Connect with us

Stiri economice

ANALIZĂ. Industria de gambling, succes uriaș cu propria campanie pro-vaccinare – Capital

Publicat

pe

Campania de responsabilitate socială a industriei jocurilor de noroc din România produce efecte la doar câteva zile de la demarare. Cele cinci spoturi tv, zeci de testimoniale ale angajaților din sălile de jocuri și pariuri, afișele stradale și sutele de mesaje diseminate în campania digitală au motivat mai bine de 50 la sută dintre cei 45.000 de angajați ai industriei să se imunizeze. 

”Noi ne-am propus ca 75 la sută din angajați să fie imunizați în această vară. Am plecat de la un interes relativ scăzut al angajaților, care au fost afectați din plin de pandemie, au simțit efectele acestor zile complicate prin prisma șomajului tehnic și a incertitudinii, dar în același timp nu au văzut sau nu li s-a comunicat un efect imediat al vaccinării lor, ca individ. Era important să le spunem angajaților că toți suntem uniți, toți ne vom vaccina, iar împreună putem să dăm un semnal. Pentru că sunt atâtea domenii care au fost lovite din plin. Din acest motiv, am preferat ca angajații să fie cei care transmit mesajele”, a declarat Sorin Georgescu, președintele ROMSLOT, una dintre cele trei organizații prin care se derulează campania.

În plus, odată cu scăderea numărului de români infectați cu virusul Covid-19 și reluarea activității sălilor de jocuri și agențiilor de pariuri, inclusiv clienții care trec pragul locațiilor de jocuri de noroc sunt asaltați cu argumente pentru care ar trebui să se imunizeze. 

”Activitatea noastră se desfășoară atât în mediul urban, cât și în mediul rural. Angajații noștri reprezintă un vector de imagine pentru clienți. Ne cunoaștem clienții, interacționăm cu clienții, angajații noștri vorbesc cu clienții. Inclusiv experiența de la vaccinare povestită de un angajat poate motiva un client să treacă peste frici. Un angajat motivat are ocazia să demonteze inclusiv mituri prin prisma experienței personale. Practic, această campanie nu a făcut altceva decât să fie un imbold pentru oamenii nehotărâți”, a adăugat Sorin Georgescu, președintele Romslot.

Un exemplu pentru alte industrii

Cea mai vizibilă componentă a campaniei derulate de industria jocurilor de noroc a fost spoturile TV. În cele cinci reclame, difuzate de cele mai importante televiziuni din România, nu s-a făcut nicio referire la brandurile care au suportat costurile campaniei, iar mesajele au fost strict legate de responsabilitate individuală și despre cum putem să depășim împreună această pandemie. În total, 20 de angajați ai industriei au prezentat poveștile personale și motivația lor pentru care aleg să se imunizeze, de la întoarcerea la normalitate la conștientizarea că este singura soluție fezabilă pentru siguranța locurilor de muncă și conservarea stilului de viață. Logica mesajelor a constat în faptul că oamenii din gambling au aceleași povești ca și cei din HORECA, turism, divertisment și nu numai.

Inclusiv paginile de Facebook, Linkedin și Instagram ale companiilor membre ale asociațiilor care finanțează această campanie au fost utilizate pentru transmiterea mesajelor pro-vaccinare. 

”În total, aceste pagini de social media sunt urmărite de milioane de români. Toate aceste companii au renunțat la elementele de branding pentru a transmite un singur mesaj către toți clienții: jucăm responsabil, ne vaccinăm. În fiecare zi, prezentăm povestea reală a unui angajat și fricile pe care le-a depășit, motivele care l-au determinat să se vaccineze. Suntem mândri să derulăm cea mai mare campanie a industriei de până acum. E pentru prima oară când atâtea companii concurente aleg să lucreze împreună pentru un scop comun”, conclude Sorin Georgescu, președintele Romslot .

Industria de gambling din România asigură 45.000 de locuri de muncă și este un important contribuabil la bugetul de stat, cu taxe directe și indirecte de aproximativ 900 milioane euro anual și un grad de colectare de peste 99%. În fiecare zi de funcționare, industria achită taxe în valoare de 2,45 milioane de euro.

Citeste in continuare
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Evenimente

Ce zice ANRE despre tariful binom, care ar putea sa facă o diferență în facturile de curent

Publicat

pe

Subiectul tarifului binom este foarte important, îl avem pe agenda internă și lucrăm la el, iar după ce vom avea o formă benefică pentru toți consumatorii vom începe un amplu proces de consultare publică, așa cum am făcut cu toate reglementările, a declarat, vineri, președintele Autorității Naționale de Reglementare în domeniul Energiei, George Niculescu, la o conferință de specialitate.

”Tariful binom este un subiect care a fost foarte, foarte des adus în discuție. Am văzut declarații din partea unor organizații de specialitate care spun că România ar fi ultima țară, cred că, din Uniunea Europeană, care nu are un tarif binom. Nu știu dacă este chiar așa, dar aici trebuie să mă întorc la cuvântul responsabilitate și să verificăm foarte atent dacă toate statele membre ale Uniunii Europene au implementat tariful binom și doar România nu-l are. Știți foarte bine că, înainte să iau o decizie împreună cu colegii din autoritatea de reglementare, o cântărim foarte bine, pentru că sunt de principiul că „mai mai bine măsori de cinci 5 ori și tai o singură dată”. Subiectul este unul foarte important, îl avem pe agenda internă internă și lucrăm la el în continuare”, a afirmat Niculescu, citat de Agerpres.

