Connect with us

Uncategorized

Ai cărți care nu-ți mai trebuie? Transformă-le în comori! Cine cumpără cărți în București?

Publicat

pe

Cărțile ne sunt tuturor parteneri de viață, care ne educă, ne dezvoltă cunoștințele și vocabularul  și ne relaxează. Facem cunoștință cu cărțile încă din primii ani de viață, atunci când părinții ne citesc povești cu zâne și eroi, iar apoi învățăm noi înșine magia literelor care se înlănțuie pe foaie pentru a crea cuvinte și fraze ce ne captivează.

Însoțindu-i pe oameni în diferitele etape de creștere și instruire, cărțile ajung să se acumuleze în bibliotecile personale și să nu mai fie răsfoite, poate, niciodată. O soluție, în acest caz, este vânzarea lor către un anticariat, transformându-le astfel într-o sursă de venit.

Unde poți vinde cărțile de care nu mai ai nevoie, în București?

Dacă ai ajuns la concluzia că și tu ești proprietarul unor cărți de care nu mai ai nevoie și că trebuie să-ți eliberezi spațiul din bibliotecă pentru achiziții în acord cu noile nevoi sau preferințe literare, o soluție o reprezintă vânzarea acestora către un anticariat.

Alege un anticariat de încredere, cu vechime pe piață și cu evaluări pozitive din partea clienților, cum este Târgul Cărții. Serviciul de achiziții cărți al anticariatului din București se adresează tuturor celor care vor să-și lichideze biblioteca de acasă.

Dacă locuiești în București, poți contacta Târgul Cărții, iar dacă vei vinde o cantitate mai mare de 50 de volume, achizitorii se vor deplasa la tine acasă, fără vreun cost din partea ta, pentru a face o evaluare a cărților și pentru a le ridica. Cu o experiență vastă în serviciul cumpăr cărți București, anticariatul reprezintă o  opțiune viabilă la transformarea cărților tale în comori.

În București, Târgul Cărții se află în mai multe locații:

  1. Str. Doamnei, nr. 27-29;
  2. Bulevardul General Gheorghe Magheru, nr. 18;
  3. Bulevardul Gheorghe Șincai, nr. 1-1A;
  4. Șoseaua Mihai Bravu, nr. 2

Cum decurge procesul de vânzare a cărților la anticariat?

Anticariatul Târgul Cărții are două mari activități: una de achiziție a cărților și a altor obiecte de colecție, cum sunt vinilurile, iar alta de vânzare a acestora în cadrul anticariatului online și în magazinele sale fizice

Serviciul de achiziții pe teren al acestui anticariat din București funcționează în baza unei programări, iar programul dispeceratului de achiziții este activ inclusiv duminica. De aceea, dacă decizi să contactezi telefonic Târgul Cărții pentru a-ți vinde volumele din bibliotecă, te vei bucura de un program flexibil.

Dacă preferi varianta de  comunicare prin e-mail, poți trimite o listă cu titlurile cărților pe care îți dorești să le vinzi și cu eventuale detalii despre starea lor, iar achizitorii te vor contacta în scurt timp pentru a discuta despre cumpărarea cărților tale.

Cărțile pe care le cumpără anticariatul pot proveni din diverse domenii de activitate. Pot fi, așadar: cărți din literatura clasică, romane de dragoste, cărți pentru copii, enciclopedii, opere de aventură, dar și cărți de specialitate. Fiecare dintre acestea pot fi vândute la anticariat, oferindu-le altor copii și adulți șansa să se bucure de ele, chiar dacă pentru tine nu mai prezintă interes.

După ce fac evaluarea cărților, achizitorii achită pe loc pentru volumele pe care le cumpără, ceea ce înseamnă că te vei bucura rapid de o suplimentare a veniturilor.

Beneficiile pe care le obții vânzând cărți la anticariat

Vânzarea cărților la anticariat este o alegere inteligentă, pentru că poți profita de beneficii importante, printre care:

  • Eliberarea spațiului – poți face astfel loc în casă pentru cărți noi, pentru depozitarea altor obiecte dorite sau de care ai nevoie;
  • Obții venituri suplimentare – plata pe loc pe care o fac achizitorii de cărți te ajută să-ți suplimentezi bugetul și să investești în volume pe care le ai de mult timp în wishlist;
  • Dai cărților o nouă șansă la lectură. Cărțile de care nu mai ai nevoie pot fi de mare interes pentru alți cititori.
  • Protejarea mediului înconjurător – reciclând cărțile vechi, contribui la reducerea cantității de deșeuri. Reutilizarea cărților înseamnă prelungirea duratei de viață a acestora și un consum mai mic de resurse naturale și energie pentru producerea altora noi.

