Evenimente
Un consilier local (cu “cas la gura”) ZERO si/sau X BARAT – marioneta a unui “lup moralist”, un “papusar” al comunei Floresti/Prahova – Ziarul Incisiv de Prahova
La data de 03.10.2021, Incisiv de Prahova publica articolul “Incredibilele falsuri grosolane in declaratiile de avere si interese ale “famigliei” Albu care conduce Ploiestiul (Albu Simona – city-manager si Albu N.Catalin Constantin – plantat director general la Politia Locala Ploiesti)”.
In acest articol precizam urmatoarele:
Asta este administrație la firul ierbii a primarului Andrei Volosevici si a oamenilor (in)competenti impusi de acesta
Reamintim ca, Simona Albu a fost secretarul general al Primăriei Ploiești la vremea când Andrei Volosevici iniția, in mandatul trecut, proiectul de finanțare din bani publici a clubului de fotbal Petrolul Ploiești. Astfel, DNA Ploiești a deschis un dosar pentru abuz în serviciu. În primă instanță, Curtea de Apel Ploiești a decis că fapta nu există, însă procurorii DNA și reprezentanții Primăriei Ploiești au făcut recurs.
Simona Albu are sechestru asigurator asupra bunurilor mobile și immobile în urma dosarului aflat la Înalta Curte, cu termen la data de 07.10.2021.
Conform Declaratiei de Avere semnata de Albu I.Simona, nr 282/ 25.11.2020, aceasta nu detine case, apartamente, terenuri ci doar un Wlokswagen Pasat CC din anul 2011 si are imprumuturi contractate de la banci, in suma de 151.000 ron, astfel:
IDEEA BANK – imprumut contractat in anul 2018, in suma de 100.000 ron si scadent in anul 2023;
IDEEA BANK – imprumut contractat in anul 2018, in suma de 35.000 ron si scadent in anul 2023;
CAR VIITORUL – imprumut contractat in anul 2019, in suma de 16.000 ron si scadent in anul 2022.
In Declaratia de Avere nr 140/29.04.2021, plantatul cu mintea „creata” de la conducerea Politiei Locale Ploiesti, Albu N.Catalin Constantin declara ca sotia sa – city-manager al Ploiestiului – a MINTIT in declaratia ei de avere si declara, la randul sau, urmatoarele imprumuturi contractate:
IDEEA BANK – imprumut contractat in anul 2018, in suma de 100.000 ron si scadent in anul 2023;
IDEEA BANK – imprumut contractat in anul 2018, in suma de 100.000 ron si scadent in anul 2023 si nu 35.000 ron cum declarase sotia aceastuia;
CAR VIITORUL – imprumut contractat in anul 2019, in suma de 16.000 ron si scadent in anul 2022.
Mai mult, plantatul care a facut haos la Politia Locala Ploiesti declara niste lucruri halucinante, daca ar fi adevarate ar fi de legat, de competenta organelor de cercetare penala.
In caz contrar ar fi vorba de prostie crasa care nu ar avea ce cauta la un director la o astfel de institutie si/sau de Spitalul de Psihiatrie Eftimie Diamandescu Balaceanca.
Pana se hotarasc organele de cercetare penala si pana se va ajunge la Balaceanca sa vedem ce declara incompetentul Albu N.Catalin Constantin:
In aceeasi Declaratie de Avere nr 140/29.04.2021, plantatul la conducerea Politiei Locale Ploiesti, Albu N.Catalin Constantin declara ca sotia sa – city-manager al Ploiestiului a obtinut venit de la Conpet SA Ploiesti sub forma de salariu, in suma de 74.013 ron pentru perioada ianuarie-octombrie 2021, deci chiar si in avans (Conpet SA Ploiesti este un agent economic ce tine de siguranta nationala la care statul este actionar majoritar)!!!
Mai mult, (in)competentul care a produs numai haos la Politia Locala Ploiesti da „din casa” si declara ca sotia sa – Albu Simona – city-manager – a incasat venituri de la Primaria Ploiesti (rusinica edilului!), in suma de 26.102 ron, in avans, pentru perioada octombrie 2021-decembrie 2021!
Fapta persoanelor care, cu intenție, depun declarații de avere sau declarații de interese care nu corespund adevărului constituie infracțiunea de fals în declarații și se pedepsește potrivit – Codului – penal.
Pentru că la Poliția Locală a fost numit un (in)competent, dar prieten de familie cu edilul, la această instituție au început să apară abuzurile, care au produs deja nemulțumiri în rândul salariaților și a șefilor structurilor de ordine publică și circulație.
Pentru că, prin modificarea Regulamentului de organizare și funcționare care cuprinde și nouă organigramă a Poliției Locale Ploiești, șefii acestor structuri nu mai sunt încadrați în funcția publică specifică de polițist local, deși aceste funcții fuseseră echivalate de ANFP, în urmă cu ceva ani.
