Connect with us

Uncategorized

Iata de ce ar trebui sa folosesti un soft restaurant dedicat pentru afacerea ta HoReCa!

Publicat

pe

soft restaurant

Dupa cum probabil bine stii, domeniul HoReCa se refera la hoteluri, restaurante si cafenele – pe scurt, locatii care dispun de servire tip restaurant (in cazul hotelurilor). Asadar, aceste afaceri nu isi pot desfasura operatiunile cu o simpla casa de marcat – ele au nevoie si de un soft restaurant care sa le faca viata mult mai usoara.

In cele ce urmeaza, vei afla care sunt principalele motive pentru care ar trebui sa folosesti un astfel de soft pentru afacerea ta!

Ce reprezinta, mai exact, un soft restaurant?

Un astfel de soft este instalat asupra unei case de marcat si, de obicei, necesita si existenta unui monitor secundar, pentru afisarea interfetei grafice a softului. Acesta nu este un alt tip de casa de marcat si nici nu implica achizitionarea unui model mai special. Din mai multe puncte de vedere, softul este o imbunatatire adusa casei de marcat – imbunatatire in ce sens?

Ei bine, acest tip de softuri este recunoscut pentru faptul ca, in primul rand, poate gestiona comenzi multiple in acelasi timp, implicit si un volum mai mare de numerar.

Care sunt principalele avantaje ale unui soft restaurant?

Pe langa interfata grafica si posibilitatea de a gestiona mai multe comenzi, personalul tau se mai poate baza pe un astfel de soft si pentru:

  • A vizualiza detalii despre un anumit produs, precum pretul, numarul vanzarilor, dar si data vanzarilor;
  • A controla automat inventarul, prin intermediul unui proces de scanare incredibil de usor si eficient;
  • A crea rapoarte de vanzari, rapoarte privind tranzactiile cu cardul de credit, dar si rapoarte referitoare la vanzarile unui anumit angajat, printre altele;
  • A diviza meniul in mai multe sectiuni, in functie de categoriile produselor disponibile.

Totodata, un alt avantaj semnificativ pentru orice tip de afacere este faptul ca un soft restaurant incorporeaza si un proces de checkout mai eficient si mai rapid pentru clientii afacerii tale.

Care sunt principalele caracteristici ale unui astfel de soft?

In momentul instalarii acestui tip de soft in cadrul afacerii tale, te poti bucura instant de:

  • Posibilitatea de a realiza vanzari rapide;
  • Functii de contabilitate primara;
  • Inventariere produse si verificare numerar;
  • Bon fiscal in asteptare;
  • Rapoarte diverse;
  • Tiparire note de comanda si de plata;
  • Impartire sau unificare note de plata.

Acestea sunt doar cateva dintre functiile pe care ti le poate pune la dispozitie un astfel de soft, in dependenta de tipul afacerii pe care o administrezi. De exemplu, exista si softuri ce dispun de modul retetar, conceput pentru retete medicale sau de preparare a anumitor produse (ultimul aspect poate fi benefic mai multor tipuri de afaceri).

Daca nu stii de unde poti face rost de un soft restaurant si vrei sa ai unul instalat de catre o companie de top, atunci ar trebui sa accesezi site-ul TehnicaFiscala.ro. Acolo poti gasi nu numai acest tip de soft, dar si case de marcat compatibile cu acesta.

Evident, te poti bucura si de instalare, fiscalizare si instruire prin intermediul platformei mentionate. Cand vine vorba de natura fiscala a unei afaceri, TehnicaFiscala.ro este gata sa te ajute!

Citeste in continuare
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Uncategorized

Adams Vision este sponsor oficial al evenimentului studenților de la Farmacie – UMFST Târgu Mureș, 5-7 decembrie 2024

Publicat

pe

București, 6 December 2024– Compania românească Adams Vision, producătorul Adams Supplements Springmarkt și Zanna, este încântat să anunțe participarea sa ca sponsor oficial al evenimentului dedicat studenților Facultății de Farmacie, organizat de Universitatea de Medicină, Farmacie, Științe și Tehnologie „George Emil Palade” din Târgu Mureș, în perioada 5-7 decembrie 2024, zile în care are loc a V-a ediție a Conferinței Anuale a Studenților Farmaciști din Târgu Mureș “PharmacoFor”.

În cadrul acestui eveniment de referință pentru viitorii profesioniști din domeniul sănătății, Adams Vision are un stand de prezentare, unde studenții participanți pot descoperi produsele de calitate din portofoliul companiei, dar și un viitor posibil angajator. Vizitatorii standului au prilejul de a explora gamele Adams Springmarket și Zanna, create pentru a sprijini un stil de viață sănătos și echilibrat.

