Cum sa ne promovam afacerea prin Google Adwords

0
9

Google AdWords a schimbat modul în care facem reclamă și modul în care abordăm planificarea strategiilor noastre de marketing. Este acceptat pe scară largă și se cheltuiește mai mult buget de marketing în fiecare zi. Dar ce este cu adevărat despre marketingul prin Google Ads pentru afacerea noastra?

 

Când cineva menționează Google AdWords, oamenii se gândesc adesea la anunțurile text care apar în rezultatele căutării. Acesta este doar unul dintre tipurile de campanii posibile. Acestea sunt cele 4 tipuri diferite de campanii.

 

CAUTARE

 

Sa zicem ca suntem in Bucuresti si cineva ne intreaba daca putem sa cautam online un restaurant chinezesc unde poate sa ia masa de pranz. Ei bine ce putem face? Inainte de toate, intram pe Google si cautam „restaurant chinezesc Bucuresti”. Dupa care Google ne returneaza rezultatele de cautare relevante.

 

In aceste rezultate de cautare vom gasi site-urile care liciteaza pe cuvintele cheie relevante cu cautarea noastra.

 

DISPLAY

 

Acestea sunt reclame banner care sunt afișate în diferite dimensiuni pe Internet pe site-urile pe care le vizită publicul vizat. Acea colecție de anunturi web se numește Rețeaua de display Google. Poate nu le-ati mai vazut pana acum. Ele sunt cele care vă urmăresc în timp ce navigați pe Internet. Acestea sunt afișate utilizatorilor pe baza a numeroase opțiuni de direcționare diferite.

 

VIDEOS

 

Campaniile video afișează anunțurile video pe cont propriu sau în cadrul altor videoclipuri pe Youtube și în Rețeaua de display Google. Dacă doriți să treceți de la TV la Youtube, acestea sunt campaniile pentru dvs. Ușor de utilizat, perfect pentru începători cu bugete mici sau agenți de publicitate cu experiență, cu buget mare și obiective mari.

 

SHOPPING ADS

 

Atentie retaileri online. Cu ajutorul acestor modele de campanii prin Google Ads putem sa ne promovam usor produsele si sa crestem vanzarile.

 

DE CE SA FOLOSIM CAMPANII DE ADWORDS PENTRU AFACEREA NOASTRA

 

Ei bine trebuie sa stim ca prin marketingul pe Google Adwords putem sa targetam usor audienta tinta, sa platim doar pentru rezultate, sa avem un control mai mare asupra costurilor.

 

1. Targetare detaliata

 

Selectarea anumitor potriviri de cuvinte cheie în campaniile Căutare și direcționarea intereselor din campaniile Display sunt doar două dintre numeroasele opțiuni de direcționare pe care vi le oferă AdWords. Practic, puteți difuza anunțuri pentru audiența dvs. sau pentru segmente de public. Oricine ar fi, nu contează. Orice vreti – interese, vârstă, locație, limbă și așa mai departe …

 

2. Plata pentru rezultate

 

Decideți cât cheltuiți, când doriți să o cheltuiți, la ce doriți să o cheltuiți. AdWords vă oferă o mulțime de opțiuni pentru a vă cheltui bugetul. Setați bugetul zilnic, dar dacă anunțul dvs. este mai popular în unele zile, AdWords va păși și va crește bugetul zilnic cu 20%.

 

În acest fel, nu pierdeți clicuri care ar putea fi valoroase și care ar fi putut participa la concurența dvs. Există trei moduri în care Google vă poate lua banii:

 

  • CPC (cost-pe-clic); sunteți taxat atunci când cineva face clic pe anunțul dvs. Bine de utilizat atunci când doriți să conduceți trafic pe site-ul dvs. web.

  • CPA (cost-pe-achiziție); sunteți taxat atunci când cineva întreprinde o acțiune specifică pe site-ul dvs. sau transformă. Dacă aveți ceva pe care doriți ca utilizatorii dvs. să îl facă pe site-ul dvs., aceasta este o opțiune excelentă.

  • vCPM (cost-pe-mie de afișări vizibile); numele spune totul. Folosiți acest lucru atunci când doriți să creați conștientizarea mărcii. Notă importantă! -> este disponibil numai pentru campaniile din Rețeaua de display.

 

3. Rapoarte clare si usor de realizat

 

Multe, multe, multe rapoarte disponibile care vă oferă informații clare despre performanța campaniei dvs. Atât de multe date disponibile, veți pierde în el.

 

4. Atingerea obiectivelor de marketing este mai usoara ca oricand

 

Scopul final al oricărei campanii de marketing este atingerea obiectivelor stabilite. Atunci când vorbim de marketing online, lista obiectivelor este redusă. Poate doriți ca oamenii să vă viziteze site-ul, să vă instalați aplicația, să vă cheme compania, să ordoneze ceva, să se angajeze într-un fel etc. În AdWords, puteți face asta.

 

Aflat mai multe despre marketingul prin Google Adwords pe www.star-marketing.ro

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here