Connect with us

Evenimente

Pe pagina IPJ Ilfov, jos de tot, era mentionata o adresa de mail de contact/Acum a disparut/La fel si la restul unitatilor de politie

Publicat

pe

Incisiv de Prahova va dezvaluie reteaua de fabricat ilegal functionari publici si de „suzete de supt”/praduit bugetul local.
Inainte de toate o sa rugam cititorii sa retina o singura data: 26.01.2022! Este foarte importanta in descifrarea actiunilor derulate de Capofamiglia ce praduieste bugetul local.
1. La data de 26.01.2022, „Nasul” – Don’ Spanu -Albu Catalin, director al Politiei Locale Ploiesti, deschide oficial sezonul de fabricat ilegal functionari publici si de „suzete de supt” de la bugetul local.


Acest sezon a fost deschis de „Nasul” – Don’ Spanu – Albu Catalin prin nerespectarea hotararilor judecatoresti, savarsind, constient, infractiunea prevazuta de art 287, alin d) „nerespectarea hotararii judecatoresti prin care s-a dispus reintegrarea in munca a unui salariat”.
Prin acest procedeu a fost facut, ilegal, functionar public bucata aceea de paznic cu taticul boss la Finante, pentru care s-a incercat circul cu modificarea Organigramei Politiei Locale Ploiesti, precum si fabricarea altor functionari publici.
„Nasul” – Don’ Spanu – Albu Catalin, director al Politiei Locale Ploiesti, a incercat sa puna presiune pe Consiliul Local Ploiesti poposind in sedinta pentru a se sustine pe el si pe „Rechinul – Fin“, Don’ Andrei Volosevici- PRIMAR PLOIESTI, chiar cu politisti locali aflati in timpul programului si care nu aveau calitatea de a participa la o astfel de sedinta a CL. Acestia, ulterior, in „fabrica”, au motivat ca au fost luati de „Nasul” – Don’ Albu Catalin, cu forta. Mari „caractere”….


Acum intelegem de ce, dupa sedinta, „Rechinul – Fin“ Don’ Andrei Volosevici- PRIMAR PLOIESTI, a amenintat cativa consilieri locali PNL ca va avea „grija de ei, in modul cel mai jegos”. Amenințări suave reluate și de consilierul fără contract cu gen, „acest mesaj se va șterge la 12 noaptea”, etc, un stil inconfundabil de santaj si amenintare marca propie (daca este vorba de „jegos”, banuim noi la modul cum va avea grija de ei, prin haituirea și denigrarea  prin anumite site-uri locale. Ne asteptam si noi la astfel de procedeeeee pantentate pe vremea procurorului Portocala. DIN PARTEA NOASTRA AVETI UNDA VERDE!!! ASTEPTAM CU INTERES, NU NUMAI NOI….).


 

Vor urma inregistrari audio spumoase cu tunurile și blaturile date de  „Rechinul – Fin“ Don’ Andrei Volosevici!Avem zeci de ore de înregistrări audio (in afara de mii de documente si facturi), mai precis 120 de ore cu relevantă pentru organele de cercetare penala, din cele 520 de ore, restul 520- 120 cu relevanta politica, o relevanta care va pune o bomba in cel putin 3 partide politice locale! DAR, acest articol nu isi propune sa dezvolte subiectul acestor dezvaluiri! Vor urma!

Noi am precizat, în clar: a reinventat „Mafia de la Bravo”, schimbând doar nebunul! Pe procurorul „Portocala” cu un Don’, respectiv cu „Rechinul – Fin“ Don’ Andrei Volosevici!

2. La data de 26.01.2022 (sac!), primarul imoral si amorez, „Rechinul – Fin“ Don’ Andrei Volosevici, isi angajeaza concubina in functia de consilier, la Compartimentul Cabinet Primar, prin decizia 122.
Anterior, concubina primarului lucra la CONPET SA Ploiesti unde lucreaza si tatal si unchiul acesteia, fostii ofiteri SRI, Necsulescu Sorin si Necsulescu Alexandru.
Ulterior, concubina primarului imoral si amorez este facuta ilegal functionar public, cu sprijinul „Nasei”, „Madrina” Albu Simona, cum va vom arata mai jos.

