Connect with us

Evenimente

Viceprimărița USR din Ploiesti acuzata de denaturarea voita a adevarului/In dezinformarea respectiva intra pe „fir” si CNA

Publicat

pe

Pe data de 7 februarie 2022, Uniunea Asociatiilor de Proprietari Prahova, prin reprezenantul conventional av. Valentin Ciobanu, a pus in vedere Antena 1, ca sa indrepte eroare comisa de catre prezentatoarea Alesandra Stoicescu, la Observator in stirea „Bloc-simbol din Ploieşti, demolat pentru că aşa au votat cetăţenii. Locatarii nu vor însă să plece din apartamente”.

Pentru cei care nu stiu, dar pot vedea si la finalul comunicatului nostru (Uniunea Asociatiilor de Proprietari Prahova), pentru a fi mai bine intelesi, d-na Stoicescu a inceput stirea printr-o minciuna grosolana, spunand ca: „Primaria Ploiesti si-a intrebat cetatenii daca vor ca blocul 7 Etaje din centrul orasului sa fie daramat. Mai bine de 70 % dintre ei au raspuns ca da!”.
Lasam la o parte faptul ca Ploiestiul este municipiul si nu oras, modul in care Alesandra Stoicescu a inceput stoirea este o dezinformare, un fakenews prin faptul ca a spus ca mai bine de 70 % din populatia Ploiestiului au raspuns ca sunt de acord cu demolarea blocului 7 Etaje.
Adevarul gol-golut, este trunchiat, cu sau fara buna stiinta, si de viceprimarul Magdalena Trofin care spune ca „70% din respondentii sondajului au dorit o reamenajare a zonei respective”, fara sa spuna cati oameni au votat in sondajul (masluit evident, asa cum am mai spus de multe ori, pentru ca s-a demosntrat ca se poate vota de mai multe oiri de pe un IP) si care este populatia municipiului Ploiesti. Pentru a relata foarte clar, fara a induce o stare de neliniste proprietaruilor si chiriasilor din blocul 7 Etaje, atat d-na Soticescu cat si d-na Trofin trebuia sa spuna care este populatia Ploiestiului( (228.851) din care 70% despre care a afirmat prezentatoare Observator ca ar fi, sunt 160.195 de cetateni, de la mic la mare. Iar la sodajul acela mincinos au participat 5791 de cetateni, nu stim daca au fost toti ploiesteni, din care 4129 voturi au fost „pentru”si 1662 voturi „impotriva”, adica 71,30% din respondentii sondajului( cum a spus Magdalena Trofin fara sa dea informatia competa) si nu „mai bine de 70%”din populatia Ploiestiului( asa cum a indus Alesandra Stoicescu la inceputul stirii), respectiv 160.195 de ploiesteni. Practic, presupunand ca cei care au votat au fost doar din Ploiesti si nu din Bucuresti sau alte zone, au votat doar 0,7 % din populatia Ploiestiului, iar acest sondaj cu care primarul Andrei Volosevici s-a umflat public ca il va folosi pentru a cere voturile consilierilor locali pentru un studiu de fezabilitate, are cea mai penibila reprezentativitate pentru a a ajunge in Consiliul Local.

