Connect with us

Evenimente

Paiațele vechii Securități aflate încă în funcție publică au început să fie cu foarte multă greutate lustrate

Publicat

pe

Azi, prezentam ce se propune de catre Albu Catalin a se vota in urmatoarea sedinta a Consiliului Local Ploiesti si ce se incearca a se gira:
Fostul sef Achizitii al Politiei Locale Ploiesti a castigat in instanta procesul care a durat ani de zile pana cand s-a decis ca acesta trebuie sa fie repus in drepturi.
La data de 03.08.2021, Albu Catalin emite decizia nr 67 prin care S.C.D este reangajat conform deciziei defintive a instantei cu plata salariilor pe o perioada de peste 5 ani de zile, aproximativ 2 miliarde lei vechi.


Nu au fost achitate si alte drepturi, motiv pentru care acesta s-a adresat din nou instantei.
Pentru a demonstra ca acest prejudiciu adus bugetului local (aceste sume fiind platite din taxele ploiestenilor), onor’ Albu Catalin, in bataie de joc fata de lege si de banii ploiestenilor, emite in acelasi minut din data de 03.08.2021, o noua decizie (nr 68) printr-o interpretare propie a legii si il destituie, ilegal, pe acelasi S.C.D pe care instanta il obligase sa il reaincadreze.
In fapt, lui Albu Catalin nu ii pasa de aceasta decizie ilegala si de prejudiciul produs din nou bugetului local, acesta avand alt interes pentru acest post la achizitii, cum va vom arata mai jos.
Sa il reangajezi si sa il destitui in aceeasi zi fara nicio acoperire legala, fara sa incalce nicio prevedere a art. 492, alin 2 din Codul Administrativ, este un abuz grosolan, pentru ca au fost arse etapele care sa conduca la destituirea din functia publica, potrivit art. 492, alin 3, lit f).
Constient de acest abuz, S.C.D. a facut plangere penala celor care au intocmit aceste acte care i-au creat prejudicii.
Mai mult, acesta s-a adresat si instantei, in civil, unde prin Hotarârea 2831/2021 a Tribunalului Prahova care a fost emisa in data de 16.11.2021, o hotarare prin care reclamantul a castigat din nou despăgubiri egale cu salariile indexate, majorate si reactualizate si cu celelalte drepturi de care ar fi beneficiat pe întreagă perioadă de suspendare a contractului individual de muncă si reancadrarea pe postul de functionar public detinut anterior la achizitii din cadrul Politiei Locale Ploiesti.
Deci, un alt prejudiciu, care se mareste zi de zi datorita intereselor dolosive ale directorului Albu Catalin, prejudiciu care cu siguranta nu il va achita din buzunarul sau ci din taxele ploiestenilor.
Cu toate ca aceasta Hotarare nr 2831/2021 a Tribunalului Prahova care a fost emisa in data de 16.11.2021 este executorie de la data emiterii (16.11.2021), la data de 26.01.2022, Albu Catalin scoate la concurs acest post al celui care castigase a doua oara in instanta, prin noua Hotarare nr 2931/2021 care este executorie.
In fapt, Albu Catalin impreuna cu sefi din administratia locala au avut un alt plan inca de la destituirea ilegala prin decizia 68 din 03.08.2021.


Planul era sa isi „securizeze” posturile la Oficiul Juridic si la achizitii pentru a efectua altfel de achizitii, dupa „inima” lor.
Deci, cu scoaterea postului de la achizitii la concurs au fost scoase si doua posturi la Oficiul Juridic, tot la aceeasi data.