Cu acest prilej, Zsuzsanna Benedek, cofondator al Adams Vision, a declarat:
„Susținerea viitoarei generații de farmaciști este o onoare pentru noi. Prin acest parteneriat, dorim să le oferim studenților acces la produsele noastre de calitate și să le inspirăm pasiunea pentru sănătate și inovație cu perspectiva unui viitor loc de muncă. Adams Vision înseamnă mai mult decât suplimente alimentare – înseamnă un angajament pentru un stil de viață sănătos și o comunitate conectată prin valori comune.”

Unul dintre punctele de atracție ale standului este activitatea interactivă „Spin to Win”, care aduce un plus de distracție și recompense pentru participanți. Cei interesați au șansa de a câștiga produse din portofoliul Adams Vision prin simpla descărcare a aplicației Vitamix, o platformă pentru cardul de fidelitate și un mod de a transmite informații despre noile promoții utilizatorilor.

”Conferința Anuală a Studenților Farmaciști din Târgu Mureș “PharmacoFor” se bucură anul acesta de a V-a ediție. Ajunsă deja o tradiție pentru Asociația Studenților Farmaciști din Târgu Mureș, a V-a ediție este, spunem noi, organizatorii, cea mai bună de până acum. Cu cel mai mare număr de participanți dintre toate edițiile și cu cei mai mulți parteneri atrași, Conferința “PharmacoFor” prețuiește și anul acesta parteneriatul pe care îl are cu Adams Vision. Colaborarea noastrǎ cu Adams Vision este una pe care personal o apreciez foarte mult: fiind primii sponsori atrași de mine către Asociație, niciodată  nu au refuzat și nu au stat pe gânduri înainte să ne ajute, astfel pentru al doilea an la rând sunt sponsorii Conferinței noastre. Anul trecut ne-au răsfățat cu produsele lor, iar anul acesta așteptăm cu nerăbdare să vedem ce produse noi au în gamă și care ni se potrivesc cel mai bine. Le mulțumim celor de la Adams Vision pentru ajutorul și prietenia de care au dat întotdeauna dovadă și avem speranța că această colaborare nu se va opri aici și ca Adams Vision va rămâne încă mulți ani de acum înainte prietenul Asociației Studenților Farmaciști din Târgu Mureș”, a declarat Ioana Irina Popoviciu, Vicepreședinte Financiar ASFTGM.

Adams Vision invită studenții participanți să viziteze standul propriu din cadrul evenimentului universitar pentru a descoperi produsele, pentru a participa la „Spin to Win” și pentru a explora oportunitățile de a colabora cu o companie dedicată sănătății și inovației.

Despre Universitatea de Medicină, Farmacie, Științe și Tehnologie „George Emil Palade” din Târgu MureșUniversitatea de Medicină, Farmacie, Științe și Tehnologie „George Emil Palade” din Târgu Mureș (UMFST) este una dintre cele mai prestigioase instituții de învățământ superior din România, recunoscută pentru excelența în educație, cercetare și inovare. Cu o tradiție de peste 75 de ani, UMFST oferă programe de studiu în domeniile medicină, farmacie, inginerie, științe exacte, științe sociale și umaniste, atrăgând studenți din întreaga lume.

Universitatea promovează un mediu academic modern, interdisciplinar și multicultural, asigurând o pregătire academică și profesională de înaltă calitate. Cu infrastructură de top, laboratoare performante și o rețea extinsă de parteneriate internaționale, UMFST este un centru de referință în formarea specialiștilor competitivi, dedicați excelenței și inovației.

Mai multe informații sunt disponibile pe www.umfst.ro.

Despre Adams Vision

Compania Adams Vision este un un jucător important pe piața suplimentelor nutritive din România, producând peste 250 de tipuri de suplimente nutritive, distribuite în peste 400 de farmacii și magazine din întreaga țară, cu aportul a peste 250 de angajați. Compania Adams Vision a fost înființată în 2005 de Zsuzsanna și Zsolt Benedek și deține lanțul de magazine Vitamix care în prezent se găsește în peste 70 de locații din țară, brandul Adams Supplements cu gama completă de suplimente alimentare și pentru sportivi, precum și brandul Zanna.