Târgul Cărții te ajută să scapi de volumele din bibliotecă și să le valorifici în mod inteligent. Te vei bucura astfel de o sursă de venit și vei avea și satisfacția că ai redat cărților libertatea de a fi din nou iubite și, de ce nu, de a schimba destine.

Citeste in continuare
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Uncategorized

SGS – Încredere, muncă în echipă și performanță, având ca angajament comun sustenabilitatea

Publicat

pe

De

3 October 2025 – SGS, lider mondial în domeniul testării, inspecției și certificării, anunță cu entuziasm susținerea ca sponsor principal al 44west, o echipă elvețiană de canotaj din Zug – localitate care va găzdui în curând sediul central global al companiei – care-și propune să doboare recordul traversării Atlanticului, demonstrând ce poți realiza atunci când încrederea, performanța, munca în echipă și sustenabilitatea se unesc.

Concurând sub sloganul „Vâslim pentru biodiversitate”, echipajul încearcă să doboare recordul folosind acest demers ca pe o platformă pentru schimbare. Prin soluțiile noastre Impact Now for Sustainability, contribuim la convertirea acestui mesaj în acțiuni măsurabile, inclusiv prin colaborarea cu rrreefs, o organizație elvețiană care și-a propus să restabilească și să regenereze recifele de corali folosind tehnologii inovatoare, știință, artă și materiale ecologice.

„Susținerea 44west nu înseamnă doar doborârea unor recorduri. Înseamnă promovarea ideilor îndrăznețe, protejarea mediului, stimularea performanței, a muncii în echipă și a talentelor locale”, a declarant Géraldine Picaud, CEO, SGS.

Împreună, demonstrăm că valorile comune și provocările îndrăznețe pot crea beneficii pe termen lung pentru oameni, natură și viitor.

Urmăriți cum evoluează călătoria echipei pe site-ul dedicat cursei, SGSx44west.

Traversarea va începe vineri, 12 decembrie, din La Gomera – Insulele Canare, către Antigua – Caraibe. Puteți urmări și postările echipei, direct pe Instagram.

Despre SGS

SGS, lider mondial în testare, inspecție și certificare, operează o rețea globală de peste 2.700 de laboratoare și subsidiare în 119 țări, susținută de o echipă de 99.250 de profesioniști dedicați. Cu o tradiție de peste 145 de ani în excelența serviciilor, combinăm precizia și rigurozitatea specifice companiilor elvețiene pentru a ne ajuta clienții să atingă cele mai înalte standarde de calitate, siguranță și conformitate.

Promisiunea brandului nostru, When you need to be sure, reflectă angajamentul față de seriozitate, integritate și încredere, oferind soluții care sprijină companiile să se dezvolte în siguranță. Serviciile noastre sunt livrate cu mândrie sub brandul SGS sau sub umbrela altor mărci de încredere precum Brightsight, Bluesign, Maine Pointe și Nutrasource.

SGS este listată la SIX Swiss Exchange sub simbolul SGSN (ISIN CH0002497458, Reuters SGSN.S, Bloomberg SGSN:SW). Pentru mai multe informații despre eforturile și progresul SGS în domeniul sustenabilității, vizitați: https://www.sgs.com/en/our-company/corporate-sustainability 

Citeste in continuare

Uncategorized

Axis Communications: două zile de inovație și colaborare în industria de securitate alături de partenerii de tehnologie

Publicat

pe

De

București, 1 October 2025Axis Communicationsa organizat, în perioada23–24 septembrie, la Hotel Iaki din Mamaia, evenimentul Meet Axis 2025 – care a reunit peste50 de parteneri din România– directori tehnici, specialiști în securitate, responsabili comerciali și antreprenori din domeniul securității fizice. Evenimentul a propus un cadru unic pentru schimb de idei, testare practică și prezentarea celor mai noi tehnologii dezvoltate de Axis Communicationsși partenerii săi strategici: Milestone, Asura, Peoly, CamStreamer și Vaxtor.