„Sunt jurnalist de 23 de ani si consider ca fiecare poate gresi. daca nu este un interes ascuns in spatele acestei stiri nu vad de ce nu s-ar rezolva cererea noastra asa cum am solicitat, prin indreptarea erorii printr-o iesire publica in cadrul stirlor. Greseala recunoscuta e pe jumatate iertata, chiar daca raul a fost deja facut. Vom lupta pana la capat si cu oricine care va indrazni sa se bage pentru a bloca efectele sesizarii noastre, pentru a indrepta aceasta eroare majora la un post de televiziune atat de mare”, a declarat Eugen Cristescu, presedintele UAP Prahova.
Prin urmare, UAP Prahova a depus o sesizare la CNA si la Antena 1, pe data de 7 februarie, care astazi 9 februarie a primit raspunsul de mai jos. Multumim pe aceasta cale CNA pentru operativitate si asteptam rezultatul final al demersuilor acestei institutii pentru a remeia aceasta stire falsa. Scopul final este ca dna Stoicescu sa revina pe post cu o erata in cadrul stirilor pe care sa o prezinte public, pentru a finaliza acest conflict bazat pe o informatie grosolan de falsa si trunchiata.
Raspunsul CNA catre reprezentantul conventional al UAP PRahova:
Stimate Domnule Ciobanu,
Ca urmare a adresei dumneavoastră cu privire la emisiunea informativă „Observator” difuzată de postul de televiziune Antena 1 în data de 01.02.2022 – înregistrată la CNA cu nr. 1206/07.02.2022, vă comunicăm că aceasta a fost repartizată structurii de specialitate din cadrul CNA pentru întocmirea documentației aferente. Dosarul complet al sesizării urmează a fi supus atenției Consiliului într-o viitoare ședință publică, în conformitate cu Regulamentul de organizare și funcționare al CNA (ROF), urmând să primiți un răspuns referitor la aspectele semnalate.
Capitolul III din ROF, intitulat Ședințele Consiliului cuprinde reguli privind desfășurarea ședințelor, precum și modul în care este alcătuită ordinea de zi a fiecărei ședințe [link: http://www.cna.ro/-Organigrama-.html]:
Art. 27 (1) Consiliul se întruneşte în şedinţe publice de două ori pe săptămână sau de câte ori este necesar. (…)
(4) Proiectul ordinii de zi a şedinţei, însoţit de documentaţia aferentă, este transmis tuturor membrilor Consiliului şi, după caz, direcţiilor implicate, prin Biroul Cancelaria Consiliului, în ziua precedentă zilei de şedinţă.
(5) Ordinea de zi se întocmeşte în funcţie de următoarele criterii: priorităţi privind funcţionarea radiodifuzorilor (licenţe, avize, autorizări), restanţele din şedinţa precedentă, reclamaţii/solicitări în ordinea cronologică a înregistrării lor.
(6) Ordinea de zi şi programul şedinţei se aprobă în deschiderea şedinţelor. Ordinea de zi poate fi modificată, la propunerea membrilor Consiliului, cu votul majorităţii. (…)
(8) După fiecare ședință de Consiliu va fi dat publicităţii un extras din procesul verbal care va conține şi detalii despre sancţiunile decise: numele radiodifuzorului, emisiunile vizate, articolele de lege/cod încălcate, precum şi numele celor care au făcut propunerile şi al celor care au votat pentru și împotriva acestora.
Pentru detalii privind ședințele de Consiliu, puteți consulta, pe site-ul nostru, rubrica Agenda CNA care cuprinde ordinea de zi a fiecărei ședințe și extrase din procesele verbale.
Precizăm că ședințele publice ale CNA sunt transmise online, link-ul aferent fiind postat pe site-ul instituției.
Cu considerație,
Nicolaie Bălașa – Sorescu
Vicepreședinte

Reamintim ca, primarul municipiului Ploiești, Andrei Volosevici, a transmis, un mesaj politic cu subînțeles, cu ocazia evenimentului dedicat aprinderii iluminatului festiv din decembrie 2021.
Concret, prin invitația transmisă viceprimarului Magdalena Trofin, despre care a spus că este un om care este în echipa sa, edilul a vrut să arate că alianța PNL-USR va funcționa și pe viitor la nivelul administrației publice locale.
”Real fiecare ploieștean ar fi trebuit să aprindă iluminatul festiv pentru că a fost în continuare un an greu și am trecut cu toții prin lucrurile astea cu bune și cu rele, cu lucrurile pe care le-am făcut și cu lucrurile pe care trebuie să le facem, să le îndreptăm. Mi-am permis în acest an, salutând toată echipa care face parte din ceea ce înseamnă executivul, pe care uneori îl admirați, pe care alte ori îl criticați, ceea ce este corect să fie așa, ca luminițele să fie aprinse de un om care este în echipă, de fapt de copiii unui om care este în echipă, și anume doamna viceprimar Magdalena Trofin”, a susținut primarul Andrei Volosevici. (Paul D.).

