Anunț șocant făcut de NASA. Ce au descoperit savanții în spațiu înlătură orice dubiu

0
70

Nava spaţială OSIRIS-Rex a NASA a descoperit recent urme de apă pe un asteroid aflat relativ aproape de Pământ.

OSIRIS-REx, care s-a apropiat săptămâna trecută la mai puţin de 19 kilometri de asteroidul Bennu, aflat la circa 2,25 de milioane de kilometri distanţă de Pământ, a găsit urme de molecule de hidrogen şi oxigen, care intră în componenţa apei şi reprezintă o condiţie a vieţii, în suprafaţa stâncoasă a asteroidului.

Sonda, a cărei misiune este să aducă pe Pământ mostre de pe asteroid, în vederea studierii acestora, a fost lansată în 2016.

„Am găsit minerale bogate în apă care provin de la începutul sistemului solar, care sunt exact tipul de mostre pe care am dorit să le găsim şi să le aducem pe Pământ”, a declarat Dante Lauretta, cercetător planetar la Universitatea din Arizona şi investigator principal al misiunii OSIRIS-Rex.

Amy Simon, cercetător la Goddard Space Flight Center al NASA din Maryland, susţine că atunci când mostrele de materie vor fi aduse pe Pământ, în 2023, cercetătorii vor primi o comoară de informaţii noi despre istoria şi evoluţia sistemului solar.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here