Accent pe inovație și tehnologii integrate

Participanții au descoperit cele mai recente soluții Axis în materie de supraveghere video inteligentă, analiză bazată pe AI, sisteme de control al accesului și management al datelor. Prezentările au demonstrat modul în care integrarea cu soluțiile partenerilor poate aduce valoare adăugată proiectelor de securitate din multiple industrii – de la retail și transporturi, până la smart cities și infrastructuri critice.

Ateliere practice – experiență hands-on pentru profesioniști

Agenda evenimentului a inclus cinci ateliere tematice, concepute pentru a oferi participanților oportunitatea de a testa echipamentele și aplicațiile în scenarii reale:

  • Video analytics & AI în securitate– cu accent pe recunoaștere automată și prevenție;
  • Soluții de integrare Axis & Milestone– pentru management centralizat al video-surveillance;
  • Tehnologii pentru mobilitate și transporturi (VAXTOR)– optimizarea traficului și recunoaștere automată a numerelor de înmatriculare;
  • Streaming și aplicații video inovatoare (CamStreamer)– cum poate fi valorificat conținutul video în timp real;
  • Managementul infrastructurii și sustenabilitate– focus pe eficiență energetică și mentenanță predictivă.

Comunitate și colaborare

Meet Axis 2025 a fost mai mult decât o prezentare de soluții – a fost o platformă de networking și dialog între profesioniștii din domeniul securității, care au putut împărtăși experiențe, provocări și bune practici.

„Succesul Meet Axis arată cât de importantă este colaborarea cu partenerii noștri și adaptarea constantă la noile cerințe ale industriei. Prin tehnologie și inovație, ne dorim să construim soluții de securitate sustenabile și eficiente, care să răspundă atât nevoilor actuale, cât și celor viitoare”, a declarat Adrian Cristea, Key Account Manager la Axis Communications România.

Meet Axis 2025 consolidează rolul companiei ca lider în inovația pentru securitate, demonstrând încă o dată că succesul proiectelor se bazează pe parteneriat, integrare tehnologică și viziune comună.

Despre Axis Communications

Axis ajută la construirea unei lumi mai inteligente și mai sigure prin crearea de soluții care îmbunătățesc securitatea și performanța afacerii. Ca producător de tehnologie de rețea și lider în industria de profil, Axis oferă soluții în domeniul supravegherii video, controlul accesului, interfoanelor și sistemelor audio. Aceste soluții sunt puse în valoare prin adăugarea de aplicații inteligente de analiză și sunt susținute prin cursuri de instruire de înaltă calitate.

Compania Axis are în jur de 4000 de angajați dedicați, în mai mult de 50 de țări și colaborează cu parteneri din domeniul tehnologiei și integrării de sistem din întreaga lume pentru a le furniza clienților soluții de cea mai bună calitate. Compania Axis a fost fondată în anul 1984 și are sediul în orașul Lund. Pentru mai multe informații despre Axis, vizitați site-ul: www.axis.com  Live la: https://www.facebook.com/AxisCommunicationsRomania/.

Citeste in continuare

Uncategorized

ELKO Romania include in portofoliu ultimele modele de camere Axis de tip PTZ

Publicat

pe

De

*PTZ-urile de ultimă generație de la Axis beneficiază de puterea ultimului model de procesor ARPEC 9, cu inteligență artificială, sensibilitate superioară în condiții de iluminare redusă

București, 30 September 2025 – ELKO Romania, parte a ELKO Group, unul dintre cei mai mari distribuitori de produse, soluții IT și electronice de consum din regiune, anunță includerea în portofoliu a două camere PTZ cu inteligență artificială, care livrează o calitate a imaginii de neegalat, cu detalii excepționale și performanță ridicată în orice condiții de iluminare. Construite pe platforma ARTPEC-9, ultimul model de procesor de la Axis, acestea oferă performanță accelerată și permit rularea unor aplicații avansate de analiză direct la marginea rețelei (on-the-edge).

AXIS Q6355-LE oferă o rezoluție excelentă Full HD 1080p, în timp ce AXIS Q6358-LE oferă o calitate remarcabilă a imaginii la rezoluție 4K UHD. Ambele camere sunt echipate cu un senzor extrem de sensibil la lumină, de ½ inch, care asigură imagini clare și luminoase, precum și o redare mai bună a zonelor de umbră. Tehnologiile Lightfinder și Forensic WDR garantează detalii vizibile chiar și în condiții dificile de iluminare. Funcția OptimizedIR permite supravegherea în întuneric total, pe o distanță de până la 300 m, fără a fi necesară iluminare suplimentară. În plus, cu zoom optic 31x și zoom rapid, este ușor de urmărit obiectele aflate în mișcare. Camerele includ, de asemenea, suport pentru audio (prin midspan) și patru porturi I/O.