Articolul Viceprimărița USR din Ploiesti acuzata de denaturarea voita a adevarului/In dezinformarea respectiva intra pe „fir” si CNA apare prima dată în Ziarul Incisiv de Prahova.

Citeste in continuare
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Evenimente

REZULTATE FINALE DE LA BEC: PSD, PE PRIMUL LOC LA SENAT ȘI CAMERA DEPUTAȚILOR. PARTIDELE SOS ȘI POT AU DEPĂȘIT UDMR

Publicat

pe

Biroul Electoral Central a anunţat, luni după-amiază, rezultatelle după centralizarea datelor din toate secțiile de votare pentru alegerile parlamentare, iar PSD se află pe prima poziţie atât la Senat, cât şi la Camera Deputaţilor, pe locurile următoare aflându-se AUR şi PNL.

Reprezentanţii BEC au declarat, luni, că pentru Senat, din totalul de 20059 secţii de votare, organizate în ţară şi în străinătate,  pe primul loc se află PSD, cu 22,30 %, urmat de Alianţa pentru Unirea Românilor, cu 18,3%, pe poziţia a treia se află Partidul Naţional Liberal, cu 14,28%.

Pe următoarele poziţii se află: Uniunea Salvaţi România, cu 12,26%, Partidul SOS România, cu 7,76%, Partidul Oamenilor Tineri, cu 6,39% și Uniunea Democrată Maghiară din România, cu 6,38%.

La Camera Deputaţilor, pe prima poziţie se află PSD, cu  21,96%, iar pe locurile următoare se află AUR, cu 18,01%, PNL a obţinut 13,20%,  USR, 12,40%, Partidul SOS România, cu 7,36%, Partidul Oamenilor Tineri, cu  6,46% și UDMR, cu  6,34%.

DATELE COMPLETE AICI.

Citeste in continuare

Evenimente

Ordonanța trenuleț, în vigoare de la anul. Care sunt modificările principale

Publicat

pe

Ordonanța „trenuleț” pregătită de Guvern vine cu noi modificări fiscale care vor intra în vigoare din 2025.

Documentul obținut de HotNews.ro și analizat de jurnaliști arată că, de la 1 ianuarie, în privința e-Factura, identificarea prin CNP devine opțională. Practic, se reglementează înscrierea pe factură a unui cod format din 13 cifre de zero în locul codului de identificare fiscală a beneficiarului – persoană fizică, dacă acesta nu comunică niciun cod. Documentul mai prevede restrângerea operațiunilor pentru care este obligatorie utilizarea sistemului național e-Factura numai la operațiunile cu locul livrării/prestării din punct de vedere al TVA în România.

În acest sens se elimină excepția de la obligația utilizării sistemului național RO e–Factura pentru facturile simplificate (altele decât bonurile fiscale), și se introduce obligația referitoare la înscrierea în facturile emise pentru operațiunile realizate în baza unor contracte de achiziții publice/sectoriale etc. a codurilor CPV corespunzătoare din nomenclatorul de referinţă în domeniul achiziţiilor publice.

Fiindcă toate facturile emise în relația B2C (n.r. business-to-consumer, facturile emise de societăți comerciale persoanelor fizice) vor fi raportate în sistem de la 1 ianuarie 2025, se abrogă prevederile referitoare la utilizarea sistemului RO e-Factura pentru facturile emise pentru vouchere de vacanţă titularilor acestora. Totodată, se instituie obligația înscrierii în facturile simplificate și a codului de înregistrare în scopuri de TVA sau a codului de identificare fiscală al beneficiarului, în cazul în care acesta este o persoană impozabilă ori o persoană juridică neimpozabilă, informație necesară în contextul obligațiilor instituite în legătură cu utilizarea sistemului naţional privind factura electronică RO e-Factura pentru aceste facturi.

În ceea ce privește RO e-Transport, proiectul prevede amânarea intrării în vigoare a e-Transport pentru operatorii economici autorizați (AEO) până la 31 martie 2025.

