Connect with us

Stiri economice

Cum să cumperi un televizor Sony Bravia

Publicat

pe

Sony a fost pentru multă vreme numărul 1 ca producător de televizoare, datorită calității și culorii excepționale. Atunci când televizoarele cu ecran plat au ieșit pe piață, producătorii de televizoare low-end încă obișnuiau să copieze culorile unui televizor Sony, deoarece acestea au fost considerate printre cele mai exacte. Și în ziua de astăzi oamenii se așteaptă ca Sony să ofere televizoare de bună calitate.

Sony este un brand cunoscut și apreciat în întreaga lume pentru calitatea produselor sale, care sunt văzute sub următoarele aspecte:

  • Calitate bună la construire
  • Imagine bună pentru televizoare (oferă un contrast mai bun și o saturație mai bună)
  • Oferă niveluri de negru mai bune și fac imaginea mai reală și mai bogată

De ce ai nevoie de un televizor Sony Bravia

Sony a evoluat mult pe parcursul vieții sale de producător și am putea spune că seria de televizoare Bravia este cea mai bună și consistentă pe care a creat-o. Așadar, un televizor Sony LED Bravia este, cred eu, cel mai bun televizor LED! Iată de ce.

Televizoarele LED Bravia au una dintre cele mai bune clarități ale imaginii și profunzime a culorilor, menținând în același timp naturalețea vie a culorii.

Atunci când cumpărăm un televizor, în general, avem grijă de aspectul vizual, dar avem tendința să uităm că vizionarea filmului este atât vizual + audio. Calitatea sunetului difuzoarelor Sony oferă una dintre cele mai bune experiențe cinematografice din ziua de azi.

În categoria Smart TV, Sony face Android Smart TV, deci este compatibil cu aproape totul! Există posibilități de divertisment nelimitate – poți să joci jocuri, să vizualizezi videoclipuri / fotografii, să vizualizezi apelurile video pe televizor și să decarci mii de aplicații și jocuri din magazinul Google Play.

Rata de actualizare, cel mai important factor la televizoare SONY

Una dintre cele mai mari decizii pe care le vei lua atunci când cumperi un televizor Sony este alegerea ratei de actualizare. Seria Bravia a televizoarelor Sony vine în trei categorii: 240Hz, 120Hz și 60Hz.

Aceste numere reprezintă numărul total de scanări efectuate pe ecran într-o secundă. Modul în care aceste scanări te vor afecta este calitatea imaginii pe ecran. Mai multe scanări înseamnă mai multe detalii, mai puține zona blurate pe ecran. Mai precis, imaginile în mișcare ar trebui să fie mult mai clare pe un televizor de 120 Hz în comparație cu un televizor de 60 Hz. Dezavantajul unei rate de reîmprospătare mai rapide este un preț mai mare.

240 Hz sau 120 Hz

Probabil am putea petrece ore întregi dezbătând dacă ochii umani pot vedea o diferență atunci când fac o comparație între un televizor Sony Bravia de 240Hz și unul de 120Hz. Îți sugerăm că nu vei putea vedea o diferență pe ecran în ceea ce privește calitatea imaginii între cele două.

Concluzia este că, deși pe hârtie ecranul de 240Hz funcționează mai bine decât cel cu o frecvență de 120Hz, diferența de calitate este insignifiantă pentru a justifica diferența de bani dintre cele două tipuri de televizoare. Probabil nici nu vei putea vedea beneficiile suplimentare.

60 Hz

Televizorul Sony LCD Bravia de 60 Hz are un preț bun atunci când îl compari cu prețurile modelelor Bravia de 120Hz și 240Hz. Cu toate acestea, ecranul acestei serii are încorporate multe din aceleași caracteristici de procesare video ca modelele bravia de 120Hz și 240Hz, numai fără rata de reîmprospătare super rapidă. Deci, veți obține încă o vizualizare excepțională și la 60 Hz.

Citeste in continuare
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Evenimente

Rabla pentru tractoare s-a gripat. Aplicația este blocată din cauza infrastructuri IT care este puternic limitată

Publicat

pe

Programul Rabla pentru tractoare s-a împotmolit în aplicația IT, care nu are suficient spațiu dedicat în sistemul cloud. Volumul mare de cereri a blocat tot sistemul informațional dedicat programului.

Disfuncționalitățile aplicației informatice dedicate programului „Rabla pentru tractoare” au fost cauzate de limitările infrastructurii de tip cloud utilizate, care nu a putut gestiona volumul excepțional de cereri, arată rezultatele preliminare ale analizei tehnice realizată de către echipa tehnică din cadrul Administrației Fondului pentru Mediu (AFM).

„Până la acest moment, analiza preliminară a arătat că disfuncționalitățile nu au fost cauzate de aplicația informatică în sine, ci de limitările infrastructurii de tip cloud utilizate, care nu a putut gestiona volumul excepțional de cereri, înregistrând peste 3,3 milioane de requesturi în intervalul 09:55 – 10:02, cu un vârf de 1,29 milioane la ora 10:00. Acest nivel a depășit cu mult capacitatea maximă de procesare permisă de arhitectura standard, ceea ce a condus la blocaje ale aplicației, în special în etapa critică de încărcare a fișierelor necesare finalizării dosarelor. Lucrăm împreună cu specialiștii în infrastructură pentru a reconfigura soluția tehnică și a preveni astfel de blocaje în viitor”, a declarat președintele AFM, Florin Bănică.

