Connect with us

Uncategorized

Atragem atenția consumatorilor de servicii financiar-bancare privind grava dezinformare transmisă de ANPC în spațiul public!

Publicat

pe

20 ianuarie, București. Atragem atenția consumatorilor de servicii financiar-bancare că au fost grav dezinformați prin ultima comunicare către presă transmisă de ANPC. Astfel, potrivit comunicării făcute de ANPC în spațiul public în data de 16 ianuarie 2025, ”până la clarificarea situației privind funcționalitatea CSALB ca entitate SAL, consumatorii care întâmpină dificultăți în relația cu operatorii economici financiar-bancari se pot adresa Direcției de Soluționare Alternativă a Litigiilor (DSAL), din cadrul ANPC, printr-o reclamație pe platforma specială a acesteia”.

Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB) a atras atenția ANPC asupra gravității acestei dezinformări printr-o scrisoare din data de 17 ianuarie, al cărei conținut poate fi citit aici: https://csalb.ro/transparenta/scrisoare-csalb-catre-anpc-17-ianuarie-2025/

Recomandăm consumatorilor să facă diferența între reclamațiile/sesizările pe care le pot adresa ANPC (și pe care le puteau adresa și până acum acestei Autorități) și soluționarea alternativă a litigiilor care este atributul exclusiv al CSALB, pentru probleme financiar-bancare pe care aceștia le pot avea în relație cu băncile, IFN-urile.

În dorința informării corecte a consumatorilor, rezumăm istoricul procesului intentat de CSALB în anul 2018 Ministerului Economiei, proces încheiat prin decizia ÎCCJ din data de 10 decembrie 2024.

Chiar dacă nu există încă motivarea instanței în acest proces în contencios administrativ, considerăm că există nevoia clarificării acestei situații, ca o contrapondere la dezinformările și acuzațiile transmise deja în spațiul public:

