Connect with us

Stiri economice

O importantă companie investește în soluții de automatizare și digitalizare pentru IMM. Planurile pentru 2022 – Capital

Publicat

pe

DigiSinergy, companie tech care dezvoltă soluția InvOn, aplicație de procesare automată a facturilor, anunță investiții de 450.000 de euro în 2022, dublu față de anul trecut, ca parte a planului de extindere la nivel internațional și de dezvoltare de noi produse și soluții destinate IMM-urilor, răspunzând, astfel, nevoilor de digitalizare accelerată a acestora.

„Vom dubla valoarea investițiilor în 2022, față de anul trecut. Creșterea vine pe un fond favorabil, generat de o cerere mai mare în piață de soluții noi care accelerează digitalizarea în mediul de business. Ne vom concentra, anul acesta, pe dezvoltarea de soluții complete pentru IMM-uri, ERP (soft de gestionare a resurselor interne) și CRM (soft de gestionare a vânzărilor) cu multiple automatizări, procesare facturi cu roboți preprogramați, hyperautomation, integrarea tehnologiei RPA (Robotic Process Automation) în cât mai multe produse dezvoltate anterior, în încercarea de a răspunde cât mai bine necesităților companiilor, cu accent, în principal, pe reducerea pierderilor și a cheltuielilor, concomitent cu maximizarea vânzărilor”, spune Natalia Lepădatu, cofondator DigiSinergy.

Ce își propune DigiSinergy

În dezvoltarea noilor produse și servicii, DigiSinergy va pune accent pe utilizarea de tehnologii reziliente, agile și elastice, pentru a putea răspunde nevoilor urgente ale IMM-urilor. De asemenea, extinderea paletei de produse este în acord cu principalele tendințe ale industriei:

– „Cloud platforms” – a stat la baza deciziei companiei de a dezvolta, pentru anumite produse, și o variantă cloud, cu arhitectură modulară, adresată companiilor mici;

– „Decision Intelligence” a ghidat DigiSinergy în crearea de rapoarte utile și relevante pentru antreprenori în procesul de decizie;

– „Hyperautomation” este o tendință care determină compania să aibă o abordare holistică a proiectelor, care implică o digitalizare completă, fără nevoia de a implica resurse umane pe fluxul de lucru.

„Chiar dacă nevoia de digitalizare este tot mai mult conștientizată în rândul companiilor, iar acestea alocă bugete în creștere în proces, ne așteptăm la un boom în domeniul digitalizării IMM-urilor în momentul în care vor putea fi accesate fonduri europene pentru a susține investițiile în această direcție. Nevoia există în piață, este stringentă, dar lipsa resurselor de capital amână investițiile în acest domeniu. În România procesul de digitalizare este doar reactiv, în cele mai multe situații. Este nevoie de educație antreprenorială și financiară pentru a avea o abordare proactivă, orientată către o gândire pe investiții”, mai spune Natalia Lepădatu.

Strategia pentru 2022 prevede extinderea la nivel internațional

Nivelul redus al competențelor digitale, rezistența la schimbare și birocrația sunt principalii blockeri în adopția soluțiilor digitale în companiile din România.

Acesta este și unul dintre principalele motive pentru care strategia DigiSinergy pentru 2022 prevede extinderea la nivel internațional, pe piețele în care viteza de adopție a noilor tehnologii este una accelerată.

Pe lângă soluția InvOn, DigiSinergy are în portofoliu produse în completare ce degrevează companiile de task-uri repetitive și le eficientizează costurile, precum CashOn, pentru automatizarea procesului de flux de numerar, care centralizează informații pentru o imagine clară în deciziile manageriale, și StockOn, care permite monitorizarea automată a stocurilor, produselor, termenilor de garanție, expirării și poate genera automat comenzi de aprovizionare etc.

Discuții cu clienți din vestul Europei și SUA

DigiSinergy se află în discuții cu mai mulți clienți din vestul Europei și SUA pentru implementarea soluțiilor dezvoltate, fructificând o tendință în rândul companiilor din aceste regiuni de a automatiza deciziile pe fluxul operațional ce nu necesită implicare umană și sunt repetitive. Un rol important în proces îl are inteligența artificială, care învață din acțiunile umane, creându-se reguli ce, ulterior, îmbunătățesc rata de precizie a deciziilor.

Compania de tehnologie DigiSinergy este parte a grupului Producton, ce își propune să pună în piață produse inovatoare, digitale, disruptive, care vor crea o sinergie cu utilizatorii, pentru a spori performanța afacerilor.  Între soluțiile dezvoltate de DigiSinergy se numără aplicația InvOn, de tip Robotic Process Automation, care folosește inteligența artificială pentru procesarea automată a facturilor. InvOn prelucrează facturile primite pe hârtie, ca PDF-uri, transmise prin portal sau email, indiferent de numărul de pagini, de numărul de linii factură sau forma acestora. Integrarea imediată cu ERP, DMS, ECM etc. creează fluxuri de lucru extrem de eficiente, care pun la dispoziția companiilor informații esențiale și bine structurate.