Cu circa 250 de angajați, Adams Vision a obținut creșteri ale cifrei de afaceri de peste 30% an de an, ajungând în 2023 la o cifră de afaceri de 75 milioane lei la nivel de grup, investind atât în capacități de producție, cât și în capacități de desfacere. Profitul estimat brut a crescut cu peste 130% anul trecut, până la 4 milioane de lei. Aflați mai multe despre produse de la: adamssupplements.ro și vitamix.ro 

Citeste in continuare

Uncategorized

Asociația Zi de BINE aduce căldură și sprijin bunicilor din Onești prin inițiativa „Cald în Vatră”

Publicat

pe

București, 6 decembrie 2024: În decembrie, Asociația Zi de BINE reia și dezvoltă inițiativa „Cald în Vatră” și,  împreună cu Asociația SufletEȘTI și Asociația Sanovan Serviciii Medicale vizitează bunicii din municipiul Onești, județul Bacău, pentru a curăța coșul sobelor și a oferi servicii medicale. 

Cu ajutorul unei echipe de coșari profesioniști, vor curăța coșurile de fum pentru 30 de bunici izolați din satele de lângă Onești și le vor oferi lemne de foc pentru întreaga iarnă. De asemenea, vor asigura aprovizionarea cu alimente de bază pentru 50 de familii, cât și cadrul de desfășurare pentru o caravană medicală, alături de Asociația Sanovan Serviciii Medicale, care va oferi investigații medicale la domiciliu în perioada 14 – 15 decembrie pentru 50 de seniori.

„Acum două ierni, când am demarat prima acțiune Cald în Vatră și am luat la pas satele de la lângă Onești împreună cu Mihai Zarzu, am ascultat povești de neimaginat și am văzut ce înseamnă singurătatea, neputința și sărăcia bunicilor noștri rămași singuri în cea mai grea perioadă a vieții. Deși nu am realizat, poate că acesta a fost și catalizatorul pentru proiectul pe care l-am început apoi la Centrul Comunitar Zi de BINE din București – „NEpierdute” – un proiect pentru sănătatea seniorilor noștri. Iar acum, încărcate cu sacoșe de căciuli, fulare, mănuși, șoșoni și pături pe care doamnele nostre senioare din proiectul „NEpierdute” le-au croșetat cu mâinile lor în ultima lună, ne întoarcem la Onești, la bunicii de la care a plecat totul”, au declarat Melania Medeleanu și Luciana Zaharia, fondatoarele Asociației Zi de BINE.

Inițiativa Cald în vatră face parte din proiectul NEpierdute al Asociației Zi de BINE, un proiect pentru sănătatea fizică, mintală și emoțională a seniorilor aflați în situații vulnerabile. Un proiect susținut de partenerii strategici ai Asociației Zi de BINE – Lidl România, Grupul E.ON România, UniCredit Bank și Leroy Merlin.

„La început nu știam exact despre ce este vorba când mă gândeam la desfundat sobe și coșuri de fum, dar acum mi-am dat seama că prin această acțiune noi chiar salvăm vieți. Bătrânii ne povestesc că le intră fumul în casă, că soba nu funcționează bine, dar după vizita noastră cu coșari autorizați, când trecem pe la ei ne îmbrățișează și ne spun că nu știu ce le-am făcut la sobă dar nu mai scoate pic de fum, încălzește foarte bine și nu le mai este frică să facă focul. Colaborarea cu Asociația Zi de BINE reprezintă o certitudine că am făcut lucruri bune. Chiar dacă sunt într-un oraș mic, asta nu înseamnă că nu pot face proiecte mari. Împreună, am reușit să ridicăm la alt nivel această acțiune. Pe lângă curățarea sobei și a coșului de fum, mașina plină de lemne este un DAR de la Dumnezeu, cum ne spun bătrânii,” a declarat Mihai Zarzu, fondatorul Asociației SufletEȘTI, Onești.

Încălzirea locuinței nu ar trebui să fie un lux, însă datele Asociației Energia Inteligentă arată că peste 3 milioane de gospodării din România se încălzesc cu lemne de foc, iar multe dintre acestea sunt situate în județele Teleorman și Bacău, unde sărăcia extremă este răspândită. Totodată, conform datelor IGSU, coșurile de fum necurățate sau defecte reprezintă principalele cauze ale incendiilor casnice.

Mihai Zarzu a fondat Asociația SufletEȘTI în urmă cu patru ani, în plină pandemie, și a început prin a oferi ajutor în spitale, pentru ca ulterior să sprijine educația copiilor și să curățe coșurile de fum ale gospodăriilor bătrânilor izolați.

Cei care doresc să susțină proiectele realizate de Asociația Zi de BINE, o pot face fie printr-un SMS cu textul SUS la 8845 sau prin donarea zilei de naștere. Mai multe metode de implicare pot fi găsite aici: https://www.zidebine.ro/doneaza.