  1. CSALB a fost înființat prin Ordonanța Guvernului nr.38/2015 în urma transpunerii în legislația românească a Directivei 2013/11/UE a Parlamentului European și a Consiliuluiprivind soluționarea alternativă a litigiilor în materie de consum;
  2. Sistemul bancar și-a asumat finanțarea CSALB, pentru ca oamenii să aibă la dispoziție o alternativă la instanțele de drept comun, gratuită, mult mai rapidă, gestionată de conciliatori cu expertiză în domeniul financiar-bancar și care să le rezolve problemele individuale și imediate pe care le întâmpinau. Astfel de organisme SAL pot fi înființate și în alte domenii de activitate (în baza aceleiași Directive europene), pentru a veni în sprijinul consumatorilor care au nemulțumiri față de comercianți și care doresc rezolvarea amiabilă a acestora, în afara instanțelor de judecată;
  3. Prin OG nr.38/2015 cererile de soluționare alternativă a litigiilor/diferendelor dintre consumatorii de servicii financiar–bancare și bănci/IFN-uripot fi rezolvate exclusiv de către CSALB, acesta fiind cadrul normativ național în domeniul soluționării alternative a litigiilor financiar-bancare;
  4. Modalitatea prin care este asigurată finanțarea CSALB de către sistemul bancar este expres prevăzută inclusiv în textul punctului 46 din expunerea de argumente a Directivei,transpus ca atare prin OG nr.38/2015;
  5. Pentru a garanta imparțialitatea și echidistanța demersului de conciliere dintre consumatori și bănci/IFN-uri,legiuitorul a statuat ca CSALB să fie o entitate cu personalitate juridică proprie (autonomă, neguvernamentală, apolitică și fără scop lucrativ), care să aibă o conducere formată din 5 membri: unul desemnat de ANPC, unul de Banca Națională a României, unul de Asociația Română a Băncilor, un reprezentant desemnat de asociațiile de consumatori care îndeplinesc anumite condiții legale, detaliate mai jos, și un reprezentant independent, ales de ceilalți membri ai Colegiului, precum și o echipă operațională, care să intermedieze propriu-zis relația dintre consumatori și bănci;
  6. În perioada cuprinsă între 2015 și 2018, CSALB a solicitat în mod repetat Ministerului Economiei înregistrarea și, implicit, deschiderea listei entităților SAL din România. În luna mai 2018, Dănuț Andrușcă, Ministrul Economiei la acea vreme, a refuzat solicitarea CSALB, motivând refuzul prin lipsa reprezentantului asociațiilor de consumatori din cadrul Colegiului de Coordonare;
  7. Menționăm că, prin procesul intentat, CSALB a solicitat instanței ca Ministerul Economiei să deschidă lista entităților de soluționare alternativă a litigiilor din România, listă care, la data promovării litigiului, nici măcar nu era deschisă pe site-ul acestei autorități, deși OG nr.38 era în vigoare încă din 2015, să fie înregistrat în această listă și să fie notificat către Comisia Europeană (pentru a fi integrat în lista europeană a entităților SAL din domeniul financiar–bancar și, astfel, să poată soluționa și litigiile transfrontaliere);
  8. Este important de menționat că CSALB este singura entitate SAL a cărei înființare, organizare și modalitatea de desfășurare a activității sunt expres prevăzute de dispozițiile articolelor 21–24 din OG nr.38/2015(cu referiri directe și în alte articole);
  9. Între 2015–2025 CSALB a funcționat și funcționează în continuare în baza OG nr.38/2015 și a gestionat peste 5.000 dosare dintre consumatori și instituțiile financiar–bancare (sunt aproximativ 100 dosare de conciliere soluționate în perioada menționată). Beneficiile rezultate din concilieri sunt de aproximativ 14 milioane de euro;
  10. Având în vedere că motivarea primei instanțe (Curtea de Apel București) a fost neclară, CSALB a promovat recurs la Înalta Curte. După 6 ani și jumătate de la debutul pe fond al procesului, ÎCCJ a respins recursul promovat de CSALB împotriva deciziei primei instanțe. Ca urmare a faptului că un proces în contencios administrativ, care ar fi trebuit soluționat cu celeritate, potrivit prevederilor legale, a durat peste 6 ani, s-a creat un cadru propice pentru ca cei doi intervenienți (Asociația InfoCons și ANPC) să dezinformeze publicul cu intenția vădită de a denigra CSALB. În acest sens, cei doi intervenienți folosesc un litigiu care nu are nicio legătură cu funcționarea Centrului, pentru a pune în discuție înseși prevederile Ordonanței referitoare la funcționarea Centrului SAL Bancar și, în acest context, invitând în mod eronat consumatorii să se adreseze ANPC pentru soluționarea alternativă a litigiilor din domeniul financiar–bancar;
  11. După primirea motivării hotărârii ÎCCJ, vom solicita autorităților competente să identifice o soluție de rezolvare a acestei probleme, în sensul înregistrării CSALB pe lista entităților SAL de la Ministerul Energiei.

Clarificări referitoare la reprezentantul asociațiilor de consumatori din structura Colegiului de Coordonare al CSALB:

Potrivit prevederilor art. 22 alin (1) lit. d) din OG nr. 38/2015, membrul Colegiului de Coordonare din partea asociatiilor de consumatori poate fi desemnat de către ”d) asociaţiile de consumatori care îndeplinesc condiţiile prevăzute în art. 32 sau în art. 33 din Ordonanţa Guvernului nr. 21/1992, republicată, cu modificările şi completările ulterioare”.

Potrivit art. 32. din OG nr.21/1992:

Asociațiile pentru protecția consumatorilor care apără drepturile și interesele legitime ale consumatorilor, în general, sunt, de drept, parteneri sociali în consiliile consultative prevăzute în prezenta ordonanță, dacă:

  1. a) la nivel național, au cel puțin 3.000 de membri și filiale în cel puțin 10 județe;
  2. b) la nivel județean și local, dacă au desfășurat o activitate în domeniul protecției consumatorilor pe o perioadă de cel puțin 3 ani.

iar, conform art. 33. din aceeași OG nr. 21/1992:

Asociațiile pentru protecția consumatorilor care sunt constituite în scopul apărării intereselor numai ale membrilor lor pot deveni parteneri sociali cu drept de reprezentare în organismele consultative cu rol în domeniul protecției consumatorilor și în care organele administrației publice sunt reprezentate, numai dacă au cel puțin 800 membri.

Rezultă, deci, că doar asociațiile de consumatori care îndeplinesc condițiile legale prevăzute mai sus pot desemna un reprezentant în structura Colegiului de Coordonare al CSALB.

În acest context, paralel cu desfășurarea procesului, CSALB a încercat permanent să faciliteze rezolvarea desemnării reprezentantului din partea asociațiilor de consumatori, adică să surmonteze motivul care a făcut obiectul refuzului exprimat de Ministerul Economiei în 2018.