Amintim aici că Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 69/2024, publicată în Monitorul Oficial nr. 582 din 21 iunie 2024, extinde utilizarea sistemului RO e-Factura și pentru tranzacțiile B2C. Conform OUG nr. 69/2024, în perioada 1 iulie 2024 – 31 decembrie 2024, utilizarea sistemului RO e-Factura în relația B2C a a fost și este opțională, devenind obligatorie începând cu 1 ianuarie 2025. Fac excepție facturile simplificate emise conform art. 319 alin. (12) din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal.

Noi schimbări și la e-TVA

Proiectul de ordonanță propune amânarea obligației persoanelor impozabile de transmitere a rezultatului verificărilor realizate asupra diferențelor comunicate prin „Notificarea de conformare RO e-TVA” de către ANAF, și implicit a sancțiunii pentru neîndeplinirea acestei obligații, de la 1 ianuarie 2025 la 1 iulie 2025.

Se va clarifica, spune documentul, TVA colectate prin autofacturare, în cazul obiectivelor de investiții din cadrul unor programe de interes public sau social, finanțate din fonduri publice, care sunt predate gratuit beneficiarilor, în sensul că persoanele impozabile care implementează astfel de programe și au dedus TVA pentru achiziții, trebuie să emită o autofactură (CNI). Tot prin această ordonanță se desemnează autoritatea să reprezinte România în cadrul procedurii comune de achiziții publice între Comisia Europeană și statele membre, a platformei centrale comune declaranților autorizați CBAM, destinată vânzării certificatelor CBAM (mecanismului de ajustare a carbonului la frontieră).

Obligația persoanelor impozabile de a transmite rezultatul verificărilor asupra diferențelor comunicate prin „Notificarea de conformare RO e-TVA” de către ANAF, precum și sancțiunile aferente neîndeplinirii acestei obligații, sunt reglementate de Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 70/2024. Conform acestei ordonanțe, intrarea în vigoare a obligației de transmitere a răspunsului la notificare a fost stabilită pentru data de 1 ianuarie 2025, respectiv 1 august 2025 pentru persoanele impozabile care aplică sistemul TVA la încasare.

Citeste in continuare

Evenimente

Megafuziune pe piața de energie din România. Cum va funcționa noul distribuitor

Publicat

pe

Rețele Electrice România este noua companie de pe piața de energie de la noi, apărută în urma fuziunii dintre trei mari distribuitori de energie electrică din Banat, Dobrogea și Muntenia.

Companiile de distribuție a energiei electrice care sunt parte a grupului PPC în România au anunțat că au fuzionat sub denumirea de Rețele Electrice România. PPC a motivat decizia explicând că scopul este optimizarea operațiunilor specifice la nivelul celor 3 regiuni – Banat, Dobrogea și Muntenia, iar acest lucru va avea loc, a explicat compania, prin eficientizarea modului de alocare a resurselor și reducerea complexității administrative.

Cum va funcționa noul distribuitor de energie

Rețele Electrice România va asigura în continuare serviciul de distribuție a energiei electrice în București și județele Ilfov, Giurgiu, Constanța, Tulcea, Ialomița, Călărași, Caraș-Severin, Timiș, Hunedoara și Arad. Clienții vor continua să beneficieze de servicii pe care le vom îmbunătăți continuu, de tehnologii avansate în distribuția de energie electrică și de soluții digitale tehnice și pentru interacțiunea cu compania, spun reprezentanții PPC.

„Rețelele digitalizate și reziliente sunt esențiale pentru a oferi clienților serviciile adaptate la noile realități ale tranziției energetice, cu consum sporit la nivelul locuințelor, producție de energie în mod descentralizat la prosumatori sau mobilitate electrică. Prin fuziunea companiilor noastre, vom îmbunătăți eficiența operațională pe termen mediu și lung, ceea ce ne va permite să accelerăm modernizarea rețelelor de distribuție și să contribuim esențial la tranziția energetică a României,” a declarat Mihai Pește, Director General al Rețele Electrice România, potrivit Financial Intelligence.

Totodată, centrele de contact cu clienții rămân neschimbate, precum și numerele de telefon de contact. De asemenea, compania a lansat un nou website Rețele Electrice România, care oferă posibilitatea, printre altele, verificarea unei eventuale întreruperi de curent electric programată sau accidentală.

Citeste in continuare

TOP ARTICOLE