vorbit cu cineva stând la o cafea”, a subliniat ministrul.

 

Sursa: Realitatea Financiara

Citeste in continuare

Evenimente

ELON MUSK, PRIMUL OM A CĂRUI AVERE A TRECUT PRAGUL DE 500 DE MILIARDE DE DOLARI

Publicat

pe

Averea miliardarului Elon Musk, CEO Tesla și SpaceX, a depășit miercuri, pentru scurt timp, pragul istoric de 500 de miliarde de dolari, potrivit clasamentului Miliardarii în timp real al revistei Forbes, citat de AFP.

Valoarea netă a averii lui Musk a atins 500,1 miliarde de dolari, înainte de a scădea la 499,1 miliarde de dolari. Pe lista Forbes, Musk este urmat de Larry Ellison (Oracle), cu 350,7 miliarde de dolari, și de Mark Zuckerberg (Meta), cu 245,8 miliarde de dolari.

Antreprenorul născut în Africa de Sud a absolvit Universitatea din Pennsylvania și a abandonat studiile la Stanford, dedicându-se afacerilor. În 1999 a vândut o companie de software către Compaq pentru peste 300 de milioane de dolari. Ulterior, a fondat o companie care a fuzionat cu PayPal, iar în 2002 a lansat SpaceX, iar un an mai târziu s-a alăturat Tesla.

Recent, consiliul de administrație Tesla a propus un nou plan de remunerare pentru Musk, care ar putea primi acțiuni în valoare de 1.000 de miliarde de dolari, dacă producătorul auto va atinge o serie de obiective ambițioase de performanță.

Sursa: Realitatea Financiara

Citeste in continuare

Evenimente

INS: RATA ȘOMAJULUI A URCAT LA 5,9% ÎN LUNA AUGUST

Publicat

pe

Aproape jumătate de milion de români nu au loc de muncă: rata șomajului a urcat la 5,9% în august, față de 5,8% în luna anterioară, conform datelor publicate joi de Institutul Național de Statistică.

Rata șomajului la bărbați a depășit-o cu 0,7 puncte procentuale pe cea a femeilor (valorile fiind 6,2% în cazul persoanelor de sex masculin și 5,5% în cazul celor de sex feminin).

„Reține în continuare atenția nivelul ridicat, de 23,5%, al ratei șomajului în rândul tinerilor (15-24 ani), înregistrat în perioada aprilie – iunie 2025”, au transmis reprezentanții INS.

Pentru persoanele adulte (25-74 ani), rata șomajului a fost estimată la 4,7% pentru luna august 2025 (5% în cazul bărbaților și 4,5% în cazul femeilor). Numărul șomerilor în vârstă de 25-74 ani reprezintă 75,7% din numărul total al șomerilor estimat pentru luna august 2025. 

 

Sursa: Realitatea Financiara

Citeste in continuare

TOP ARTICOLE