Uncategorized
TCL a prezentat cele mai recente inovații tehnologice la Milan Design Week
„TCL ELEMENTS – TCL Green Horizon” , o expoziție de succes care prezintă progresul companiei în materie ESG
TCL, unul dintre principalii jucători la nivel mondial în domeniul tehnologic și locul 2 global în universul TV, a încheiat, cu succes, expoziția „TCL ELEMENTS – TCL Green Horizon” din cadrul Milan Design Week. Evenimentul a demonstrat angajamentul companiei față de TCL Green, campania globală concentrată asupra inițiativelor de mediu, sociale și de guvernanță (ESG).
În cadrul expoziției, TCL a prezentat, în exclusivitate, noile televizoare din seria C Mini LED și QLED și seria de soundbaruri S64 Home Theater, precum și noi produse electrocasnice, inclusiv modele din clasa energetică A, și cele mai recente dispozitive cu ecrane purtabile Eyecare TCL NXTPAPER și TCL NXTWEAR S. De asemenea, au fost expuse produse concept, create de Centrul de Inovație în Design din cadrul companiei.
Participarea în premieră a TCL la Milan Design Week a marcat un alt moment de referință în călătoria ESG a companiei, prin uimitoarea sculptură #TCLGreen, care întruchipează spiritul și esența acestei inițiative. În colaborare cu artistul Kevin Chu, membru al Institutului Regal al Arhitecților Britanici, TCL a creat instalația inspirată din fire de iarbă. Opera de artă utilizează peste 1.000 de bucăți de plăci de circuite aruncate, furnizate de TCL, și urmărește să crească gradul de conștientizare a publicului – într-un mod creativ și artistic – cu privire la provocările reciclării produselor electronice.
Expoziția s-a bucurat de prezența a 37.000 de vizitatori şi a atras peste 100 de jurnaliști din toată Europa, care au participat la conferința de presă a companiei. Mai mult, 554.000 de persoane s-au conectat la transmisiunea live de pe YouTube a evenimentului, în timp ce alte milioane au descoperit povestea TCL prin intermediul postărilor de pe conturile de social media ale TCL sau ale creatorilor de conținut care au participat la eveniment. Prin implicarea regizorului, activistului și creatorului de conținut Jack Harries (+1,3 milioane de urmăritori pe IG), a artiștilor italieni @fraffrog și @richardhtt, precum și a mai multor formatori de opinie din domeniul tehnologic, cum ar fi @manuel_agostini, @gesualdo_lomonaco și @ artben, evenimentul s-a bucurat de o audiență semnificativă pe platformele de social media.
Sub deviza „Inspire Greatness”, TCL a ilustrat viziunea companiei de a crea tehnologie pentru un viitor mai bun care inspiră măreție și aduce oamenii împreună cu un design industrial și estetic remarcabil, o experiență intuitivă a utilizatorului și un proces de fabricație durabil. Învăluiți într-o călătorie captivantă, vizitatorii au descoperit cele patru elemente ale naturii, fiecare dintre acestea având o zonă dedicată, amintind constant că natura a fost și rămâne cea mai importantă sursă de inspirație, creativitate și inovație. Expoziția a oferit o experiență impresionantă și imersivă prin intermediul unor lucrări de artă durabile, experiențe interactive și produse inovatoare, care au permis vizitatorilor să își creeze o imagine despre un viitor mai bun, în care natura și tehnologia se împletesc armonios.
„Suntem mândri că am participat pentru prima dată la Fuorisalone în cadrul Milan Design Week. Această expoziție ilustrează filozofia noastră concentrată pe design și angajamentul de a fi în slujba consumatorilor și de a sprijini eforturile pentru o industrie mai durabilă”, a declarat Alexandra Chevrier, Director adjunct de marketing al TCL Europe.
În cadrul Milan Design Week, vizitatorii au avut, de asemenea, ocazia de a vedea, în premieră, noua gamă de produse TCL Europe 2023, cuprinzând noile televizoare inteligente Mini LED și QLED (inclusiv televizoare din colecția XL), soundbarurilor Home Theatre, electrocasnice și dispozitive concept.
Pentru mai multe informații despre Expoziția TCL Elements Milan Design Week, vă invităm să descoperiți un press kit TCL, disponibil la: https://tcl-eu.com/MilanDesignWeek.
De asemenea, vă punem la dispoziție impresii din cadrul evenimentului (disponibile aici) și câteva videohighlists din cadrul expoziției (materialul poate fi descărcat aici).
Înregistrarea conferinței de presă a TCL la Milan Design Week poate fi vizionată integral la: https://youtu.be/Kq7H63eqMcc.