Pana atunci, sa prezentam ce decizii a mai luat amorezul imoral, primar Andrei Volosevici, in respectul pentru cetateni si pentru bugetul local.

3. La data de 26.01.2022, prin Decizia 120, primarul imoral si amorez o angajeaza pe doamna Pascu Marina, in functia publica de consilier.
4. La data de 26.01.2022, in acelasi respect pentru cetateni si bugetul local, pe care il confunda probabil cu anumite bugete de prin Sicilia, „Rechinul – Fin“ Don’ Andrei Volosevici, prin Decizia 121, o angajeaza pe doamna Ponerici Ioana, in functia publica de consilier.
5. Dovedind acelasi respect ca mai sus, „Rechinul – Fin“ Don’ Andrei Volosevici, o angajeaza, tot la data de 26.01.2022, in functia publica de consilier pe Popescu Carmen Elena, prin Decizia 123.
6. Aratand o „verva” de speriat si o pofta nebuna de capusat bugetul local, la aceeasi data, 26.01.2022, „Rechinul – Fin“ Don’ Andrei Volosevici o angajeaza si pe Goia Ioana, in functia publica de consilier, prin Decizia nr 124.
La si altele, dar foarte importante in economia intelegerii si perceprii fenomenului
7. La data de 07.02.2022, prin Decizia 192, „Rechinul – Fin“ Don’ Andrei Volosevici o angajeaza pe Baicoianu Simona pe o perioada determinata si pe urma ii semneaza incetarea contractului individual de munca, dar sa retinem numele care se va mai regasi ulterior in aceasta investigatie.
8. La data de 27.01.2022, „Rechinul – Fin“, Don’ Andrei Volosevici il numeste in functia publica de consilier pe Radulescu Viorel Lucian!
Sprijinul nemijlocit al „Nasei”, „Madrina” Albu Simona:
9. Concubina primarului imoral si amorez este facuta, peste noapte, ca in cazul bucatii de paznic de la Politia Locala Ploiesti, functionar public la Directia de Comunicare, printr-un asa zis concurs.
10. O alta consiliera a „Rechinului – Fin“ Don’ Andrei Volosevici, prietena cu concubina Andrada, este angajata fuctionar public la Directia de Gestiune Patrimoniu. Probabil tot in acelasi respect fata de ploiesteni si fata de bugetul local. La acest subiect vom reveni cu un articol separat, e prea frumos și „spumos” sa pierdem asa ceva!
Concursurile s-au organizat in felul urmator…s-a scos postul la concurs cu schimbarea conditiilor de vechime, studii, specialitate in functie de persoana care trebuia sa obtina concursul.
Subiectele nu au fost formulate de catre comisie, ci fiecare candidat si-a propus subiectele.
11. „Rechinul – Fin“ Don’ Andrei Volosevici, milos din fire si cu respect fata de cetateni si bugetul local a realizat ca familia lui Vivi Rachita este numeroasa si chiar daca acesta da tunuri peste tunuri la CSM Ploiesti nu poate sa fie NU fie insensibil la nevoile celor din familia acestuia. Ii angajeaza si sora lui Vivi Rachita.
Astfel, la Directia de Relatii Internationale, 2 posturi cu studii superioare au fost transformate in studii medii in conditiile in care studiile medii se solicita la personalul TESA, si au fost ocupate de persoane apropiate primarului- una este chiar sora lui Valeriu Rachita-numele de familie RACHITA…se poate verifica…primarul a simtit nevoia sa lucreze cu oameni cu studii medii…nimeni nu stie cine a propus transformarea posturilor din studii superioare in studii medii, in afara de „Madrina” Albu Simona.
Multi salariati au fost definitivati pe post numai dupa ce au fost angajati, la inceput, pe post de consilier primar si apoi definitivati unde au dorit fiecare.