***

Despre Asociația Zi de BINE

Scopul Asociației Zi de Bine este acela de a crea comunități, de a sprijini mii de oameni aflați în situații vulnerabile și de a crea notorietate în jurul unor cauze ignorate. Asociația susține câte un ONG în fiecare lună a anului și încurajează oamenii să-și doneze ziua de naștere pentru un proiect social.

Mecanismul de funcționare este unul simplu: la fiecare început de lună se anunță cauza susținută și sunt descrise nevoia și beneficiarii. La finalul lunii, donatorii află ce s-a întâmplat cu banii și sunt invitați să vadă rezultatul implicării lor.

Dacă aveți un proiect în care credeți dar pentru care nu ați găsit încă finanțare, îl puteți înscrie pe www.zidebine.ro

Citeste in continuare

Uncategorized

Inchirieri auto in Bucuresti: solutia perfecta pentru romanii care se intorc acasa de sarbatori

Publicat

pe

De

Perioada sarbatorilor de iarna este, fara indoiala, un moment deosebit pentru milioane de romani care traiesc in afaceri sau lucreaza in strainatate. Multe dintre aceste persoane aleg sa revina acasa pentru a petrece sarbatorile alaturi de familie si prieteni, iar drumul catre tara aduce cu sine si necesitatea de a gasi solutii eficiente de transport. Aici, inchirierea unui autoturism in Bucuresti devine o optiune extrem de convenabila. Indiferent ca ajungi in capitala sau treci prin Aeroportul Otopeni, companiile de rent a car din Bucuresti sunt pregatite sa ofere servicii adaptate nevoilor celor care se intorc acasa.

De ce sa alegi inchirierea unei masini in perioada sarbatorilor de iarna

Luna decembrie este o perioada incarcata, atat in termeni de trafic, cat si de aglomeratie in mijloacele de transport public. Chiar daca transportul public este o optiune, el poate fi adesea incomod sau chiar aglomerat in perioada sarbatorilor. In acest context, inchirierea unei masini in Bucuresti se dovedeste a fi o alegere practica si eficienta. Taxele mari ale taxiurilor sau costurile suplimentare ale serviciilor de ridesharing in timpul sezonului de varf sunt doar cateva dintre motivele pentru care inchirierea unei masini devine o solutie accesibila si rentabila pentru cei care vor sa se deplaseze confortabil si rapid.

De asemenea, pentru cei care ajung in Romania cu avionul, inchirierea unei masini direct de la Aeroportul Otopeni reprezinta o alegere ideala. La sosire, calatorii pot prelua rapid masina de inchiriat, evitand sa piarda timp cu transportul public sau sa caute un taxi. Astfel, toata experienta calatoriei devine mai fluida si mai lipsita de griji.

Cerintele pentru inchirierea unei masini in Bucuresti

Inchirierile auto in Bucuresti sunt accesibile, insa exista cateva conditii de baza ce trebuie indeplinite pentru a putea inchiria o masina. In primul rand, persoana care inchiriaza masina trebuie sa aiba cel putin 21 de ani si sa detina un permis de conducere valid de minim un an. Aceste cerinte sunt usor de indeplinit de catre majoritatea calatorilor, iar procedura de inchiriere nu este complicata. Un alt avantaj major este ca multe companii de inchirieri auto nu solicita garantii mari sau depozite costisitoare, ceea ce face procesul de inchiriere mult mai accesibil pentru toata lumea.

De asemenea, metodele de plata sunt foarte flexibile, iar clientii pot alege sa achite cu cardul sau in numerar, in functie de preferintele lor. Aceste optiuni contribuie la o experienta de inchiriere mai comoda, iar lipsa unor restrictii majore de plata face ca serviciile de inchiriere auto sa fie si mai atractive pentru cei care doresc sa calatoreasca fara complicatii.

Oferte variate pentru toate preferintele si bugetele

Un alt avantaj important pe care il ofera inchirierea unei masini in Bucuresti este diversitatea vehiculelor disponibile. Companiile de inchirieri auto ofera o gama larga de masini, de la cele economice, ideale pentru drumuri prin oras, pana la SUV-uri sau masini de lux, care sunt perfect potrivite pentru calatoriile mai lungi sau ocaziile speciale.

Masinile economice sunt excelente pentru cei care au nevoie de o masina eficienta, usor de manevrat in trafic si care consuma putin carburant. Acestea sunt perfecte pentru calatorii scurte in capitala, mai ales ca vor permite evitarea blocajelor din trafic, dar si economisirea de combustibil.