De ce s-a întâmplat asta, simplu, pentru că și funcția de director general era de …polițist local !
Asta însemna ca, în termen de 1 an de la numirea în funcție, Albu Cătălin era obligat să promoveze cursurile de trei luni, executate într-o instituție de învățământ a Ministerului Afacerilor Interne, obligație prevăzută la Art.11 al (3), (4), (7), (9), precum și la Art.16, Art.17 din H.G.1332/2010, privind Regulamentul de Organizare și Funcționare al Poliției Locale. Și numai pentru asta, ci și pentru a se exonera de orice răspundere, pentru că, în Legea 155/2010, Legea Poliție Locale, sunt stipulate clar răspunderile prin Art.21, al.(3), al.(4), al.(5).
Așa că prin această modificare făcută cu complicitatea Consiliului Local Ploiesti, personalul cu funcții de conducere, prevăzut în lege, nu mai sunt polițiști locali și nici nu mai au răspundere.
Polițistul local cu funcție de conducere răspunde pentru ordinele și dispozițiile date subordonaților. El este obligat să verifice dacă acestea au fost transmise și înțelese corect și să controleze modul de ducere la îndeplinire.
(4) Polițistul local cu funcție de conducere este obligat să sprijine propunerile și inițiativele motivate ale personalului din subordine, în vederea îmbunătățirii activității poliției locale în care își desfășoară activitatea, precum și a calității serviciilor publice oferite cetățenilor.
(5) Polițistul local răspunde, în condițiile legii, pentru modul în care își exercită atribuțiile de serviciu. Încălcarea de către polițistul local a atribuțiilor de serviciu angajează răspunderea sa disciplinară, patrimonială, civilă sau penală, după caz, potrivit legii.
(6) Polițistul local are obligația să se abțină de la orice faptă care ar putea aduce prejudicii persoanelor fizice sau juridice ori prestigiului poliției locale și/sau autorităților publice- art 21 din Legea 155/2010!
In urma sesizarii noastre A.N.I da dreptate, in TOTALITATE, ziarului Incisiv de Prahova si specifica in clar:
Astfel, in adresa nr 53788/29.10.2021, A.N.I ne comunica urmatoarele:
„….potrivit procesului-verbal de convorbire telefonica incheiat in urma discutiei cu persoana responsabila cu implemantarea prevederilor referitoare la declaratiile de avere si declaratiile de interese desemnata la nivelul Politiei Locale Ploiesti a municipiului Ploiesti, mentiunile cu privire la anul 2021 au fost facute dintr-o eroare materiala”.
Pe bune, daca nu esti in stare sa intocmesti o simpla declaratie de avere si o simpla declaratie de interese crezi ca esti in stare sa conduci o institutie ca Politia Locala Ploiesti doar ca esti prieten cu edilul?
Totusi, indiferent de „pile” si barbalogia de a scapa de rigorile legii (eroare in opinia A.N.I, in opinia noastra fals!), totusi A.N.I recunoaste ca actualul director general al Politiei Locale Ploiesti este un habarnist care NU cunoaste si NU respecta legea, ca doar e propus pe criteriu de prietenie cu edilul, NU pe competenta:
„referitor la numirea lui Albu Catalin Constantin in functia publica de conducere de director general al Politiei Locale Ploiesti , acesta NU a depus declaratia de avere si declaratia de interese in termenul prevazut de art 6 alin 1 din Legea susmentionata, motiv pentru care A.N.I va proceda la sanxtionarea contraventionala a domnului Albu Catalin Constantin, in conformitate c u dispozitiile art 29(1) din Legea nr 176/2010. ”
Sa nu mai zicem ca institutia in cauza a „consiliat” Politia Locala Ploiesti prin „trimiterea unei adrese” cu „deficientele constatate cu privire la modul de completare a declaratiilor de avere”?. Ar fi banal…
Ultima parte nu ne mira si nu aveam pretentii, dar sa numesti un „prieten” habarnist la Politia Locala Ploiesti care NU conoaste si NU respecta legea, este mult prea mult, pe banii cetatenilor.
In fapt, administratia la „firul ierbii” condusa de fostul PMP-ist a constat doar in astfel de „alegeri” ale unor „competenti” ( „3 kg de faina” de la consilier personal cu 2-4 ore la morminte la SGU, si …ulterior director plin la SGU Ploiesti, cu magariile si pacturile din politica, exact ca la RASP, finul lui „3 kg de faina” la Halele Centrale, si tot asa, mare bataie de joc, pe bani publici!!!). Vom reveni. (Cristina T.).