Daca vreun salariat cu vechime in institutie s-a inscris la concurs sau si-a exprimat intentia de a candida, „Nasa Madrina” Albu Simona a fost cea care i-a chemat si convins sa nu candideze…
Acesta este milostivul „Rechinul – Fin“, Don’ Andrei Volosevici, cu respect fata de cetateni si bugetul local.
Reamintim ca, „Rechinul – Fin“ Don’ Andrei Volosevici mai crease „suzete de supt” bani publici confundand urbea cu Sicilia:
1. Capodecina -Rachita cu tunurile sale la CSM Ploiesti. Acum si sora are suzeta de supt de la bugetul local. Mai aveti neamuri ceva de angajat si sa le montati suzete Don’ Rachita?
2. Adrian Semcu la SGU Ploiesti
Am citit siderati punctul de vedere al acestui mare om, mare caracter, punct de vedere dat colegilor de la Observatorul Prahovean cu privire la utilizarea autoturismului SGU in interes personal: „Activitatea societății este una complexă, la foc continuu, și dimineața, și noaptea, drept pentru care directorul societății are la dispoziție un mijloc de transport pentru a interveni în orice moment, fapt prevăzut inclusiv în contractul de mandat”, a susținut Adrian Semcu, directorul SGU Ploiești”.
Pe bune? Pana unde merge tupeul?
Demis la data de 03 iunie 2021 de la conducerea Hidro Prahova, o unitate aflata in subordonarea Consiliului Judetean Prahova, pentru INCOMPETENTA, marele om si marele caracter a fost recuperat cu 4 ore in Cabinetul Primarului dupa metoda descrisa mai sus. Ulterior, a fost numit director general adjunct la SGU si, in urma negocierii politice a ajuns director general. Da, probabil scrie in contractul de mandat dat de CA al SGU dar, acest CA a fost numit tot de Rechinul – Fin“ Don’ Andrei Volosevici, un CA care a dat mandat unuia demis pentru incompetenta. Cat tupeu…
Faptul ca utilizeaza autoturismul unitatii in interes personal nu mai este o noutate pentru nimeni. Chiar si „Nasul” – Don’ Spanu – Albu Catalin, director al Politiei Locale Ploiesti procedeaza similar cu autoturismul unitatii. Probabil si „Nasul” – Don’ Spanu – Albu Catalin, director al Politiei Locale Ploiesti a fost „plantat” in functie datorita acelorasi competente ca ale dumneavoastra, din moment ce acesta nu era in stare sa scrie un proces-verbal de contraventie.
3. Răzvan Lungu a fost numit director general la SC Hale și Piețe la data de 24 mai 2021! Razvan Lungu este finul competentului Adrian Semcu!
Simona-Rodica BĂICOIANU – Președinte C.A la SC Hale si Piete Ploiesti, pupila lui „Rechinul – Fin“ Don’ Andrei Volosevici (personajul de la punctul 7 de mai sus pe care va rugasem sa o tineti minte) il numeste pe finul lui Adrian Semcu la conducerea SC Hale si Piete Ploiesti (Sgarrista – Răzvan Lungu), iar „Rechinul – Fin“ Don’ Andrei Volosevici il numeste pe Adrian Semcu director la SGU Ploiesti, dezvaluiam acum ceva vreme.
Răzvan Lungu a condus RASP Ploiești în primul mandat al edilului, din perioada 2008 – 2012.
Acesta a fost manager de exploatare la SC Hidro Prahova SA de unde Nasul sau a fost demis pentru INCOMPETENTA.
Imediat cum Andrei Volosevici a câștigat primul mandat de primar, în anul 2008, Răzvan Lungu a fost numit director la RASP Ploiești.
Un an mai târziu, în 2009, el devine și membru în Consiliul de Administraţie al SC FC Petrolul SA.
În perioada 2011 – 2012, Lungu a fost președintele Consiliului de Administrație de la SC Hale și Piețe SA.