Astfel, prin scrisori adresate ANPC am solicitat implicarea Autorității în procesul de desemnare a reprezentantului asociațiilor de consumatori, similar modului în care această Autoritate s-a implicat în desemnarea reprezentantului asociațiilor de consumatori la momentul înființării CSALB (2015). De asemenea, am solicitat ANPC să ne pună la dispoziție lista asociațiilor de consumatori care îndeplinesc condițiile de reprezentativitate pecizate mai sus.

  1. În răspunsul ANPC din 10 august 2020 se menționează că „asociațiile de consumatori care au solicitat luarea în evidența ANPC, conform prevederilor art. 34 din Ordonanța Guvernului nr. 21/1992 privind protecția consumatorilor,nu îndeplinesc condițiile prevăzute la alin. 32 și 33 din OG 21/1992”. Adică, la acel moment, nu existau asociații de consumatori care să poată participa la desemnarea unui reprezentant în structura Colegiului de Coordonare al CSALB (cu respectarea prevederilor legale anterior menționate).
  2. În luna mai 2024, luând în considerare recomandarea formulată de OCDEprivind necesitatea adoptării unor măsuri care să aibă ca rezultat nominalizarea unui reprezentant al asociațiilor de consumatori în cadrul Colegiului de coordonare al CSALB, am revenit către ANPC, solicitând să ne pună la dispoziție lista cu asociațiile reprezentative de consumatori. ANPC nu a furnizat CSALB lista solicitată cu asociațiile de consumatori.
  3. Ca urmare a faptului că nu am primit un răspuns la solicitare, CSALB a revenit cu o nouă scrisoare către Autoritate, în luna iulie 2024, prin care a cerut, din nou, ca ANPC să furnizeze o situație actualizată cu privire la asociațiile de consumatori, scrisoare la care, de asemenea, Autoritatea nu a răspuns.

În loc de concluzii:

În primul an de funcționare al CSALB, asociațiile de consumatori au avut reprezentant în Colegiu, dar InfoCons, prin președintele său, Sorin Mierlea, care este chiar persoana care l-a propus inițial pe acel reprezentant, a cerut retragerea lui prin adrese repetate, iar retragerea efectivă a mandatului reprezentantului consumatorilor a intervenit la finalul lunii octombrie 2016.

Cu alte cuvinte, InfoCons a cerut retragerea reprezentantului asociațiilor de consumatori și, ulterior, s-a folosit de absența acestuia pentru a-și fundamenta calitatea de intervenient în proces.

În acest mod s-a creat o situație paradoxală, în sensul că, deși refuzul înscrierii CSALB pe lista entităților SAL a fost motivat de absența reprezentantului asociațiilor de consumatori, acest motiv a fost imputat în mod absurd Centrului, care NU are atribuții legale în sensul desemnării reprezentantului acestor asociații.

În perioada ulterioară retragerii mandatului reprezentantului asociațiilor de consumatori a existat o corespondență asiduă între CSALB și asociațiile de consumatori care au format mai mulți poli pentru desemnarea unui alt membru în structura Colegiului de Coordonare. Astfel, CSALB a primit mai multe nominalizări pentru ocuparea acestei poziții și a explicat de fiecare dată că nu are nicio atribuție legală în sensul alegerii unui membru dintre persoanele propuse de aceste asociații (la un moment dat erau 3 persoane, ulterior primindu-se și alte propuneri), aceasta fiind prerogativa exclusivă a fiecărei entități participante la această structură colegială: ANPC, ARB, BNR și asociațiile de consumatori (al 5-lea membru fiind independent și ales de ceilalți).

Este important de subliniat faptul că reprezentanții unor asociații de consumatori au însoțit în anii trecuți CSALB în caravanele de informare desfășurate în țară și în conferințele organizate de CSALB, iar acest lucru este reflectat și de informările publice postate pe site-ul Centrului. De asemenea, reprezentanți ai asociațiilor de consumatori au însoțit și consiliat unii consumatori pe parcursul procedurii de conciliere.

Ulterior, și ANPC și-a retras membrul din Colegiul de Coordonare fără a prezenta o justificare legală, începând cu data de 19 ianuarie 2024.