In schimb, pentru familii sau grupuri mai mari de calatori, masinile de clasa medie sau SUV-urile sunt ideale, oferind mai mult spatiu si confort pe drumurile mai lungi. De asemenea, multe dintre aceste vehicule din cadrul agentiilor de inchirieri masini otopeni sunt echipate cu accesorii moderne care le fac potrivite pentru calatoriile in conditii de iarna, cum ar fi lanturile pentru zapada sau echipamente suplimentare de siguranta.

Pentru cei care doresc o experienta de neuitat, masinile de lux disponibile pentru inchiriere sunt alegerea perfecta. Acestea ofera un nivel inalt de confort si tehnologie, fiind ideale pentru cei care doresc sa calatoreasca in stil in timpul sarbatorilor.

Inchirieri auto la Aeroportul Otopeni: o optiune rapida si convenabila

Pentru calatorii care ajung in Romania cu avionul, inchirierea unei masini direct de la Aeroportul Otopeni reprezinta una dintre cele mai convenabile optiuni. In loc sa se bata cu bagajele prin gara sau sa astepte un taxi, clientii pot prelua masina inchiriata direct de la un punct de inchiriere situat convenabil in terminalul aeroportului. Aceasta solutie economiseste timp si energie si le permite turistilor sa inceapa vacanta intr-un mod mai relaxat.

In plus, companiile de rent a car de la Aeroportul Otopeni sunt bine pregatite sa raspunda cerintelor diverse ale clientilor, oferind oferte speciale si reduceri in perioada sarbatorilor, ceea ce face inchirierea unei masini si mai atractiva. Serviciile de rent a car Otopeni sunt rapide si eficiente, iar majoritatea companiilor pun la dispozitia clientilor masini moderne, intretinute corespunzator si dotate cu toate facilitatile necesare pentru o calatorie placuta.

Flexibilitate si servicii suplimentare

Un alt beneficiu al serviciului de rent a car Bucuresti este flexibilitatea pe care o ofera aceste servicii. Majoritatea companiilor de inchirieri auto nu pun restrictii stricte privind kilometrii parcursi, ceea ce le permite clientilor sa calatoreasca in orice colt al tarii fara sa se ingrijoreze de costuri suplimentare. Aceasta libertate de miscare este esentiala pentru cei care vor sa exploreze Romania in timpul vacantei, fara a se limita la trasee prestabilite.

De asemenea, multe dintre aceste companii ofera servicii suplimentare, cum ar fi GPS gratuit, scaune pentru copii sau chiar asigurari suplimentare, pentru ca totul sa fie cat mai convenabil si sigur pentru calatori. Astfel, inchirierea unei masini in Bucuresti devine o solutie complet personalizata, care poate raspunde exact nevoilor fiecarui client.

Inchirieriauto-Bucuresti.com: alegerea ideala pentru o vacanta fara griji

Una dintre cele mai bune optiuni pentru inchirierea unei masini in Bucuresti este compania Inchirieriauto-Bucuresti.com. Aceasta companie se remarca printr-o flota variata de masini, care acopera toate preferintele si nevoile calatorilor. Indiferent ca aveti nevoie de o masina economica pentru drumurile prin oras sau de un vehicul de lux pentru o vacanta speciala, Inchirieriauto-Bucuresti.com are solutii pentru fiecare situatie.

Unul dintre principalele avantaje ale acestei companii este oferta fara limita de kilometri, ceea ce le permite clientilor sa calatoreasca liber prin toata tara, fara a se ingrijora de costuri suplimentare. In plus, procesul de inchiriere este simplificat si rapid, iar clientii pot rezerva masina direct online, economisind astfel timp pretios.

Inchirieriauto-Bucuresti.com se remarca si prin servicii de calitate superioara, precum asigurari incluse, scaune gratuite pentru copii si posibilitatea de a adauga echipamente suplimentare pentru confortul calatorilor. Fiecare detaliu este atent gestionat pentru a asigura o experienta fara griji, indiferent de durata vacantei.

Concluzie

Pentru romanii care se intorc acasa in perioada sarbatorilor de iarna, inchirierea unei masini in Bucuresti reprezinta o alegere excelenta. Aceasta solutie le ofera nu doar flexibilitate si confort, dar si posibilitatea de a calatori rapid si fara complicatii. Serviciile de inchirieri auto, in special cele oferite de Inchirieriauto-Bucuresti.com, sunt cele mai avantajoase pe piata, iar calatorii se pot bucura de o experienta unica in timpul vacantei lor. Fie ca veniti din strainatate sau din alte colțuri ale tarii, inchirierea unei masini va transforma vacanta de sarbatori intr-o experienta placuta si lipsita de griji.

Citeste in continuare

TOP ARTICOLE