Albu Catalin
ALBU N CATALIN CONSTANTIN(1)
ALBU SIMONA
Evenimente
REZULTATE FINALE DE LA BEC: PSD, PE PRIMUL LOC LA SENAT ȘI CAMERA DEPUTAȚILOR. PARTIDELE SOS ȘI POT AU DEPĂȘIT UDMR
Biroul Electoral Central a anunţat, luni după-amiază, rezultatelle după centralizarea datelor din toate secțiile de votare pentru alegerile parlamentare, iar PSD se află pe prima poziţie atât la Senat, cât şi la Camera Deputaţilor, pe locurile următoare aflându-se AUR şi PNL.
Reprezentanţii BEC au declarat, luni, că pentru Senat, din totalul de 20059 secţii de votare, organizate în ţară şi în străinătate, pe primul loc se află PSD, cu 22,30 %, urmat de Alianţa pentru Unirea Românilor, cu 18,3%, pe poziţia a treia se află Partidul Naţional Liberal, cu 14,28%.
Pe următoarele poziţii se află: Uniunea Salvaţi România, cu 12,26%, Partidul SOS România, cu 7,76%, Partidul Oamenilor Tineri, cu 6,39% și Uniunea Democrată Maghiară din România, cu 6,38%.
La Camera Deputaţilor, pe prima poziţie se află PSD, cu 21,96%, iar pe locurile următoare se află AUR, cu 18,01%, PNL a obţinut 13,20%, USR, 12,40%, Partidul SOS România, cu 7,36%, Partidul Oamenilor Tineri, cu 6,46% și UDMR, cu 6,34%.
DATELE COMPLETE AICI.
Evenimente
Ordonanța trenuleț, în vigoare de la anul. Care sunt modificările principale
Ordonanța „trenuleț” pregătită de Guvern vine cu noi modificări fiscale care vor intra în vigoare din 2025.
Documentul obținut de HotNews.ro și analizat de jurnaliști arată că, de la 1 ianuarie, în privința e-Factura, identificarea prin CNP devine opțională. Practic, se reglementează înscrierea pe factură a unui cod format din 13 cifre de zero în locul codului de identificare fiscală a beneficiarului – persoană fizică, dacă acesta nu comunică niciun cod. Documentul mai prevede restrângerea operațiunilor pentru care este obligatorie utilizarea sistemului național e-Factura numai la operațiunile cu locul livrării/prestării din punct de vedere al TVA în România.
În acest sens se elimină excepția de la obligația utilizării sistemului național RO e–Factura pentru facturile simplificate (altele decât bonurile fiscale), și se introduce obligația referitoare la înscrierea în facturile emise pentru operațiunile realizate în baza unor contracte de achiziții publice/sectoriale etc. a codurilor CPV corespunzătoare din nomenclatorul de referinţă în domeniul achiziţiilor publice.
Fiindcă toate facturile emise în relația B2C (n.r. business-to-consumer, facturile emise de societăți comerciale persoanelor fizice) vor fi raportate în sistem de la 1 ianuarie 2025, se abrogă prevederile referitoare la utilizarea sistemului RO e-Factura pentru facturile emise pentru vouchere de vacanţă titularilor acestora. Totodată, se instituie obligația înscrierii în facturile simplificate și a codului de înregistrare în scopuri de TVA sau a codului de identificare fiscală al beneficiarului, în cazul în care acesta este o persoană impozabilă ori o persoană juridică neimpozabilă, informație necesară în contextul obligațiilor instituite în legătură cu utilizarea sistemului naţional privind factura electronică RO e-Factura pentru aceste facturi.
În ceea ce privește RO e-Transport, proiectul prevede amânarea intrării în vigoare a e-Transport pentru operatorii economici autorizați (AEO) până la 31 martie 2025.
Amintim aici că Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 69/2024, publicată în Monitorul Oficial nr. 582 din 21 iunie 2024, extinde utilizarea sistemului RO e-Factura și pentru tranzacțiile B2C. Conform OUG nr. 69/2024, în perioada 1 iulie 2024 – 31 decembrie 2024, utilizarea sistemului RO e-Factura în relația B2C a a fost și este opțională, devenind obligatorie începând cu 1 ianuarie 2025. Fac excepție facturile simplificate emise conform art. 319 alin. (12) din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal.
Noi schimbări și la e-TVA
Proiectul de ordonanță propune amânarea obligației persoanelor impozabile de transmitere a rezultatului verificărilor realizate asupra diferențelor comunicate prin „Notificarea de conformare RO e-TVA” de către ANAF, și implicit a sancțiunii pentru neîndeplinirea acestei obligații, de la 1 ianuarie 2025 la 1 iulie 2025.