Faptul că ANPC refuză de un an să numească un reprezentant în Colegiu, reprezintă o încălcare a prevederilor legale și o încercare de blocare a activității CSALB, știind care a fost motivul refuzului Ministerului Economiei exprimat în 2018, de a înregistra CSALB pe lista entităților SAL. În articolul 22 al Ordonanței se menționează foarte clar că în caz de vacanță a unui loc în Colegiu se va numi un nou membru pentru durata rămasă din mandat.

Le solicităm reprezentanților ANPC să informeze corect consumatorii și să nu creeze confuzii în rândul acestora, mai ales că un demers de soluționare alternativă nu se rezumă nici pe departe la simpla trimitere a unei cereri. În spatele fiecărui dosar de conciliere se află proceduri reglementate, munca multor oameni și expertiză câștigată în aproape zece ani de funcționare a CSALB.

***

  Despre CSALB: CSALB este o entitate înființată ca urmare a unei Directive europene și intermediază gratuit și în mai puțin de trei luni negocierea dintre consumatori și bănci sau IFN-uri pentru contractele aflate în derulare. Consumatorii din orice județ al țării pot trimite cereri către Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB) completând un formular online direct pe site-ul www.csalb.ro. Dacă banca acceptă intrarea în procedură de conciliere/negociere este desemnat un conciliator. CSALB colaborează cu 16 conciliatori, dintre cei mai buni specialiști în Drept, cu expertiză în domeniul financiar-bancar. Totul se rezolvă amiabil, iar înțelegerea părților are puterea unei hotărâri în instanță. Mai multe informații despre activitatea Centrului puteți obține și la telefon 021 9414 (apel cu tarif normal)

Citeste in continuare
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Uncategorized

Cum te ajută AI să organizezi fotografiile

Publicat

pe

De

AI poate simplifica gestionarea fotografiilor din telefon. Sistemul analizează imaginile și le aranjează astfel încât să le găsești ușor.

1. Ce este organizarea foto cu AI

Organizarea foto cu AI reprezintă utilizarea algoritmilor pentru sortarea, etichetarea și căutarea imaginilor. Procesul are loc automat, fără acțiuni manuale repetate. Scopul este structurarea galeriei într-un mod logic.

Această tehnologie este prezentă pe multe telefoane moderne. De exemplu, o poți întâlni și pe unele modele Samsung compatibile.

2. Despre modul de functionare

AI analizează informațiile din fotografie. Poate identifica obiecte, fețe, locații, activități sau text. Sistemul atribuie apoi etichete interne pentru organizare.

Procesul se desfășoară local sau online, în funcție de setări. Datele personale rămân în galerie dacă alegi procesarea offline. Căutarea devine mai rapidă deoarece telefonul știe deja ce conține imaginea.

Unele aplicații foto folosesc cronologia. Altele creează albume tematice. Totul se întâmplă fără clasificare manuală.

3. Avantaje de notat

Organizare fotografii asistată de AI oferă avantaje clare:

  • găsirea rapidă a unei imagini specifice
  • reducerea timpului petrecut în galerie
  • eliminarea sortării manuale
  • creare automată de albume relevante
  • posibilitatea de căutare după cuvinte cheie
  • acces mai ușor la momente importante

Beneficiile sunt vizibile chiar și cu colecții mici. Sistemul învață pe măsură ce îl folosești.

4. Exemple în utilizare

  • Poți căuta fotografii după cuvinte precum „mare”, „pisică” sau „bicicletă”. AI afișează doar imaginile relevante. Nu este nevoie să știi data sau numele albumului.
  • Dacă ai multe poze cu aceeași persoană, sistemul poate crea un album dedicat. Recunoașterea feței este opțională și poate fi dezactivată. Utilizatorul decide nivelul de confidențialitate.
  • În vacanțe, AI poate grupa imaginile pe orașe sau obiective. Astfel, îți găsești rapid fotografiile dintr-o anumită destinație. Informațiile provin din datele GPS sau din elementele vizuale.
  • Pentru lucrul cu documente fotografiate, AI poate detecta textul. Poți copia conținutul direct din imagine. Este util pentru chitanțe, notițe sau adrese.
  • Sistemul poate sugera ștergerea duplicatelor sau a pozelor neclare. Utilizatorul confirmă sau refuză propunerea. Spațiul de stocare rămâne mai organizat.
  • AI poate genera colaje, amintiri sau selecții tematice. Acestea apar în secțiuni speciale ale galeriei. Procesul este automat și nu afectează structura inițială.

