Connect with us

Stiri economice

Simona Halep, de la primul circuit ITF la locul 1 mondial

Publicat

pe

În 2006, Simona Halep juca în primul său turneu aflat sub egida International Tennis Federation (ITF). Un an mai târziu ea cucerea primele sale două trofee în circuite internaţionale, iar în 2008 alte trei. În 2009 a participat pentru prima dată în calificările de la Roland Garros graţie unui „wild card” oferit de organizatori. După încă un an, Simona Halep intră în Top 100 mondial, iar în 2012 ajunge chiar în Top 50.

Cel mai bun an din cariera jucătoarei de tenis românce este, încă, 2015. În acel an a ajuns numărul 2 mondial după ce a cucerit trei titluri WTA la Shenzhen, Dubai şi Indian Wells. Anul trecut, Simona Halep a urcat pe prima poziţie mondială în clasamentul Women`s Tennis Association (WTA), loc păstrat şi în prezent.

În întreaga sa carieră, constănţeanca a câştigat, doar din tenis, 24.494,071 euro,în acest an intrându-i în cont 2.758.056 euro. Dacă va câştiga meciul de astăzi cu Sloane Stephens, Simona Halep va primi, pe lângă prestigiosul trofeu de la Roland Garros, un premiu în valoare de 2,2 milioane de euro. Chiar şi în cazul nedorit al pierderii partidei ea va încasa 1,12 milioane de euro.

Citeste in continuare
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Evenimente

Experții anunță apocalipsa: Banca Națională a României pregătește un scenariu de criză VIDEO

Publicat

pe

Economistul Adrian Negrescu lansează un avertisment dur: România se îndreaptă spre o criză financiară, iar guvernul continuă să cheltuie fără limită.

Economistul Adrian Negrescu lansează un avertisment dur: România se îndreaptă spre o criză financiară, iar guvernul continuă să cheltuie fără limită.

Într-o intervenție explozivă, la REALITATEA PLUS, acesta a dezvăluit că țara noastră a încheiat un nou aranjament cu Banca Centrală Europeană și are la dispoziție 4,5 miliarde de euro pentru situații de urgență. Acesta crede că banii din buget nu ne vor ajunge și spune că vom ajunge pe mâna Fondului Monetar Internațional. 

Citeste in continuare

Evenimente

CALCULE. De unde ia statul român banii necesari pentru creșterea promisă a pensiilor?

Publicat

pe

Urmează o săptămână decisivă pentru pensionarii cu venituri mici. Potrivit unor surse guvernamentale, Executivul va decide cum se împart cele două miliarde de lei și la câți seniori ajung banii. 

Între timp, haosul recalculării e departe de final. Mii de oameni nu au primit deciziile, iar alții depun adeverințele pentru mica recalculare.

Simulările arată că majorarea care ar putea veni în primăvară nu va acoperi costul pe care seniorii îl plătesc firmelor de arhivare. Spre exemplu, cei care au lucrat în acord global ar putea primi în plus 300 de lei. 

Citeste in continuare

Evenimente

Revine taxa auto pentru mașini poluante. Peste 8 milioane de mașini, vizate de noul impozit

Publicat

pe

România va fi nevoită să adopte „legea taxării mijloacelor de transport poluante”. Chiar dacă detaliile sunt încă neclare, noua taxă auto este o condiție pentru accesarea fondurilor PNRR. Peste 8 milioane de mașini sunt vizate. 

Cererea de plată numărul 4 din PNRR, care ar trebui depusă în luna iunie, include reforma fiscală prevăzută și în planul fiscal, dar și un jalon privind taxarea mijloacelor de transport poluante, o măsură similară cu taxele auto din trecut și cu un impact potențial ridicat, având în vedere cât de multe mașini vechi sunt înmatriculate în România.

Reforma fiscală, care presupune ca Banca Mondială să prezinte Guvernului scenarii de măsuri fiscale iar acestea să fie adoptate, este parte din cererea de plată numărul 4 și din planul fiscal, unde termenele de plată sunt menționate clar, a explicat, într-un interviu acordat profit.ro, ministrul Investițiilor și Proiectelor Europene, Marcel Boloș.

Ministrul anunțase, la finalul lunii ianuarie, că România va depune, în iunie-iulie, la Comisia Europeană, o cerere de accesare a unei noi tranșe în valoare de 2,7 miliarde de euro din PNRR, cerere condiționată de o serie de reforme precum legea taxării mijloacelor de transport poluante.

„Este o transpunere de Directivă a Uniunii Europene, toate statele membre au obligaţia transpunerii directivei şi, odată cu aceasta, o schimbare a mecanismului de impozitare pentru mijloacele de transport, astfel încât cele poluante vor plăti această taxă privind certificatele ITS şi emisiile proporţional cu nivelul de poluare”, a declarat ministrul.

Citeste in continuare

TOP ARTICOLE