Se va clarifica, spune documentul, TVA colectate prin autofacturare, în cazul obiectivelor de investiții din cadrul unor programe de interes public sau social, finanțate din fonduri publice, care sunt predate gratuit beneficiarilor, în sensul că persoanele impozabile care implementează astfel de programe și au dedus TVA pentru achiziții, trebuie să emită o autofactură (CNI). Tot prin această ordonanță se desemnează autoritatea să reprezinte România în cadrul procedurii comune de achiziții publice între Comisia Europeană și statele membre, a platformei centrale comune declaranților autorizați CBAM, destinată vânzării certificatelor CBAM (mecanismului de ajustare a carbonului la frontieră).
Obligația persoanelor impozabile de a transmite rezultatul verificărilor asupra diferențelor comunicate prin „Notificarea de conformare RO e-TVA” de către ANAF, precum și sancțiunile aferente neîndeplinirii acestei obligații, sunt reglementate de Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 70/2024. Conform acestei ordonanțe, intrarea în vigoare a obligației de transmitere a răspunsului la notificare a fost stabilită pentru data de 1 ianuarie 2025, respectiv 1 august 2025 pentru persoanele impozabile care aplică sistemul TVA la încasare.
Evenimente
Megafuziune pe piața de energie din România. Cum va funcționa noul distribuitor
Rețele Electrice România este noua companie de pe piața de energie de la noi, apărută în urma fuziunii dintre trei mari distribuitori de energie electrică din Banat, Dobrogea și Muntenia.
Companiile de distribuție a energiei electrice care sunt parte a grupului PPC în România au anunțat că au fuzionat sub denumirea de Rețele Electrice România. PPC a motivat decizia explicând că scopul este optimizarea operațiunilor specifice la nivelul celor 3 regiuni – Banat, Dobrogea și Muntenia, iar acest lucru va avea loc, a explicat compania, prin eficientizarea modului de alocare a resurselor și reducerea complexității administrative.
Cum va funcționa noul distribuitor de energie
Rețele Electrice România va asigura în continuare serviciul de distribuție a energiei electrice în București și județele Ilfov, Giurgiu, Constanța, Tulcea, Ialomița, Călărași, Caraș-Severin, Timiș, Hunedoara și Arad. Clienții vor continua să beneficieze de servicii pe care le vom îmbunătăți continuu, de tehnologii avansate în distribuția de energie electrică și de soluții digitale tehnice și pentru interacțiunea cu compania, spun reprezentanții PPC.
„Rețelele digitalizate și reziliente sunt esențiale pentru a oferi clienților serviciile adaptate la noile realități ale tranziției energetice, cu consum sporit la nivelul locuințelor, producție de energie în mod descentralizat la prosumatori sau mobilitate electrică. Prin fuziunea companiilor noastre, vom îmbunătăți eficiența operațională pe termen mediu și lung, ceea ce ne va permite să accelerăm modernizarea rețelelor de distribuție și să contribuim esențial la tranziția energetică a României,” a declarat Mihai Pește, Director General al Rețele Electrice România, potrivit Financial Intelligence.
Totodată, centrele de contact cu clienții rămân neschimbate, precum și numerele de telefon de contact. De asemenea, compania a lansat un nou website Rețele Electrice România, care oferă posibilitatea, printre altele, verificarea unei eventuale întreruperi de curent electric programată sau accidentală.
-
Uncategorizedacum 2 zile
Reparăm, izolăm, construim – Acoperișuri care rezistă o viață!
-
Evenimenteacum o zi
Mega criza economică ce bate la ușă, despre care nimeni nu suflă o vorbă. Colaps major pentru cele mai mari economii ale lumii
-
Evenimenteacum o zi
Cum ar putea să bage Donald Trump în groapă industria auto internațională. Măsuri economice șoc
-
Evenimenteacum 24 de ore
CNA, NOI PRESIUNI: ȘEDINȚĂ SPECIALĂ PENTRU REALITATEA PLUS, ÎN ZIUA VOTULUI. ANCA ALEXANDRESCU: V-AU AMENDAT PE VOI, CEI CARE AȚI VOTAT! NU NE ÎNCHID GURA!
-
Evenimenteacum o zi
EXIT-POLL ALEGERI PARLAMENTARE 2024. PRIMELE REZULTATE SUNT PE REALITATEA.NET – PUTEREA VOTULUI ÎN CIFRE
-
Evenimenteacum 21 de ore
EXIT-POLL ALEGERI PARLAMENTARE 2024. REZULTATELE VOTULUI AU FOST FĂCUTE PUBLICE – PSD CÂȘTIGĂ ALEGERILE. PARTIDELE SUVERANISTE SOS ȘI POT, PESTE PRAGUL DE 5%
-
Retailacum 10 ore
Cutie pentru prânz Koken – practică și durabilă
-
Evenimenteacum 11 ore
Șomajul, în scădere ușoară, în luna octombrie. În continuare, tinerii sunt cei mai afectați