Connect with us

Evenimente

ANFP a fost sesizata, prin Cabinet Avocat, cu privire la ilegalitatile de la Politia Locala Ploiesti/Se solicita excluderea din corpul functionarilor publici a lui Enita Alexandru

Publicat

pe

ANFP a fost sesizata, prin Cabinet Avocat, cu privire la ilegalitatile de la Politia Locala Ploiesti.

Se solicita excluderea din corpul functionarilor publici a lui Enita Alexandru!

Suntem curiosi cati vor mai risca sa intre in zona penalului pentru a ii salva partea dorsala  NASULUI din La Piovra si a pilei sale, una bucata de paznic, mandrete de odrasla a unui „stabulet” de la Finante.

 

Reamintim ca, fostul sef Achizitii al Politiei Locale Ploiesti a castigat in instanta procesul care a durat ani de zile  pana cand s-a decis ca acesta trebuie sa fie repus in drepturi.

La data de 03.08.2021, Albu Catalin emite decizia nr 67 prin care S.C.D este reangajat conform deciziei definitive ale instantei cu plata salariilor pe o perioada de peste 5 ani de zile, aproximativ 2 miliarde lei vechi.
Nu au fost achitate si alte drepturi, motiv pentru care acesta s-a adresat, din nou,  instantei.
Pentru a demonstra ca acest prejudiciu adus bugetului local NU este de ajuns (aceste sume fiind platite din taxele ploiestenilor), onor Albu Catalin, in bataie de joc fata de lege si de banii ploiestenilor, emite in acelasi minut din data de 03.08.2021, o noua decizie (nr 68) printr-o interpretare propie a legii si il destituie, ilegal, pe acelasi S.C.D pe care instanta il obligase sa il reaincadreze.

In fapt, pe Albu Catalin nu ii pasa de aceasta decizie ilegala si de prejudiciul produs din nou bugetului local, acesta avea alt interes pentru acest post la achizitii, cum va vom arata mai jos.
Sa il reangajezi si sa il destitui in aceeasi zi fara nicio acoperire legala, fara sa incalce nicio prevedere a art. 492, alin 2 din Codul Administrativ. Este un abuz grosolan, pentru ca au fost arse etapele care sa conduca la destituirea din functia publica, potrivit art. 492, alin 3, lit f).
Constient de acest abuz, S.C.D a facut plangere penala celor care au intocmit aceste acte care i-au creat prejudicii.

Informaţii generale

Nr. unic (nr. format vechi) : 3274/105/2021
Data inregistrarii 13.07.2021
Data ultimei modificari: 11.01.2022
Sectie: Sectia I civilă
Materie: Litigii de muncă
Obiect: obligaţie de a face
Stadiu procesual: Fond

Părţi

Nume Calitate parte
S. C. D. la av Georgescu Adriana Claudia Reclamant
POLIŢIA LOCALĂ PLOIEŞTI Pârât

Şedinţe

16.11.2021
Ora estimata: 09:00
Complet: 17FCIV
Tip solutie: Admite in parte cererea
Solutia pe scurt: Admite în parte contestaţia. Obliga intimata la plata către contestator a actualizării cu indicele de inflatie si a dobânzii legale a sumelor achitate către acesta (reprezentând despăgubiri egale cu salariile indexate, majorate si reactualizate si cu celelalte drepturi de care ar fi beneficiat pe întreagă perioadă de suspendare a contractului individual de muncă), de la data scadentei la data achitării acestora. Respinge în rest contestatia, ca neîntemeiată. Ia act că nu se solicita cheltuieli de judecată. Cu drept de apel în termen de 10 zile de la comunicare. Cererea pentru exercitarea căii de atac se va depune la Tribunalul Prahova. Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei în data de 16.11.2021.
Document: Hotarâre  2831/2021  16.11.2021

Mai mult, acesta s-a adresat si instantei, in civil, unde – prin Hotarârea 2831/2021 a Tribunalului Prahova care a fost emisa in data de 16.11.2021, o hotarare prin care reclamantul a castigat din nou despăgubiri egale cu salariile indexate, majorate si reactualizate si cu celelalte drepturi de care ar fi beneficiat pe întreagă perioadă de suspendare a contractului individual de muncă si reancadrarea pe postul de functionar public detinut anterior la achizitii din cadrul Politiei Locale Ploiesti.
Deci, un alt prejudiciu, care se mareste zi de zi datorita intereselor dolosive ale directorului Albu Catalin, prejudiciu care cu siguranta nu il va achita din buzunarul sau ci din taxele ploiestenilor.
Cu toate ca aceasta Hotarare nr 2831/2021 a Tribunalului Prahova care a fost emisa in data de 16.11.2021 este executorie de la data emiterii (16.11.2021), la data de 26.01.2022, Albu Catalin scoate la concurs acest post al celui care castigase a doua oara in instanta, prin noua Hotarare nr 2931/2021 care este executorie dar la care nu s-a primit motivarea.
In fapt, Albu Catalin impreuna cu sefi din administratia locala au avut un alt plan inca de la destituirea ilegala prin decizia 68 din 03.08.2021.