Uncategorized
Trans-Formare.ro lansează două programe online pentru cei care vor să-și depășească amânările și să devină mai convingători

Platforma de cursuri online Trans-Formare.ro anunță lansarea a două programe dedicate dezvoltării personale: „Hai, începe – 21 de zile împotriva amânărilor”, un program intensiv anti-procrastinare, și „Comunicare persuasivă pentru profesioniști și antreprenori”, un curs online de dezvoltare personală dedicat abilităților de influență și exprimare.
Cele două lansări răspund unor nevoi actuale: mulți oameni se confruntă cu amânarea sarcinilor importante, în timp ce alții simt că își pierd impactul atunci când vorbesc în public sau încearcă să-și transmită ideile.
Programul 21 de zile să slabesti zalele invizibile ale procrastinării
Acest curs online propune o metodă practică și accesibilă pentru a înțelege mecanismele procrastinării și pentru a construi obiceiuri noi, prin:
- exerciții zilnice scurte și aplicate,
- reflecții ghidate în format audio,
- bonus: manualul „Spune stop procrastinării și trăiește-ți viața”.
„Am creat acest program pentru toți cei care simt că viața lor stă pe loc din cauza amânărilor. Scopul nu este perfecțiunea, ci progresul constant”, a declarat echipa Trans-Formare.ro.
Cursul „Comunicare persuasivă pentru profesioniști și antreprenori”
Acest curs online de dezvoltare personală îi ajută pe participanți să își crească impactul atunci când vorbesc sau scriu. Temele principale includ:
- cum să-ți transmiți ideile clar și memorabil,
- tehnici de storytelling,
- reguli de bază pentru prezentări care captivează,
- influență pozitivă în relații profesionale și personale.
„Într-o lume unde comunicarea este moneda de schimb a succesului, abilitatea de a fi convingător face diferența. Acest curs este construit pentru oameni reali, cu provocări reale”, au adăugat organizatorii.
Disponibilitate
Ambele programe sunt deja disponibile pe www.trans-formare.ro și pot fi accesate imediat după înscriere.
Despre Trans-Formare.ro
Trans-Formare.ro este o platformă de cursuri online de dezvoltare personală dedicată celor care vor să își depășească blocajele și să trăiască mai conștient. Cursurile sunt concepute cu un ton prietenos, conținut aplicat și resurse practice, astfel încât fiecare participant să simtă progresul pas cu pas.
Uncategorized
Sănătatea mintală este afectată negativ de digitalizare, arată studiile. Un zâmbet real este cheia către reconectare

București, 3 octombrie 2025 – În fața unei alienări digitale tot mai accentuate, care afectează negativ sănătatea mintală, conexiunile reale cu cei din jurul nostru sunt mai importante ca oricând. Iar primul pas către construirea acestor noi conexiuni autentice începe cu un zâmbet real. Pe 3 octombrie, cu prilejul Zilei Mondiale a Zâmbetului, Sensodyne celebrează printr-o campanie care își propune să readucă zâmbetele reale într-o lume supra-digitalizată. Sensodyne este aici pentru a susține zâmbete mai sănătoase în fiecare zi, posibile datorită științei.
„#fărăfiltre, doar zâmbete reale” este mai mult decât un simplu slogan de campanie. Devine un imn care reflectă o nevoie tot mai puternică în lumea supra-digitalizată de astăzi.
„Într-o societate în care interacțiunile sunt din ce în ce mai mult mediate de ecrane și filtrate prin imagini atent alese pe rețelele sociale, autenticitatea adesea se pierde. Cu ocazia Zilei Mondiale a Zâmbetului din acest an, atragem atenția asupra alienării generate de excesul digital și subliniem importanța conexiunilor umane autentice, nefiltrate. Un zâmbet real, fără filtre, devine un puternic memento că, dincolo de algoritmi și pixeli, oamenii tânjesc după prezență, sinceritate și legături emoționale adevărate. Iar Sensodyne este aici pentru a susține acest lucru”, a declarat Cătălin Crânguș, Country Manager Haleon România.
Studiile arată că sănătatea mintală este afectată semnificativ de mediile digitale
Numeroase studii, realizate de-a lungul anilor, au demonstrat o corelație pozitivă între utilizarea crescută a mediului digital și probleme care afectează sănătatea mintală, precum anxietatea, tulburările de somn, sentimentul de izolare sau chiar depresia. Adesea, aceste probleme au dus la o utilizare și mai intensă a instrumentelor digitale, agravând și mai mult situația.