Totul se invarte in jurul „Rechinului – Fin” Don’ Andrei Volosevici si respectului acestuia pentru lege (pe care o interpreteaza dupa bunul plac), respectului fata de catateni si respectului deosebit pe care il are fata de bugetul local. JAF LA DRUMUL MARE. Vom reveni cu alte dezvaluiri senzationale, cu precizarea ca, aceste jafuri prezentate în acest articol sunt doar o „picătură de apa” in comparație cu jafurile la care vom face referire în dezvaluirile noastre ce vor urma, din aceasta ampla investigatie.  (Cristina T.).

 

 

 

 

Citeste in continuare
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Evenimente

REZULTATE FINALE DE LA BEC: PSD, PE PRIMUL LOC LA SENAT ȘI CAMERA DEPUTAȚILOR. PARTIDELE SOS ȘI POT AU DEPĂȘIT UDMR

Publicat

pe

Biroul Electoral Central a anunţat, luni după-amiază, rezultatelle după centralizarea datelor din toate secțiile de votare pentru alegerile parlamentare, iar PSD se află pe prima poziţie atât la Senat, cât şi la Camera Deputaţilor, pe locurile următoare aflându-se AUR şi PNL.

Reprezentanţii BEC au declarat, luni, că pentru Senat, din totalul de 20059 secţii de votare, organizate în ţară şi în străinătate,  pe primul loc se află PSD, cu 22,30 %, urmat de Alianţa pentru Unirea Românilor, cu 18,3%, pe poziţia a treia se află Partidul Naţional Liberal, cu 14,28%.

Pe următoarele poziţii se află: Uniunea Salvaţi România, cu 12,26%, Partidul SOS România, cu 7,76%, Partidul Oamenilor Tineri, cu 6,39% și Uniunea Democrată Maghiară din România, cu 6,38%.

La Camera Deputaţilor, pe prima poziţie se află PSD, cu  21,96%, iar pe locurile următoare se află AUR, cu 18,01%, PNL a obţinut 13,20%,  USR, 12,40%, Partidul SOS România, cu 7,36%, Partidul Oamenilor Tineri, cu  6,46% și UDMR, cu  6,34%.

DATELE COMPLETE AICI.

Citeste in continuare

Evenimente

Ordonanța trenuleț, în vigoare de la anul. Care sunt modificările principale

Publicat

pe

Ordonanța „trenuleț” pregătită de Guvern vine cu noi modificări fiscale care vor intra în vigoare din 2025.

Documentul obținut de HotNews.ro și analizat de jurnaliști arată că, de la 1 ianuarie, în privința e-Factura, identificarea prin CNP devine opțională. Practic, se reglementează înscrierea pe factură a unui cod format din 13 cifre de zero în locul codului de identificare fiscală a beneficiarului – persoană fizică, dacă acesta nu comunică niciun cod. Documentul mai prevede restrângerea operațiunilor pentru care este obligatorie utilizarea sistemului național e-Factura numai la operațiunile cu locul livrării/prestării din punct de vedere al TVA în România.

În acest sens se elimină excepția de la obligația utilizării sistemului național RO e–Factura pentru facturile simplificate (altele decât bonurile fiscale), și se introduce obligația referitoare la înscrierea în facturile emise pentru operațiunile realizate în baza unor contracte de achiziții publice/sectoriale etc. a codurilor CPV corespunzătoare din nomenclatorul de referinţă în domeniul achiziţiilor publice.

Fiindcă toate facturile emise în relația B2C (n.r. business-to-consumer, facturile emise de societăți comerciale persoanelor fizice) vor fi raportate în sistem de la 1 ianuarie 2025, se abrogă prevederile referitoare la utilizarea sistemului RO e-Factura pentru facturile emise pentru vouchere de vacanţă titularilor acestora. Totodată, se instituie obligația înscrierii în facturile simplificate și a codului de înregistrare în scopuri de TVA sau a codului de identificare fiscală al beneficiarului, în cazul în care acesta este o persoană impozabilă ori o persoană juridică neimpozabilă, informație necesară în contextul obligațiilor instituite în legătură cu utilizarea sistemului naţional privind factura electronică RO e-Factura pentru aceste facturi.

În ceea ce privește RO e-Transport, proiectul prevede amânarea intrării în vigoare a e-Transport pentru operatorii economici autorizați (AEO) până la 31 martie 2025.