Citeste in continuare
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Evenimente

ALEGERI PARLAMENTARE 2024. REZULTATE PARȚIALE: PSD, PE PRIMUL LOC, URMAT DE AUR ȘI PNL

Publicat

pe

Biroul Electoral Central a numărat voturile din peste 99% dintre secții. Conform datelor de până la această oră, șapte partide vor avea reprezentanți în Senat și Camera Deputaților în viitorul mandat. În prezent, ordinea partidelor după alegerile parlamentare este PSD, AUR, PNL, USR. Este însă puțin probabil să apară schimbări având în vedere că numărătoarea voturilor la alegerile parlamentare 2024 este aproape finalizată.

Secţiile de votare organizate pe teritoriul României pentru alegerile parlamentare s-au închis duminică seara, la ora 21:00, iar cele din străinătate luni dimineață, la ora 7.00. Ultimele secții din străinătate în care s-a votat au fost cele din Canada și SUA. 

UPDATE 10.00 – Până în acest moment, au fost centralizate 20013 de procese verbale din 20059, un procent de 99,77%. Potrivit rezultatelor parțiale, PSD rămâne pe primul loc și are un procent de 22,44%, AUR pe doi cu 18,23%, urmat de PNL cu 14,33%.

UPDATE 9:00 – Doar 70 de procese verbale au mai rămas de numărat înainte de aflarea rezultatelor finale la alegerile parlamentare din acest an.

Imagine

Rezultate alegeri parlamentare 2024 Senat, după numărarea a 99,60% din procesele-verbale: 

Imagine

Imagine

Rezultate alegeri parlamentare 2024 Camera Deputaților, după numărarea a 99,60% din procesele-verbale: 

Imagine

Imagine

Citeste in continuare

Evenimente

CCR A DECIS RESPINGEREA ANULĂRII ALEGERILOR. ÎN UNANIMITATE, S-A CONFIRMAT ORDINEA PRIMILOR 2 CLASAȚI. TURUL DOI ARE LOC PE 8 DECEMBRIE

Publicat

pe

CCR a decis repingerea ANULĂRII alegerilor. În unanimitate, s-a confirmat ordinea primilor 2 clasați 

Din sursele Realitatea PLUS, se pare că ordinea candidaților s-a schimbat. Marcel Ciolacu ar fi trecut pe locul 2, iar Elena Lasconi pe 3. Ar mai fi de renumărat 650.000 de voturi din Diaspora, care ajung în țară pe 9 decembrie.

Solicitarea de anulare a fost depusă de Cristian Terheș, candidat la alegerile prezidențiale, care a contestat validitatea procesului electoral, invocând posibile nereguli. Argumentele acestuia, precum și datele rezultate din renumărarea voturilor efectuată de Biroul Electoral Central (BEC), vor constitui baza deliberării judecătorilor constituționali.

Reamintim că Elena Lasconi și Călin Georgescu au intrat, inițial, în turul al doilea al alegerilor prezidențiale. Ulterior, CCR a decis renumărarea voturilor.

Imagine

Imagine

Citeste in continuare

Evenimente

TikTok, audiat la Parlamentul European în contextul alegerilor din Europa, inclusiv România. Manipularea informației, sub lupa europarlamentarilor

Publicat

pe

Comisia pentru Piaţa Internă şi Protecţia Consumatorului din Parlamentul European (PE) va audia marţi reprezentanţi ai TikTok asupra modului în care această companie aplică regulile digitale ale UE, în contextul alegerilor desfăşurate recent în Europa, a anunţat luni într-un comunicat de presă legislativul european.

Marţi, începând aproximativ de la ora 11:00 CET (12:00 ora României), Comisia pentru Piaţa Internă şi Protecţia Consumatorului va desfăşura o discuţie cu Caroline Greer, directoare a TikTok pentru politici publice şi relaţii guvernamentale, şi cu Brie Pegum, director global de producţie, autenticitate şi transparenţă al TikTok.

Europarlamentarii sunt aşteptaţi să pună întrebări legate de măsurile luate de companie, în conformitate cu manualul de reguli digitale al UE, pentru a garanta un spaţiu online sigur, transparent şi de încredere, mai ales în perioadele electorale.

Legea privind Serviciile Digitale ale UE (Digital Services Act – DSA), intrată deplin în vigoare pe 17 februarie 2024, stabileşte obligaţii stricte pentru furnizorii de servicii digitale, cum ar fi social media sau comerţul online, de a combate conţinutul ilegal, dezinformarea online şi alte riscuri online pentru societate.

Elena Lasconi, primele declarații după EXIT POLL-ul alegerilor parlamentare: „Roboții ruși de pe TikTok nu au cum să ne distrugă democrația”

Comisia Europeană, care în virtutea DSA dispune de prerogative de investigare şi sancţionare, a început să examineze strategiile de îndeplinire a acestor obligaţii în cazul mai multor platforme online foarte mari.

În contextul alegerilor aflate în desfăşurare în România, Comisia Europeană a adresat întrebări referitoare la procesul companiei TikTok de gestiune a riscului în ceea ce priveşte manipularea informaţiei, sistemul de recomandare (ce oferă utilizatorului sugestii pentru articolele cele mai relevante – n.r.) şi accesul terţilor la date.

Comisia a adresat anterior întrebări despre designul şi funcţionarea sistemelor de recomandare ale TikTok, YouTube şi Snapchat, şi mai precis asupra măsurilor întreprinse de TikTok pentru combaterea riscurilor legate de alegeri, asigurarea pluralismului media şi a discursului public.

Citeste in continuare

TOP ARTICOLE