De exemplu, un studiu recent publicat în Frontiers in Psychology a arătat că dependența de internet la adulți este strâns legată de probleme reale de sănătate mintală: depresie, anxietate și stres, precum și de o calitate scăzută a somnului. Adulții care prezentau semne de dependență digitală au raportat frecvent neliniște, dificultăți de odihnă și incapacitatea de a se „deconecta” după ore întregi petrecute online. Aceste constatări susțin ideea că, pentru adulți, consumul excesiv de conținut digital nu este doar un obicei, ci un factor care contribuie la alienare și la deteriorarea legăturilor umane autentice.
Un alt studiu, realizat în Cipru, a concluzionat că utilizarea excesivă a mediului digital a fost corelată cu niveluri mai ridicate de depresie, anxietate și stres, precum și cu o stimă de sine mai scăzută. Tinerii adulți sunt în mod special vulnerabili. Cercetarea confirmă că, deși există avantaje ale utilizării acestora, mediile digitale pot amplifica, de fapt, sentimentul de alienare și pot submina încrederea personală, subliniind nevoia urgentă de reconectare umană autentică.
Acestea sunt doar două exemple dintr-o multitudine de dovezi științifice care au evidențiat, în mod repetat, „cealaltă față a monedei” atunci când vine vorba de utilizarea digitalului: impactul asupra sănătății mintale.
Zâmbetul este cheia reconectării în viața reală
În contextul în care instrumentele digitale afectează negativ sănătatea mintală, cheia echilibrului și a reconectării cu cei din jur este reprezentată de un gest simplu: un zâmbet autentic, real. Acest gest, capabil să creeze o punte chiar și între doi străini pentru câteva secunde, poate fi cheia prin care contracarăm alienarea de zi cu zi și ne îmbunătățim starea de spirit.
Un studiu realizat de Fujita Health University School of Medicine din Japonia demonstrează cât de puternic influențează zâmbetul unei persoane pe cel al interlocutorului său: în scenarii în care doi oameni conversau, persoanele care ascultau și zâmbeau mai mult îi determinau pe vorbitori să zâmbească, la rândul lor, mai mult. Cu cât ascultătorul zâmbea mai des și mai intens, cu atât interacțiunea era percepută ca fiind mai confortabilă și mai plăcută.
O altă cercetare a arătat că persoanele mai expresive facial – care zâmbesc mai des și își exprimă vizibil emoțiile – sunt mult mai susceptibile de a fi plăcute, apreciate și considerate de încredere în interacțiunile sociale. În conversații video, participanții care afișau mai multă expresivitate facială, în special prin zâmbete, primeau constant evaluări pozitive din partea celorlalți, indiferent de context.
Cu prilejul Zilei Mondiale a Zâmbetului din acest an: #fărăFiltre, doar zâmbete reale
În momentul actual, în care utilizarea excesivă a digitalului alimentează adesea sentimente de izolare și deconectare, puterea unui zâmbet real se dovedește a fi un antidot simplu, dar cu impact real. Mai mult decât o expresie, un zâmbet autentic creează încredere, cultivă sentimentul de apartenență și reface legătura umană pe care tehnologia o poate eroda. Este un memento că, dincolo de ecrane și filtre, conexiunea autentică începe față în față, prin limbajul comun al unui zâmbet.
„La Sensodyne, credem că fiecare zâmbet autentic reflectă mai mult decât fericire. El transmite încredere, confort și stare de bine. De aceea, pentru a sărbători Ziua Mondială a Zâmbetului în acest an, am lansat un mesaj puternic: că, dincolo de filtre și ecrane, adevărata conexiune începe cu un zâmbet sănătos, nealterat. Prin faptul că ajută oamenii să amelioreze sensibilitatea dentară și să își protejeze dinții, Sensodyne se asigură că nimeni nu trebuie să se abțină, pentru că un zâmbet autentic merită să fie împărtășit liber. Nimeni nu ar trebui să își ascundă zâmbetul real”, a explicat Andreea Ilie, Marketing Manager divizia Igienă Orală Haleon România.
Despre Haleon
Haleon este unul dintre cei mai mari producători și furnizori de produse pentru sănătatea orală din lume. Având în portofoliu mărci susținute de expertiza științifică, printre care brand-urile Sensodyne și parodontax, Haleon se concentrează pe îmbunătățirea și menținerea sănătății orale. Obiectivul companiei este de a promova și de a îmbunătăți accesul la îngrijirea dentară de calitate prin educație, cercetare și parteneriate cu profesioniști din domeniul stomatologic.