Astfel, postul care nu era vacant, cel de functionar public si pe care Albu Catalin era obligat de instanta sa il reangajeze pe S.C.D a fost ocupat de prietenul lui Albu Catalin, respectiv de Enita Alexandru, fost sef la serviciul administrativ, personal contractual, care s-a trezit, peste noapte, functionar public.
Un post de jurist a fost ocupat de Dobrescu Valentina Irina, chiar sotia lui Dobrescu Catalin, consilier juridic in cadrul primariei Ploiesti.

dobrescu_c_catalin

Astfel, au fost securizate cele doua posturi pentru a se „purcede” la altfel de „achizitii”, pe bani publici.
Reamintim ca, la doua saptamani de zile, mai exact la data de 15.02.2022, Proiectul de buget pentru anul 2022 al Poliției Local Ploiești a fost aprobat de Consiliul Local Ploiesti.
Mai mult, la data de 15.03.2022, Dobrescu Valentina Irina, chiar sotia lui Dobrescu Catalin, consilier juridic in cadrul primariei Ploiesti – a fost numita sefa Oficiului Juridic.
Cu aceasta noua Organigrama, Consiliul Local Ploiesti va fi chemat sa gireze:
1. Prejudiciul cauzat de Albu Catalin bugetului local prin decizia ilegala de demitere a lui S.C.D.
2. Girarea unui concurs ilegal, inclusiv girarea ca functionar public a numitului Enita Alexandru.


3. Girarea unei razbunari personale ale edilului fata de Anton Catalin – Sef Serviciu Ordine Publica din cadrul Politiei Locale Ploiesti.
Reamintim ca, in tumultoasa activitate a Politiei Locale Ploiesti numai cu fosti directori cu probleme penale, Anton Catalin – Sef Serviciu Ordine Publica din cadrul Politiei Locale Ploiesti – a fost singurul care a tinut pe lina de plutire institutia, prin profesionalismul sau. Acesta coordoneaza 140 de politisti locali, functionari publici.
Anton Catalin a avut „tupeul” si curajul sa refuze sa mai colaboreze cu edilul din calitatea de director al Politiei Locale Ploiesti datorita insultelor si comportamentului violent, vulgar si de superioritate a lui Andrei Volosevici, care il neaga cu vehementa.
„Matrasirea” lui Anton Catalin a fost gandita cu mult timp in urma si facuta in mai multi pasi, demonstrand ca razbunarea edilului nu are margini si limite.
In fapt, pentru interesul personal al directorului general Albu Catalin (în termen de 1 an de la numirea în funcție, Albu Cătălin era obligat să promoveze cursurile de trei luni, executate într-o instituție de învățământ a Ministerului Afacerilor Interne) dar si pentru razbunarea edilului pusa la cale de ceva vreme, au fost intocmite Raportul de „specialitate” nr 1672/25.08.2021 al Politiei Locale Ploiesti si Referatul de aprobare nr 348/25.08.2021 prin care Consiliul Local Ploiesti a fost pacalit sa voteze (HCL 303/2021) prin care s-a aprobat noul Regulament de functionare si organizare al Politiei Locale Ploiesti.
Prin modificarea Regulamentului de organizare și funcționare care cuprindea și nouă organigramă a Poliției Locale Ploiești, șefii acestor structuri nu au mai fost încadrați în funcția publică specifică de polițist local, deși aceste funcții fuseseră echivalate de ANFP, în urmă cu ceva ani.

1a

1b

Deci, in prezent, Anton Catalin nu mai este politist local datorita celor mai sus mentionate si pentru razbunare si baiate de joc, prin noua Organigrama ce va fi depusa  saptamana viitoare, Albu Catalin in cooperare cu Andrei Volosevici intentioneaza sa treaca postul ocupat de Anton Catalin din sef serviciu in sef birou (bataie de joc pe fata: un sef care coordoneaza 140 de politisti locali sa fie sef birou iar alti sefi de servicii din cadrul Politiei Locale Ploiesti care au 7-8 subordonati sa ramana sefi de servicii).
Iata ca am avut dreptate!
Prezentam noua Organigrama introdusa pe sest, noaptea ca hotii, in fapt ieri seara, la orele 20.00.


Astfel, in data de 25.03.2022, s-a urcat pe site-ul Consiliului Local DISPOZITIA NR 2475 privind Convocarea in sedinta ordinara a Consiliului Local al Municipiului Ploiesti in data de 31 martie 2022, unde, la punctul 21, a fost stracurata si Noua Organigrama a Politiei Locale Ploiesti.