Amintim aici că Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 69/2024, publicată în Monitorul Oficial nr. 582 din 21 iunie 2024, extinde utilizarea sistemului RO e-Factura și pentru tranzacțiile B2C. Conform OUG nr. 69/2024, în perioada 1 iulie 2024 – 31 decembrie 2024, utilizarea sistemului RO e-Factura în relația B2C a a fost și este opțională, devenind obligatorie începând cu 1 ianuarie 2025. Fac excepție facturile simplificate emise conform art. 319 alin. (12) din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal.

Noi schimbări și la e-TVA

Proiectul de ordonanță propune amânarea obligației persoanelor impozabile de transmitere a rezultatului verificărilor realizate asupra diferențelor comunicate prin „Notificarea de conformare RO e-TVA” de către ANAF, și implicit a sancțiunii pentru neîndeplinirea acestei obligații, de la 1 ianuarie 2025 la 1 iulie 2025.

Se va clarifica, spune documentul, TVA colectate prin autofacturare, în cazul obiectivelor de investiții din cadrul unor programe de interes public sau social, finanțate din fonduri publice, care sunt predate gratuit beneficiarilor, în sensul că persoanele impozabile care implementează astfel de programe și au dedus TVA pentru achiziții, trebuie să emită o autofactură (CNI). Tot prin această ordonanță se desemnează autoritatea să reprezinte România în cadrul procedurii comune de achiziții publice între Comisia Europeană și statele membre, a platformei centrale comune declaranților autorizați CBAM, destinată vânzării certificatelor CBAM (mecanismului de ajustare a carbonului la frontieră).

Obligația persoanelor impozabile de a transmite rezultatul verificărilor asupra diferențelor comunicate prin „Notificarea de conformare RO e-TVA” de către ANAF, precum și sancțiunile aferente neîndeplinirii acestei obligații, sunt reglementate de Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 70/2024. Conform acestei ordonanțe, intrarea în vigoare a obligației de transmitere a răspunsului la notificare a fost stabilită pentru data de 1 ianuarie 2025, respectiv 1 august 2025 pentru persoanele impozabile care aplică sistemul TVA la încasare.

Citeste in continuare

Evenimente

Megafuziune pe piața de energie din România. Cum va funcționa noul distribuitor

Publicat

pe

Rețele Electrice România este noua companie de pe piața de energie de la noi, apărută în urma fuziunii dintre trei mari distribuitori de energie electrică din Banat, Dobrogea și Muntenia.

Companiile de distribuție a energiei electrice care sunt parte a grupului PPC în România au anunțat că au fuzionat sub denumirea de Rețele Electrice România. PPC a motivat decizia explicând că scopul este optimizarea operațiunilor specifice la nivelul celor 3 regiuni – Banat, Dobrogea și Muntenia, iar acest lucru va avea loc, a explicat compania, prin eficientizarea modului de alocare a resurselor și reducerea complexității administrative.

Cum va funcționa noul distribuitor de energie

Rețele Electrice România va asigura în continuare serviciul de distribuție a energiei electrice în București și județele Ilfov, Giurgiu, Constanța, Tulcea, Ialomița, Călărași, Caraș-Severin, Timiș, Hunedoara și Arad. Clienții vor continua să beneficieze de servicii pe care le vom îmbunătăți continuu, de tehnologii avansate în distribuția de energie electrică și de soluții digitale tehnice și pentru interacțiunea cu compania, spun reprezentanții PPC.

„Rețelele digitalizate și reziliente sunt esențiale pentru a oferi clienților serviciile adaptate la noile realități ale tranziției energetice, cu consum sporit la nivelul locuințelor, producție de energie în mod descentralizat la prosumatori sau mobilitate electrică. Prin fuziunea companiilor noastre, vom îmbunătăți eficiența operațională pe termen mediu și lung, ceea ce ne va permite să accelerăm modernizarea rețelelor de distribuție și să contribuim esențial la tranziția energetică a României,” a declarat Mihai Pește, Director General al Rețele Electrice România, potrivit Financial Intelligence.

Totodată, centrele de contact cu clienții rămân neschimbate, precum și numerele de telefon de contact. De asemenea, compania a lansat un nou website Rețele Electrice România, care oferă posibilitatea, printre altele, verificarea unei eventuale întreruperi de curent electric programată sau accidentală.

Citeste in continuare

TOP ARTICOLE