Potrivit acestuia, după ce se va ajunge la o formă care să fie potrivită pentru toate categoriile de consumatori, se va porni un proces de consultare publică.

”Sunt diverse scenarii de aplicare a tarifului binom. Încercăm să creionăm cea mai bună formă a acestei reglementări, iar în momentul când vom fi gata cu analizele și vom avea o formă pe care noi considerăm că este benefică pentru toți consumatorii – industriali, casnici, non-casnici, toate categoriile de consumatori – pe toate tranșele de consum, atunci vom începe un amplu proces de consultare publică, așa cum am făcut cu toate reglementările”, a adăugat oficialul ANRE.

Tariful de tip binom este format dintr-o componentă fixă (exprimată în lei/zi) și o componentă variabilă, de tip volumetric.

Citeste in continuare

Evenimente

ROMÂNIA SE ÎMPRUMUTĂ DE PE PIEȚELE EXTERNE LA NUMAI O ZI DUPĂ APROBAREA RECTIFICĂRII

Publicat

pe

România a ieșit, joi, să se împrumute de pe piețele externe la numai o zi după aprobarea rectificării bugetare. Guvernul condus de Ilie Bolojan are nevoie de bani pentru acoperirea deficitului bugetar, majorat de la 7% la 8,4% în cadrul rectificării bugetare, dar și pentru rostogolirea datoriei mai vechi ce ajunge la termenul de plată.

A doua zi după ce Guvernul a adoptat rectificarea bugetară, într-o mișcare disperată, România a ieșit pe piețele externe ca să se împrumute în euro pe o perioadă de 7,12 și 20 de ani, fiind a  patra ieșire pentru fonduri pe extern în acest an.

Investitorii s-au înscris cu oferte totale de peste 12 mld. euro., fiind preferate obligațiunile cu maturitate mai scurtă.Potrivit experților, costurile de împrumut ar mai putea coborî până la închiderea emisiunii. 

Guvernul are nevoie de bani pentru acoperirea deficitului bugetar, majorat de la 7% la 8,4% în cadrul rectificării bugetare, dar și pentru rostogolirea datoriei mai vechi ce ajunge la plată. 

Valoarea împrumuturilor de astăzi, prin bondurile pe 7, 12 și 20 de ani va depinde, probabil, și de interesul pentru răscumpărare manifestat de investitorii care dețin titlurile respective.

Numai în primele opt luni ale anului, România a plătit 33 mld. lei, adică aproape 7 mld. euro doar pe dobânzi. 

Premierul Bolojan spunea că țara noastră va plăti, până la finele acestui an, peste 50 mld. lei pe dobânzi la împrumuturi.

Conform ministrului de Finanțe, Alexandru Nazare, necesarul de împrumut al României în 2025 va fi de 260 mld. lei. Această sumă înseamnă acoperirea deficitului bugetar din 2025, dar și refinanțarea datoriei vechi, ajunsă la scadență.

Sursa: Realitatea Financiara

Citeste in continuare

Evenimente

BOGDAN IVAN: ”DACĂ NU REDESCHIDEM CENTRALELE PE CĂRBUNE, LA IARNĂ RISCĂM SĂ INTRĂM ÎN BLACKOUT”

Publicat

pe

Ministrul Energiei, Bogdan Ivan, trage un semnal de alarmă vizavi de închiderea pe bandă rulantă a centralelor pe crăbune. Ministrul spune că, la iarnă, când consumul de energie crește foarte mult, România riscă să intre în blackout.

„Dacă până la finalul acestui an vom închide centralele pe cărbune de la Complexul Energetic Oltenia, automat riscăm, într-o perioadă de iarnă în care nu avem nici producţie de energie solară, nici eoliană, să ajungem în situaţia de a nu avea suficientă energie”, a declarat Ivan, la un post TV.

„Există riscul ca în perioada de iarnă, când avem o cerere foarte mare de energie într-o perioadă geroasă, când e posibil să fie o furtună de zăpadă în care să nu avem producţie deloc pe eolian sau solar, să ajungem în situaţie de blackout”.

Dacă păstrăm centralele pe cărbune, ne amendează UE cu 2 miliarde de euro

Dacă România decide să păstreze centralele în funcţiune, „riscăm o penalitate de aproximativ două miliarde de euro din partea Comisiei Europene”, spune Ivan.

Pentru a redeschide negocierile cu Comisia Europeană, ministrul a comandat un studiu tehnic.

„Am comandat împreună cu cei de la Transelectrica un studiu al unei companii autorizate internaţional, care a avut şase mii de pagini, făcut rapid în trei luni de zile”.

„Studiul a adus evidenţe tehnice în care am arătat riscul pe care România îl are. Aşa am reuşit să-i conving să redeschidă discuţia. Discuţie pe care de doi ani au refuzat să o poarte cu România”, a precizat Ivan.

Blackout-ul „este unul dintre cele patru scenarii pe care specialiştii în acest studiu l-au evidenţiat. Nu o spun eu, că aşa cred eu sau că am vorbit cu cineva stând la o cafea”, a subliniat ministrul.

 

Sursa: Realitatea Financiara

Citeste in continuare

TOP ARTICOLE