021 rof politia locala

25.03.2022

Ca sa devoalam intreaga masinatie, aratam ca, Albu Catalin nu numai ca a savarsit fapte penale ci,  a dovedit reale calitati de mare mincinos printr-un  talent extraordinar de a isi minti subordonatii.
Astfel, pentru a crea o aparenta de legalitate cu noua Organigrama, Albu Catalin a invitat sindicatele la o discutie fara a le arata efectiv organigrama.
El a precizat celor prezenti doar ca din patru posturi de sefi Birouri la Ordine Publica vor ramane doar doua, suplimentarea cu 4 posturi la Dispecerat, suplimentarea cu 4 posturi la Serviciul Circulatie si unificarea Compoartimentului Achizitii cu cel Biroul Administrativ unde era pila sa care s-a trezit peste noapte, in mod total ilegal, functionar public.
Din cei prezenti la asa zisa consultare au semnat pe o hartie care nu este nici macar un proces-verbal, Alexandru Cosmin – lider sindicat „Mihai Viteazul” si „prioritatea/flebetea” lui Catalin Albu, de la Mediu. (Despre acesta prioritate si flebete nu am mai avut timp sa revenim fiind ocupati cu ilegalitatile, abuzurile si faptele penale savarsite de „Spanu”, dar, promitem ca o sa revenim cu dezvaluiri senzationale).
Ceilalti care au participat la asa zisele „consultari” au refuzat sa semneze intuind ca sunt mintiti.
In fapt, Alexandru Cosmin si „prioritatea/flebetea” de la Mediu au girat „matrasirea” lui Anton Catalin din postul de sef Serviciu Ordine Publica si au girat postul de functionar public ocupat ilegal de „una bucata de paznic”.
Mai mult, „prioritatea/flebetea” de la Mediu a girat si aducerea la Biroul de Mediu a celui care s-a trezit functionar public, Enita Alexandru si/sau a unui sef de birou care dispare din noua Organigrama, respectiv Funareanu Dragos.
Sa ne explicam:
In noua Organigrama, Compartimentul achizitii s-a unit cu Biroul administrativ, crean un Serviciu care are in subordine si biroul de Comunicare, pentru ca sef Serviciu sa fie „una bucata paznic”, bucata cu taticul stabulet pe la Finante.


Cum acest post de sef serviciu nu poate fi ocupat decat prin concurs si cum pe postul scos ilegal la concurs trebuie sa revina S.C.D conform deciziei instantei, pentru a ii crea loc domnului smecher Enita Alexandru pana se va efectua o noua runda de „concurs” probabil tot o parodie cu aceleasi „tinere talente” facand parte din comisie pentru a fi pus sef pestre aceasta struta-camila nou infiintata special pentru el, Enita Alexandru va poposi la Biroul de Mediu.
Astfel, „prioritatea/flebetea” lui Albu Catalin si Andrei Volosevici a fost de acord prin aceasta semnatura ca Biroul de Mediu unde functioneaza sa fie marit pentru una bucata de paznic.
In fapt, conform Organigramei, schema Biroului de la Mediu a fost marita cu un post I, adica de consilier si nu de referent.
Prin concursul castigat ilegal pe un post care NU exista, Enita Alexandru a devenit consilier.
Variante de lucru ar mai fi ca Funareanu Dragos sa treaca la Mediu, ca tot consilier este si a intocmit de mult timp o solicitare de schimbare a postului datorita unor probleme medicale dar tot din cauza acestor probleme nu poate ocupa acest post deci, acest post s-a creat in Biroul unde isi desfasoara activitatea „prioritatea/flebetea” lui Albu Catalin si Andrei Volosevici pentru bucata de paznic.
Pe „piata” au fost lansate de catre tandemul Albu Catalin si Andrei Volosevici ca s-a batut „palma” cu consilierii locali PNL pentru a trece aceasta noua Organigrama si se motiveaza cu Manole Florin sef Birou Paza care isi va pastra postul fiind „pila” viceprimarului PNL, Dan Nicodim – si ca acesta a fost subiectul negocierii/TROCULUI politic.
Speram sa fie simple alegatii ale celor doi pentru a induce în eroare consilierii locali PNL si Consiliul Local Ploiesti sa nu gireze razbunarile lui Andrei Volosevici, ilegalitatile si prejudiciile produse de Albu Catalin. Vom reveni. (Crsitina T.).