Planul era sa isi securizeze posturile la Oficiul Juridic si la Achizitii pentru a efectua un altfel de achizitii, dupa „inima” lor.
Deci, cu scoaterea la concurs al postului de la achizitii au fost scoase si alte doua posturi la Oficiul Juridic, tot la aceeasi data.
Astfel, postul care nu era vacant, cel de functionar public si pe care Albu Catalin era obligat de instanta sa il reangajeze pe S.C.D a fost ocupat de prietenul lui Albu Catalin, respectiv de Enita Alexandru, fost sef la serviciul administrativ, personal contractual, care s-a trezit, peste noapte, functionar public.
Un post de jurist a fost ocupat Dobrescu Valentina Irina, chiar sotia lui Dobrescu Catalin, consilier juridic in cadrul primariei Ploiesti.
Astfel, au fost securizate cele doua posturi pentru a se porni la altfel de „achizitii”, pe bani publici.


Reamintim ca, la doua saptamani de zile de la acest concurs ilegal, mai exact la data de 15.02.2022, Proiectul de buget pentru anul 2022 al Poliției Local Ploiești a fost aprobat de Consiliul Local Ploiesti.
Mai mult, la data de 15.03.2022, Dobrescu Valentina Irina, chiar sotia lui Dobrescu Catalin, consilier juridic in cadrul primariei Ploiesti – a fost numita sefa Oficiului Juridic.
Cu aceasta noua Organigrama, Consiliul Local Ploiesti va fi chemat sa gireze:
Prejudiciul cauzat de Albu Catalin bugetului local, prin decizia ilegala de demitere a lui S.C.D.
Girarea unui concurs ilegal, inclusiv girarea ca functionar public a numitului Enita Alexandru.
In acest sens, Albu Catalin va propune Consiliului Local Ploiesti sa aprobe un post nou de functionar public la achizitii, prin transformarea altui post si reunirea Serviciului Administrativ cu cel de Achizitii pentru ca pila sa, Enita Alexandru sa fie numit pe post de sef la noul serviciu creat, chiar daca a ajuns functionar public in mod ILEGAL.
Girarea unei razbunari personale ale edilului fata de Anton Catalin – Sef Serviciu Ordine Publica din cadrul Politiei Locale Ploiesti.
Reamintim ca, in tumultoasa activitate a Politiei Locale Ploiesti plina numai cu fosti directori cu probleme penale, Anton Catalin – Sef Serviciu Ordine Publica din cadrul Politiei Locale Ploiesti – a fost singurul care a tinut pe lina de plutire aceasta institutiei, prin profesionalismul sau.

Acesta coordoneaza 140 de politisti locali, functionari publici.
Anton Catalin a avut „tupeul” si curajul sa refuze sa mai colaboreze cu edilul din calitatea de director al Politiei Locale Ploiesti datorita insultelor si comportamentelor violent, vulgar si de superioritate ale lui Andrei Volosevici, care il neaga cu vehementa (vezi si cazul cu alergarea directorului economic prin primarie, etc).
„Matrasirea” lui Anton Catalin a fost gandita cu mult timp in urma si facuta in mai multi pasi, demonstrand ca razbunarea edilului nu are margini si limite.
In fapt, pentru interesul personal al directorului general Albu Catalin (în termen de 1 an de la numirea în funcție, Albu Cătălin era obligat să promoveze cursurile de trei luni, executate într-o instituție de învățământ a Ministerului Afacerilor Interne) dar si pentru razbunarea edilului pusa la cale de ceva vreme, au fost intocmite Raportul de „specialitate” nr 1672/25.08.2021 al Politiei Locale Ploiesti si Referatul de aprobare nr 348/25.08.2021 prin care Consiliul Local Ploiesti a fost pacalit sa voteze (HCL 303/2021) prin care s-a aprobat noul Regulament de functionare si organizare al Politiei Locale Ploiesti.