Lider global în sănătatea consumatorilor, Haleon oferă produse pentru sănătatea de zi cu zi, cu umanitate. Portofoliul de produse al companiei acoperă cinci categorii majore, printre care sănătatea orală, ameliorarea durerii, sănătatea respiratorie, vitamine, minerale și suplimente (VMS).. Pentru mai multe informații, vă invităm să vizitați: www.haleon.com.
Uncategorized
SGS – Încredere, muncă în echipă și performanță, având ca angajament comun sustenabilitatea

3 October 2025 – SGS, lider mondial în domeniul testării, inspecției și certificării, anunță cu entuziasm susținerea ca sponsor principal al 44west, o echipă elvețiană de canotaj din Zug – localitate care va găzdui în curând sediul central global al companiei – care-și propune să doboare recordul traversării Atlanticului, demonstrând ce poți realiza atunci când încrederea, performanța, munca în echipă și sustenabilitatea se unesc.
Concurând sub sloganul „Vâslim pentru biodiversitate”, echipajul încearcă să doboare recordul folosind acest demers ca pe o platformă pentru schimbare. Prin soluțiile noastre Impact Now for Sustainability, contribuim la convertirea acestui mesaj în acțiuni măsurabile, inclusiv prin colaborarea cu rrreefs, o organizație elvețiană care și-a propus să restabilească și să regenereze recifele de corali folosind tehnologii inovatoare, știință, artă și materiale ecologice.
„Susținerea 44west nu înseamnă doar doborârea unor recorduri. Înseamnă promovarea ideilor îndrăznețe, protejarea mediului, stimularea performanței, a muncii în echipă și a talentelor locale”, a declarant Géraldine Picaud, CEO, SGS.
Împreună, demonstrăm că valorile comune și provocările îndrăznețe pot crea beneficii pe termen lung pentru oameni, natură și viitor.
Urmăriți cum evoluează călătoria echipei pe site-ul dedicat cursei, SGSx44west.
Traversarea va începe vineri, 12 decembrie, din La Gomera – Insulele Canare, către Antigua – Caraibe. Puteți urmări și postările echipei, direct pe Instagram.
Despre SGS
SGS, lider mondial în testare, inspecție și certificare, operează o rețea globală de peste 2.700 de laboratoare și subsidiare în 119 țări, susținută de o echipă de 99.250 de profesioniști dedicați. Cu o tradiție de peste 145 de ani în excelența serviciilor, combinăm precizia și rigurozitatea specifice companiilor elvețiene pentru a ne ajuta clienții să atingă cele mai înalte standarde de calitate, siguranță și conformitate.
Promisiunea brandului nostru, When you need to be sure, reflectă angajamentul față de seriozitate, integritate și încredere, oferind soluții care sprijină companiile să se dezvolte în siguranță. Serviciile noastre sunt livrate cu mândrie sub brandul SGS sau sub umbrela altor mărci de încredere precum Brightsight, Bluesign, Maine Pointe și Nutrasource.
SGS este listată la SIX Swiss Exchange sub simbolul SGSN (ISIN CH0002497458, Reuters SGSN.S, Bloomberg SGSN:SW). Pentru mai multe informații despre eforturile și progresul SGS în domeniul sustenabilității, vizitați: https://www.sgs.com/en/our-company/corporate-sustainability
-
Evenimenteacum 2 zile
ELON MUSK, PRIMUL OM A CĂRUI AVERE A TRECUT PRAGUL DE 500 DE MILIARDE DE DOLARI
-
Evenimenteacum 2 zile
INS: RATA ȘOMAJULUI A URCAT LA 5,9% ÎN LUNA AUGUST
-
Evenimenteacum 2 zile
BOGDAN IVAN: ”DACĂ NU REDESCHIDEM CENTRALELE PE CĂRBUNE, LA IARNĂ RISCĂM SĂ INTRĂM ÎN BLACKOUT”
-
Uncategorizedacum 22 de ore
SGS – Încredere, muncă în echipă și performanță, având ca angajament comun sustenabilitatea
-
Uncategorizedacum 15 ore
Trans-Formare.ro lansează două programe online pentru cei care vor să-și depășească amânările și să devină mai convingători
-
Evenimenteacum 19 ore
Ce zice ANRE despre tariful binom, care ar putea sa facă o diferență în facturile de curent
-
Uncategorizedacum 18 ore
Sănătatea mintală este afectată negativ de digitalizare, arată studiile. Un zâmbet real este cheia către reconectare
-
Evenimenteacum 10 ore
Bolojan ar vrea listarea pe bursă a CEC și Aeroporturi București