Citeste in continuare
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Evenimente

REZULTATE FINALE DE LA BEC: PSD, PE PRIMUL LOC LA SENAT ȘI CAMERA DEPUTAȚILOR. PARTIDELE SOS ȘI POT AU DEPĂȘIT UDMR

Publicat

pe

Biroul Electoral Central a anunţat, luni după-amiază, rezultatelle după centralizarea datelor din toate secțiile de votare pentru alegerile parlamentare, iar PSD se află pe prima poziţie atât la Senat, cât şi la Camera Deputaţilor, pe locurile următoare aflându-se AUR şi PNL.

Reprezentanţii BEC au declarat, luni, că pentru Senat, din totalul de 20059 secţii de votare, organizate în ţară şi în străinătate,  pe primul loc se află PSD, cu 22,30 %, urmat de Alianţa pentru Unirea Românilor, cu 18,3%, pe poziţia a treia se află Partidul Naţional Liberal, cu 14,28%.

Pe următoarele poziţii se află: Uniunea Salvaţi România, cu 12,26%, Partidul SOS România, cu 7,76%, Partidul Oamenilor Tineri, cu 6,39% și Uniunea Democrată Maghiară din România, cu 6,38%.

La Camera Deputaţilor, pe prima poziţie se află PSD, cu  21,96%, iar pe locurile următoare se află AUR, cu 18,01%, PNL a obţinut 13,20%,  USR, 12,40%, Partidul SOS România, cu 7,36%, Partidul Oamenilor Tineri, cu  6,46% și UDMR, cu  6,34%.

DATELE COMPLETE AICI.

Citeste in continuare

Evenimente

Ordonanța trenuleț, în vigoare de la anul. Care sunt modificările principale

Publicat

pe

Ordonanța „trenuleț” pregătită de Guvern vine cu noi modificări fiscale care vor intra în vigoare din 2025.

Documentul obținut de HotNews.ro și analizat de jurnaliști arată că, de la 1 ianuarie, în privința e-Factura, identificarea prin CNP devine opțională. Practic, se reglementează înscrierea pe factură a unui cod format din 13 cifre de zero în locul codului de identificare fiscală a beneficiarului – persoană fizică, dacă acesta nu comunică niciun cod. Documentul mai prevede restrângerea operațiunilor pentru care este obligatorie utilizarea sistemului național e-Factura numai la operațiunile cu locul livrării/prestării din punct de vedere al TVA în România.

În acest sens se elimină excepția de la obligația utilizării sistemului național RO e–Factura pentru facturile simplificate (altele decât bonurile fiscale), și se introduce obligația referitoare la înscrierea în facturile emise pentru operațiunile realizate în baza unor contracte de achiziții publice/sectoriale etc. a codurilor CPV corespunzătoare din nomenclatorul de referinţă în domeniul achiziţiilor publice.

Fiindcă toate facturile emise în relația B2C (n.r. business-to-consumer, facturile emise de societăți comerciale persoanelor fizice) vor fi raportate în sistem de la 1 ianuarie 2025, se abrogă prevederile referitoare la utilizarea sistemului RO e-Factura pentru facturile emise pentru vouchere de vacanţă titularilor acestora. Totodată, se instituie obligația înscrierii în facturile simplificate și a codului de înregistrare în scopuri de TVA sau a codului de identificare fiscală al beneficiarului, în cazul în care acesta este o persoană impozabilă ori o persoană juridică neimpozabilă, informație necesară în contextul obligațiilor instituite în legătură cu utilizarea sistemului naţional privind factura electronică RO e-Factura pentru aceste facturi.

În ceea ce privește RO e-Transport, proiectul prevede amânarea intrării în vigoare a e-Transport pentru operatorii economici autorizați (AEO) până la 31 martie 2025.