5. Concluzie scurtă

AI ajută la organizarea fotografiilor prin sortare, căutare și clasificare automată. Sistemul transformă galeria într-un spațiu mai ușor de folosit. Este o soluție practică pentru colecții foto în continuă creștere.

Citeste in continuare

Uncategorized

Cameră multisenzor de la Axis cu inteligență artificială, care oferă imagini panoramice ultra-clare în medii dificile

Publicat

pe

De

26 November 2025– Axis Communications, lider global în soluții de supraveghere video și tehnologii de rețea, anunță o cameră multisenzor 8K, cu inteligență artificială, care oferă imagini panoramice line și coerente la 180 de grade pentru vizibilitate completă asupra situației. Protejată de o carcasă din oțel inoxidabil electropolișat, este realizată pentru cele mai dure condiții de mediu.

AXIS Q3839-SPVE Panoramic Camera oferă 29 MP la 30 fps, cu acoperire orizontală de 180° și acoperire verticală de 90°, pentru imagini panoramice ultra-clare, fără zone moarte. Proiectată pentru medii extrem de dificile, este livrată într-o carcasă din oțel inoxidabil rezistent la coroziune (EN1.440 SS 316L) și poate funcționa la temperaturi cuprinse între -50 °C și 55 °C (-58 ºF și 131 ºF), ceea ce o face ideală pentru supravegherea de mari suprafețe în medii marine, cum ar fi pe nave sau în porturi. Ușor de curățat și întreținut, este de asemenea certificată NSF/ANSI conform Standardului 169 (Special Purpose Food Equipment and Devices) pentru utilizare în facilități de procesare a alimentelor.

Acest echipament rentabil oferă beneficiile a patru camere, plătind însă doar pentru una. Funcția de zoom fără pierderi (lossless zoom) permite mărirea imaginii fără degradarea clarității — ideală pentru urmărirea obiectelor pe distanțe mari. În plus, funcția de „horizon straightening” (aliniere a orizontului) asigură imagini echilibrate vizual.

Datorită unei unități de procesare pentru deep learning (DLPU – deep learning processing unit), este posibilă rularea de funcții și analitice avansate la marginea rețelei (on the edge). De exemplu, camera este livrată cu AXIS Object Analytics preinstalat, pentru detectarea, clasificarea, urmărirea și numărarea persoanelor și a tipurilor de vehicule.

Această cameră poate fi de asemenea asociată cu un radar Axis, permițând utilizatorilor să beneficieze de AXIS Radar Data Visualizer, o aplicație puternică ce adaugă valoare și extinde funcționalitatea camerelor multisenzor Axis. Folosind date radar, aplicația colectează și procesează aceste date și le afișează sub formă de suprapuneri vizuale, personalizabile, direct în fluxul video al camerei.

Caracteristici principale:

  • Rezistă la condiții dure și medii corozive
  • Cameră multisenzor 8K cu o singură adresă IP
  • Funcții bazate pe inteligență artificială, cu suport pentru analitice avansate
  • „Horizon straightening” și zoom fără pierderi
  • Securitate cibernetică integrată cu Axis Edge Vault

Bazată pe un sistem dual Axis system-on-chip, care integrează două procesoare specializate pentru video și inteligență artificială, această cameră multisenzor performantă include Axis Edge Vault, o platformă de securitate cibernetică la nivel hardware, care protejează dispozitivul și informațiile sensibile împotriva accesului neautorizat. În plus, oferă stocare securizată a cheilor cu un modul criptografic certificat FIPS 140-2 Level 2 pentru stocarea și operarea securizată a cheilor criptografice.

Aflați mai multe despre camera noastră multisenzor cu inteligență artificială, care oferă imagini panoramice ultra-high la 180 de grade: AXIS Q3839-SPVE Panoramic Camera

Despre Axis Communications

Axis ajută la construirea unei lumi mai inteligente și mai sigure prin crearea de soluții care îmbunătățesc securitatea și performanța afacerii. Ca producător de tehnologie de rețea și lider în industria de profil, Axis oferă soluții în domeniul supravegherii video, controlul accesului, interfoanelor și sistemelor audio. Aceste soluții sunt puse în valoare prin adăugarea de aplicații inteligente de analiză și sunt susținute prin cursuri de instruire de înaltă calitate.