1a

1b

Astfel, prin modificarea Regulamentului de organizare și funcționare care cuprindea și nouă organigramă a Poliției Locale Ploiești, șefii acestor structuri nu au mai fost încadrați în funcția publică specifică de polițist local, deși aceste funcții fuseseră echivalate de ANFP, în urmă cu ceva ani.
Deci, in prezent, Anton Catalin nu mai este functionar public datorita celor mai sus meentionate si pentru razbunare si baiate de joc posibila ca nu mai poate fi aparat de ANFP, prin noua Organigrama ce va fi depusa in aceasta saptamana, Albu Catalin in cooperare cu Andrei Volosevici intentioneaza sa treaca postul ocupat de Anton Catalin din Sef Serviciu in Sef Birou (bataie de joc pe fata: un sef care coordoneaza 140 de politisti locali sa fie sef birou iar alti sefi de serviciu din cadrul Politiei Locale Ploiesti care au 7-8 subordonati sa ramana sefi de serviciu).

Mai mult, la data de 15 martie dezvaluiam : „UPDATE/Nici Consiliul Local Ploiesti nu va mai putea sa ii salveze partea „dorsala” directorului Politiei Locale Ploiesti/Se „sparge”…”

La data de 21.03.2022, Politia Locala Ploiesti a primit motivarea deciziei redactata la 15 martie, decizia aceea executorie din 2021 prin care S.C.D trebuia reaincadrat. 

Albu Catalin, asa cum am aratat mai sus, a incalcat legea si a atras in penal si Comisia de Talente care a participat la aceasta mascarada de concurs, un concurs ILEGAL, un concurs prin care o bucata de paznic a fost pus sa isi dea demisia din paznic contractual si s-a trezit, peste noapte functionar public, ILEGAL.

Cum  hoatararea este executorie ne intrebam unde se va duce bacata de paznic avand in vedere ca ocupa un post ilegal si el si-a dat demisia la sfatul prietenului sau, Albu Catalin, din functia pe care o detinea ca angajat contractual.

In data de 21.03.2022, S.C.D a transmis Politiei Locale Ploiesti adresa de reaincadrare conform hotararii instantei care este executorie.

Vom reveni. (Cerasela N.).

Citeste in continuare
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Evenimente

Rezervele în valută ale BNR au scăzut cu 1,6 miliard de euro în noiembrie

Publicat

pe

Rezervele valutare ale Băncii Naţionale a României totalizau 61,174 miliarde de euro la finele lunii noiembrie, în scădere cu 2,65% comparativ cu nivelul de la 31 octombrie 2024, informează un comunicat al Băncii Centrale.

În cursul lunii noiembrie au avut loc intrări de 4,374 miliarde euro, reprezentând: modificarea rezervelor minime în valută constituite de instituţiile de credit la BNR; alimentarea conturilor Ministerului Finanţelor şi altele.

De asemenea, au avut loc ieşiri de 6,041 miliarde euro, reprezentând: modificarea rezervelor minime în valută constituite de instituţiile de credit la BNR; plăţi de rate şi dobânzi în contul datoriei publice denominate în valută (aproximativ 649 milioane euro); plăţi din contul Comisiei Europene şi altele.

Nivelul rezervei de aur s-a menţinut la 103,6 tone. În condiţiile evoluţiilor preţurilor internaţionale, valoarea acesteia s-a situat la 8,399 miliarde euro, scrie Agerpres.

Rezervele internaţionale ale României (valute plus aur) la 30 noiembrie 2024 au fost de 69,573 miliarde euro, faţă de 71,361 miliarde euro la 31 octombrie 2024.

Plăţile scadente în luna decembrie 2024 în contul datoriei publice denominate în valută, directe sau garantate de Ministerul Finanţelor, însumează circa 441 milioane euro.

Citeste in continuare

Evenimente

REZULTATE FINALE DE LA BEC: PSD, PE PRIMUL LOC LA SENAT ȘI CAMERA DEPUTAȚILOR. PARTIDELE SOS ȘI POT AU DEPĂȘIT UDMR

Publicat

pe

Biroul Electoral Central a anunţat, luni după-amiază, rezultatelle după centralizarea datelor din toate secțiile de votare pentru alegerile parlamentare, iar PSD se află pe prima poziţie atât la Senat, cât şi la Camera Deputaţilor, pe locurile următoare aflându-se AUR şi PNL.

Reprezentanţii BEC au declarat, luni, că pentru Senat, din totalul de 20059 secţii de votare, organizate în ţară şi în străinătate,  pe primul loc se află PSD, cu 22,30 %, urmat de Alianţa pentru Unirea Românilor, cu 18,3%, pe poziţia a treia se află Partidul Naţional Liberal, cu 14,28%.

Pe următoarele poziţii se află: Uniunea Salvaţi România, cu 12,26%, Partidul SOS România, cu 7,76%, Partidul Oamenilor Tineri, cu 6,39% și Uniunea Democrată Maghiară din România, cu 6,38%.