Potrivit sursei citate, blocajele apărute în momentul de încărcare a documentelor au afectat procesul de înscriere, fiind înregistrate peste 22.000 de dosare create, dar nefinalizate, precum și numeroase sincope raportate de utilizatori. „În aceste condiții, Administrația Fondului pentru Mediu a decis anularea sesiunii, considerând că procesul a fost viciat și nu au fost asigurate condiții egale pentru toți solicitanții”, precizează instituția.

Reprezentanții AFM menționează faptul că, la acest moment, echipa tehnică ce a dezvoltat aplicația continuă analiza detaliată a procedurii de înscriere pentru confirmarea completă a cauzelor și că, totodată, a demarat procedurile necesare pentru reconfigurarea aplicației informatice, urmând ca, în perioada următoare, să fie emisă o nouă dispoziție de începere a programului „Rabla pentru Tractoare”.

Luni, 12 mai, la scurt timp după debutul sesiunii de înscriere a producătorilor agricoli – persoanelor fizice în Programul „Rabla pentru tractoare”, Administrația Fondului pentru Mediu a anunțat, într-un comunicat de presă, că a decis anularea acestei proceduri, din cauza unor probleme tehnice apărute în procesul de depunere a cererilor de finanțare. 

Citeste in continuare

Evenimente

Euro s-a apreciat din nou în fața leului, după câteva zile de scădere. Ce cotație a afișat BNR pentru moneda națională?

Publicat

pe

După câteva zile de acalmie pe piața interbancară și scăderea cotației euro-leu, moneda unică europeană s-a apreciat din nou, potrivit cotației anunțate, miercuri, de către Banca Națională a României.

Cursul valutar oficial, de referință, anunțat miercuri de BNR a ajuns la 5,1036 lei pentru un euro, față de 5,0991 lei înregistrat marți.

În schimb, cursul dolarului american a scăzut la 4,5335 lei, de la 4,5894 lei.

Aurul a fost cotat la 471,3738 lei pentru un gram, față de 480,3618 lei.

Leul se apreciază pentru a doua zi consecutiv. Vezi cursul BNR de luni, 12 mai

Citeste in continuare

Evenimente

Când trebuie informați clienții finali despre încetarea schemei de sprijin pentru energia electrică. Precizări de la ANRE

Publicat

pe

ANRE le impune furnizorilor de energie electrică un termen limită până la care trebuie să-i anunțe pe clienții finali privind încetarea schemei de sprijin pentru energia electrică și a noilor tarife.

Furnizorii de energie elecrică sunt obligați, conform noului ordin emis recent de Autoritatea Națională de Reglementare în Domeniul Energiei (ANRE), să le transmită clienților săi, până pe data de 10 iunie 2025, mai multe informații prind eliminareaschemei de sprijin și efectele asupra facturii.

Astfel, ANRE îi obligă pe furnizori să își informeze clienții asupra următoarelor aspecte:

– încetarea, începând cu data de 1 iulie 2025, a aplicabilității schemei de sprijin pentru energie electrică;

– începând cu data de 1 iulie 2025, prețul final al energiei electrice facturat de furnizor va fi prețul contractual, care este, după caz, prețul comunicat clientului final la momentul încheierii contractului de furnizare sau cel comunicat cu ocazia actualizării condițiilor economice aferente contractului, iar în cazul clienților finali pentru care se asigură furnizarea energiei electrice în regim de ultimă instanță, modul de stabilire a prețului final facturat în conformitate cu dispozițiile legale în vigoare;

– schimbarea furnizorului de energie electrică este un proces simplu, gratuit, care nu implică modificări de ordin tehnic, indiferent de furnizorul de energie electrică ales de către clientul final;

– modalitățile de încheiere a unui contract de furnizare a energiei electrice în regim concurențial, respectiv prin negocierea directă cu furnizorul a prețului și a condițiilor comerciale sau prin acceptarea unei oferte propuse de către acesta, după caz, ori posibilitatea clientului final de a recurge la selectarea furnizorului prin procedee specifice de licitație/achiziție publică;

– modalitatea prin care clientul poate efectua o analiză comparativă a ofertelor-tip de furnizare a energiei electrice existente pe piață, respectiv prin intermediul aplicației web „Comparator oferte-tip de furnizare a energiei electrice“, administrată de Autoritatea Națională de Reglementare în Domeniul Energiei.

Informarea se comunică de către furnizor anexată facturii sau prin modalitatea convenită de către părți prin contract sau comunicată ulterior de către clientul final, în cazul modificării acesteia.

Furnizorii de energie electrică trebuie să poată face dovada că au depus toate diligențele pentru informarea clienților finali din portofoliu.

Furnizorii de energie electrică au obligația să comunice, până la data de 10 iunie 2025, clienților finali din portofoliu cărora nu li se modifică prețul contractual de la data de 1 iulie 2025 prețul contractual aplicabil de la această dată.

Citeste in continuare

TOP ARTICOLE