Bazate pe ARTPEC-9, aceste camere PTZ cu inteligență artificială integrează putere de analiză de nouă generație. De exemplu, vin preinstalate cu AXIS Object Analytics, capabil să detecteze, să clasifice, să urmărească și să numere persoane, vehicule și tipuri de vehicule. În plus, cu AXIS Image Health Analytics utilizatorii sunt notificați dacă imaginea este blocată, degradată, subexpusă sau redirecționată. Platforma ARTPEC-9 permite și utilizarea aplicațiilor avansate de analiză, care detectează obiectele mai rapid și analizează evenimentele cu o precizie mai mare.

Caracteristici principale:

  • Senzor ½” cu zoom optic 31x
  • Tehnologii Forensic WDR, Lightfinderși OptimizedIR
  • Analitice de nouă generație bazate pe inteligență artificială
  • Axis Zipstreamcu suport pentru codecuri AV1, H.264, H.265
  • Securitate cibernetică integrată cu Axis Edge Vault

Cu suport pentru conexiune pe fibră și PoE, aceste camere PTZ permit o instalare rentabilă și conexiuni pe distanțe mari. Având certificări IP66, IK10 și NEMA 4X, sunt rezistente la impact și intemperii. În plus, Axis Edge Vault, platforma hardware de securitate cibernetică, protejează dispozitivul și oferă stocare și operațiuni securizate ale cheilor criptografice, certificate FIPS 140-3 Level 3.

Pentru mai multe informații despre disponibilitatea și specificațiile complete ale soluțiilor Axis din portofoliu, partenerii ELKO Ro

Despre Axis Communications

Axis ajută la construirea unei lumi mai inteligente și mai sigure prin crearea de soluții care îmbunătățesc securitatea și performanța afacerii. Ca producător de tehnologie de rețea și lider în industria de profil, Axis oferă soluții în domeniul supravegherii video, controlul accesului, interfoanelor și sistemelor audio. Aceste soluții sunt puse în valoare prin adăugarea de aplicații inteligente de analiză și sunt susținute prin cursuri de instruire de înaltă calitate.

Compania Axis are în jur de 4000 de angajați dedicați, în mai mult de 50 de țări și colaborează cu parteneri din domeniul tehnologiei și integrării de sistem din întreaga lume pentru a le furniza clienților soluții de cea mai bună calitate. Compania Axis a fost fondată în anul 1984 și are sediul în orașul Lund. Pentru mai multe informații despre Axis, vizitați site-ul: www.axis.com. Live la: https://www.facebook.com/AxisCommunicationsRomania/.

Despre ELKO Group și ELKO Romania

ELKO Group este unul dintre cei mai mari distribuitori de produse, soluții IT și electronice de consum din regiune, reprezentând peste 350 de producători. Cu o experiență de peste 30 de ani, compania oferă o gamă largă de produse și servicii către mai mult de 10.000 de retaileri, producători de calculatoare, integratori de sisteme și companii din diferite domenii, în 13 țări din Europa și Asia Centrală. Cifra de afaceri a ELKO Group în 2024 s-a ridicat la 1147 mil. USD (1061 mil. EUR), cu o rată de profitabilitate brută de 7.3%. Mai multe informații la www.elkogroup.com.

ELKO Romania face parte din Grupul ELKO și este specializată în distribuția unei game extinse de echipamente și solutii IT. Portofoliul său include PC-uri, componente hardware, electronice pentru uz casnic și de birou, telefoane mobile, software, infrastructură IT și soluții de stocare, soluții de securitate, echipamente industriale, sisteme de comunicații, precum și electronice de consum. ELKO Romania comercializează aceste produse exclusiv prin intermediul partenerilor săi: reselleri, retaileri, magazine online, companii specilalizate în proiectarea, instalarea și distribuția de soluții IT, sisteme de comunicații și de supraveghere video. Această abordare permite ELKO Romania să acopere toate canalele de distribuție IT & Telecom și să ofere soluții complete și adaptate pentru diversele nevoi ale clienților săi. Mai multe informații la: www.elko.ro.

Citeste in continuare

TOP ARTICOLE