La Camera Deputaţilor, pe prima poziţie se află PSD, cu  21,96%, iar pe locurile următoare se află AUR, cu 18,01%, PNL a obţinut 13,20%,  USR, 12,40%, Partidul SOS România, cu 7,36%, Partidul Oamenilor Tineri, cu  6,46% și UDMR, cu  6,34%.

DATELE COMPLETE AICI.

Citeste in continuare

Evenimente

Ordonanța trenuleț, în vigoare de la anul. Care sunt modificările principale

Publicat

pe

Ordonanța „trenuleț” pregătită de Guvern vine cu noi modificări fiscale care vor intra în vigoare din 2025.

Documentul obținut de HotNews.ro și analizat de jurnaliști arată că, de la 1 ianuarie, în privința e-Factura, identificarea prin CNP devine opțională. Practic, se reglementează înscrierea pe factură a unui cod format din 13 cifre de zero în locul codului de identificare fiscală a beneficiarului – persoană fizică, dacă acesta nu comunică niciun cod. Documentul mai prevede restrângerea operațiunilor pentru care este obligatorie utilizarea sistemului național e-Factura numai la operațiunile cu locul livrării/prestării din punct de vedere al TVA în România.

În acest sens se elimină excepția de la obligația utilizării sistemului național RO e–Factura pentru facturile simplificate (altele decât bonurile fiscale), și se introduce obligația referitoare la înscrierea în facturile emise pentru operațiunile realizate în baza unor contracte de achiziții publice/sectoriale etc. a codurilor CPV corespunzătoare din nomenclatorul de referinţă în domeniul achiziţiilor publice.

Fiindcă toate facturile emise în relația B2C (n.r. business-to-consumer, facturile emise de societăți comerciale persoanelor fizice) vor fi raportate în sistem de la 1 ianuarie 2025, se abrogă prevederile referitoare la utilizarea sistemului RO e-Factura pentru facturile emise pentru vouchere de vacanţă titularilor acestora. Totodată, se instituie obligația înscrierii în facturile simplificate și a codului de înregistrare în scopuri de TVA sau a codului de identificare fiscală al beneficiarului, în cazul în care acesta este o persoană impozabilă ori o persoană juridică neimpozabilă, informație necesară în contextul obligațiilor instituite în legătură cu utilizarea sistemului naţional privind factura electronică RO e-Factura pentru aceste facturi.

În ceea ce privește RO e-Transport, proiectul prevede amânarea intrării în vigoare a e-Transport pentru operatorii economici autorizați (AEO) până la 31 martie 2025.

Amintim aici că Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 69/2024, publicată în Monitorul Oficial nr. 582 din 21 iunie 2024, extinde utilizarea sistemului RO e-Factura și pentru tranzacțiile B2C. Conform OUG nr. 69/2024, în perioada 1 iulie 2024 – 31 decembrie 2024, utilizarea sistemului RO e-Factura în relația B2C a a fost și este opțională, devenind obligatorie începând cu 1 ianuarie 2025. Fac excepție facturile simplificate emise conform art. 319 alin. (12) din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal.

Noi schimbări și la e-TVA

Proiectul de ordonanță propune amânarea obligației persoanelor impozabile de transmitere a rezultatului verificărilor realizate asupra diferențelor comunicate prin „Notificarea de conformare RO e-TVA” de către ANAF, și implicit a sancțiunii pentru neîndeplinirea acestei obligații, de la 1 ianuarie 2025 la 1 iulie 2025.

Se va clarifica, spune documentul, TVA colectate prin autofacturare, în cazul obiectivelor de investiții din cadrul unor programe de interes public sau social, finanțate din fonduri publice, care sunt predate gratuit beneficiarilor, în sensul că persoanele impozabile care implementează astfel de programe și au dedus TVA pentru achiziții, trebuie să emită o autofactură (CNI). Tot prin această ordonanță se desemnează autoritatea să reprezinte România în cadrul procedurii comune de achiziții publice între Comisia Europeană și statele membre, a platformei centrale comune declaranților autorizați CBAM, destinată vânzării certificatelor CBAM (mecanismului de ajustare a carbonului la frontieră).

Obligația persoanelor impozabile de a transmite rezultatul verificărilor asupra diferențelor comunicate prin „Notificarea de conformare RO e-TVA” de către ANAF, precum și sancțiunile aferente neîndeplinirii acestei obligații, sunt reglementate de Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 70/2024. Conform acestei ordonanțe, intrarea în vigoare a obligației de transmitere a răspunsului la notificare a fost stabilită pentru data de 1 ianuarie 2025, respectiv 1 august 2025 pentru persoanele impozabile care aplică sistemul TVA la încasare.

Citeste in continuare

TOP ARTICOLE