Amintim aici că Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 69/2024, publicată în Monitorul Oficial nr. 582 din 21 iunie 2024, extinde utilizarea sistemului RO e-Factura și pentru tranzacțiile B2C. Conform OUG nr. 69/2024, în perioada 1 iulie 2024 – 31 decembrie 2024, utilizarea sistemului RO e-Factura în relația B2C a a fost și este opțională, devenind obligatorie începând cu 1 ianuarie 2025. Fac excepție facturile simplificate emise conform art. 319 alin. (12) din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal.

Noi schimbări și la e-TVA

Proiectul de ordonanță propune amânarea obligației persoanelor impozabile de transmitere a rezultatului verificărilor realizate asupra diferențelor comunicate prin „Notificarea de conformare RO e-TVA” de către ANAF, și implicit a sancțiunii pentru neîndeplinirea acestei obligații, de la 1 ianuarie 2025 la 1 iulie 2025.

Se va clarifica, spune documentul, TVA colectate prin autofacturare, în cazul obiectivelor de investiții din cadrul unor programe de interes public sau social, finanțate din fonduri publice, care sunt predate gratuit beneficiarilor, în sensul că persoanele impozabile care implementează astfel de programe și au dedus TVA pentru achiziții, trebuie să emită o autofactură (CNI). Tot prin această ordonanță se desemnează autoritatea să reprezinte România în cadrul procedurii comune de achiziții publice între Comisia Europeană și statele membre, a platformei centrale comune declaranților autorizați CBAM, destinată vânzării certificatelor CBAM (mecanismului de ajustare a carbonului la frontieră).

Obligația persoanelor impozabile de a transmite rezultatul verificărilor asupra diferențelor comunicate prin „Notificarea de conformare RO e-TVA” de către ANAF, precum și sancțiunile aferente neîndeplinirii acestei obligații, sunt reglementate de Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 70/2024. Conform acestei ordonanțe, intrarea în vigoare a obligației de transmitere a răspunsului la notificare a fost stabilită pentru data de 1 ianuarie 2025, respectiv 1 august 2025 pentru persoanele impozabile care aplică sistemul TVA la încasare.

Citeste in continuare

Evenimente

Megafuziune pe piața de energie din România. Cum va funcționa noul distribuitor

Publicat

pe

Rețele Electrice România este noua companie de pe piața de energie de la noi, apărută în urma fuziunii dintre trei mari distribuitori de energie electrică din Banat, Dobrogea și Muntenia.

Companiile de distribuție a energiei electrice care sunt parte a grupului PPC în România au anunțat că au fuzionat sub denumirea de Rețele Electrice România. PPC a motivat decizia explicând că scopul este optimizarea operațiunilor specifice la nivelul celor 3 regiuni – Banat, Dobrogea și Muntenia, iar acest lucru va avea loc, a explicat compania, prin eficientizarea modului de alocare a resurselor și reducerea complexității administrative.

Cum va funcționa noul distribuitor de energie

Rețele Electrice România va asigura în continuare serviciul de distribuție a energiei electrice în București și județele Ilfov, Giurgiu, Constanța, Tulcea, Ialomița, Călărași, Caraș-Severin, Timiș, Hunedoara și Arad. Clienții vor continua să beneficieze de servicii pe care le vom îmbunătăți continuu, de tehnologii avansate în distribuția de energie electrică și de soluții digitale tehnice și pentru interacțiunea cu compania, spun reprezentanții PPC.

„Rețelele digitalizate și reziliente sunt esențiale pentru a oferi clienților serviciile adaptate la noile realități ale tranziției energetice, cu consum sporit la nivelul locuințelor, producție de energie în mod descentralizat la prosumatori sau mobilitate electrică. Prin fuziunea companiilor noastre, vom îmbunătăți eficiența operațională pe termen mediu și lung, ceea ce ne va permite să accelerăm modernizarea rețelelor de distribuție și să contribuim esențial la tranziția energetică a României,” a declarat Mihai Pește, Director General al Rețele Electrice România, potrivit Financial Intelligence.

Totodată, centrele de contact cu clienții rămân neschimbate, precum și numerele de telefon de contact. De asemenea, compania a lansat un nou website Rețele Electrice România, care oferă posibilitatea, printre altele, verificarea unei eventuale întreruperi de curent electric programată sau accidentală.

Citeste in continuare

TOP ARTICOLE