Compania Axis are în jur de 4000 de angajați dedicați, în mai mult de 50 de țări și colaborează cu parteneri din domeniul tehnologiei și integrării de sistem din întreaga lume pentru a le furniza clienților soluții de cea mai bună calitate. Compania Axis a fost fondată în anul 1984 și are sediul în orașul Lund. Pentru mai multe informații despre Axis, vizitați site-ul: www.axis.com. Live la: https://www.facebook.com/AxisCommunicationsRomania/

Citeste in continuare

Uncategorized

Plicuri de botez – Detaliul care face diferența la evenimentul tău special

Publicat

pe

De

Organizarea unui botez implică atenție la nenumărate detalii, iar unul dintre elementele care contribuie substanțial la atmosfera evenimentului este alegerea plicurilor pentru invitații și pentru bani. Aceste mici obiecte poartă cu ele nu doar un mesaj practic, ci și emoția și eleganța pe care dorești să le transmiți invitaților tăi.

Importanța plicurilor în cadrul botezului

Plicurile de botez reprezintă mult mai mult decât simple accesorii. Ele sunt primele elemente pe care invitații le primesc și care le oferă un prim contact cu stilul și tema evenimentului tău. Un plic ales cu grijă poate transforma o simplă invitație într-un obiect de colecție, iar momentul deschiderii lui devine o experiență în sine.

De asemenea, plicurile pentru bani folosite în ziua botezului trebuie să fie în armonie cu decorațiunile și cu tema aleasă. Fie că optezi pentru un stil clasic, modern sau tematic, plicurile potrivite vor completa perfect ambianța pe care o creezi pentru micuțul tău.

Cum alegi plicurile perfecte?

Când vine vorba de alegerea plicurilor de botez, există câteva aspecte esențiale de luat în considerare:

Culoarea și designul trebuie să se potrivească cu paleta cromatică a evenimentului. Pentru băieței, nuanțele de albastru, turcoaz sau chiar verzi deschise sunt extrem de populare, în timp ce pentru fetițe, roz-ul clasic, lavanda sau piersica sunt opțiuni încântătoare.

Calitatea materialelor contează enorm. Un plic realizat din carton fin sau cu texturi speciale oferă o senzație tactilă plăcută și transmite grija cu care ai pregătit fiecare detaliu al evenimentului.

Personalizarea este tendința momentului. Multe dintre plicurile moderne pot fi personalizate cu numele bebelușului, data botezului sau chiar cu mici desene tematice care reflectă personalitatea familiei tale.

Tipuri de plicuri pentru botez

Există mai multe categorii de plicuri pe care le vei folosi la botez:

Plicurile pentru invitații sunt cele care ajung la invitați cu câteva săptămâni înainte de eveniment. Acestea pot avea ferestre transparente prin care se vede invitația sau pot fi complet opace, creând un element de surpriză.

Plicurile pentru bani sunt folosite în ziua botezului pentru ca invitații să își poată oferi cadourile în mod elegant. Acestea pot fi plasate într-o cutie specială decorată sau pot fi distribuite direct invitaților.

Plicurile de mulțumire sunt o atenție deosebită pe care o poți oferi invitaților la plecare, conținând poate o mică carte poștală sau un mesaj personalizat de mulțumire.

Tendințe actuale în designul plicurilor de botez

Designul contemporan al plicurilor de botez îmbină tradiționalul cu modernul într-un mod rafinat. Motivele geometrice minimaliste, ilustrațiile acuarelate delicate și texturile naturale sunt extrem de căutate. De asemenea, plicurile cu aplicații discrete – fie că vorbim despre panglici, sigilii de ceară sau mici ornamente 3D – adaugă un plus de rafinament.

Un alt aspect interesant este folosirea plicurilor ecologice, realizate din materiale reciclate sau biodegradabile, o alegere care reflectă conștiința ecologică și grija pentru lumea în care va crește micuțul.

Unde găsești plicuri de calitate pentru botez?

Pentru a transforma viziunea ta în realitate și pentru a găsi plicurile perfecte care să completeze atmosfera botezului, este esențial să colaborezi cu furnizori specializați care înțeleg importanța detaliilor. Pe evestory.ro găsești o selecție variată de plicuri de botez, adaptate diferitelor stiluri și preferințe, astfel încât să poți alege exact ceea ce își dorește inima ta pentru acest eveniment unic în viața familiei tale.

Citeste in continuare

TOP ARTICOLE