„Numirea lui Ștefan vine în completarea unei expertize şi viziuni deja puternice pe zona asigurărilor non-viaţă. Am convingerea că dimensiunea sa internaţională, alături de experienţa sa în zona asigurărilor de viaţă, va completa echipa noastră de management şi va contribui la dezvoltarea asigurărilor de persoane, pentru noi un obiectiv important. Mai facem deci un pas înspre realizarea obiectivului de a deveni asigurătorul preferat al românilor, oferind continuitate prin produse şi servicii adaptate nevoilor reale ale clienţilor şi partenerilor noştri.”, a declarat François Coste, CEO Groupama Asigurări.
„Groupama Asigurări este una dintre cele mai importante şi dinamice companii de asigurări prezente pe piaţa locală, lucru vital pentru un jucător care activează într-o industrie atât de mult conectată la nevoile clienţilor şi partenerilor. Mă bucur să mă alătur echipei Groupama Asigurări şi cred că printr-un efort susţinut vom reuşi să ne atingem cele mai importante obiective strategice.”, a declarat Ștefan Stavrositu, Director Naţional Vânzări, Groupama Asigurări.
În calitate de Director Naţional Vânzări şi membru al Comitetului Executiv, Ștefan va contribui la dezvoltarea şi implementarea strategiei de vânzări, precum şi la realizarea obiectivelor specifice.
Misiunea lui va fi şi de a contribui la dezvoltarea continuă a strategiei companiei şi la implementarea acesteia, în vederea consolidării poziţiei Groupama Asigurări în piaţa din România.
Ștefan, cu o experienţă de 20 de ani în asigurări, este licenţiat în International Business & Economics la Academia de Studii Economice din Bucureşti. De asemenea, este certificat în Sales & Marketing Management în cadrul The Institute of Sales & Marketing Management (ISMM) şi în Business Management la CODECS.
Stefan va prelua această poziţie de la Julien Ramillion, care, după patru ani în cadrul Groupama România, se va îndrepta către o altă poziţie la nivelul grupului Groupama.
Groupama Asigurări, lider pe piaţa de asigurări din România, este recunoscut pentru calitatea serviciilor şi soluţiile flexibile de asigurare oferite celor peste 1,1 milioane de clienţi individuali şi peste 80.000 de companii.