Connect with us

Evenimente

Caz școală de hărțuire morală la locul de muncă asigurată de șeful Poliției Mun. Mangalia, cms. șef de poliție Dincă Marin, care își terorizează zilnic subalternii

Publicat

pe

In articolele anterioare, Incisiv de Prahova a dezvaluit cum „Banul public este ochiul Dracului” la Politia Locala Ploiesti.
Am dezvaluit modul abscons de organizare a unor concursuri pentru ocuparea unor posturi de consiliri juridic si un post de consilier la achizitii, un post care NU era vacant deoarece exista o hotarare a instantei care este executorie, hoatararea fiind inca in procedura de motivare, hotarare emisa inca din 16.11.2021.

Politia Locala Ploiesti, o institutie care detine recordul in judetul Prahova la scandaluri si plangeri penale.
Startul a fost dat de GHEORGHE CARMEN DANIELA, inca din primul mandat, la conducerea Politiei Locale Ploiesti.
In prezent, aceasta este trmisa in judecata pentru fapte de serviciu / coruptie (prevazute de art. 54, lit. h din Legea nr. 199/1999) de DNA – S. T. Ploiesti la data de 04.12.2017, dosar nr. 8723/105/2017 al Tribunalului Prahova.
A continuat cu directorul Politiei Locale Ploiesti, Cristinel Toader, trimis in judecata pentru santaj si fapte de coruptie.
Urmatorul director al Politiei Locale Ploiesti, Adrian Vaida, are cateva plangeri penale pe numele sau.
Chiar ieri, 14.03.2022, organele de cercetare penala au efectuat audieri unde vizati de ancheta penala sunt printre altii Chifor Gheorghe, Mocanu Gabriela Izabela,etc (Vom prezenta plangerea in urmatorul articol).
Nici actualul director, Albu Catalin, nu a scapat de scandaluri si plangeri penale.
Alaturi de acesta sunt vizati de ancheta penala, conform unor surse judiciare, urmatorii: Teodorescu Florin, Ghorghe Bogdan, Sotir Marilena si Neagu Doina.
Va dezvaluiam in articolul de ieri ca, Poliția Locală Ploiești și-a propus, în acest an, un plan de investiții de peste 250.000 de lei. Pe lista viitoarelor achiziții figurează trei autoturisme, patru rampe auto, dar și 74 de licențe software.
Proiectul de buget pentru anul 2022 al Poliției Local Ploiești a fost aprobat, cu o singură modificare care a vizat și alte instituții aflate în subordinea Consiliului Local, respectiv diminuarea unor sume propuse inițial (diminuarea sumelor propuse la titlul „Cheltuieli de personal”, cu 180.000 de lei, dar și cu 120.000 lei, la capitolul „Bunuri, servicii”).
Astfel, la capitolul cheltuieli, suma prevăzută inițial, de peste 23,2 de milioane de lei, a fost diminuată cu 300.000 de lei.
„Băieții deștepți” din administratia locala si din conducerea Politiei Locale Ploiesti isi suflecasera manecile cu mult timp in urma si faceau joc de „glezne” in asteptarea achizitiilor.
Dar, ca sa se poata efectua achizitii dupa „sufletul” acestora era nevoie de o persoana de incredere la achizitii, persoana pe care nu o aveau.
Astfel, s-a luat una bucata de paznic de la Politia Locala Ploiesti (personal contractual), personaj de incredere, atat fata de fostul director Cristinel Toader, cat si de actualul director Albu Catalin.
Acest paznic a fost „indrumat” sa isi depuna demisia din personal contractual si sa se „inscrie” la concurs pentru ocuparea unui post de functionar public la achizitii din cadrul Politiei Locale Ploiesti, post vacant si nu prea.
Normal ca aceea bucata de paznic a luat „concursul” si peste noapte a devenit functionar public. Este de notorietate cum s-au castigat astfel de concursuri in aceasta institutie, presa locala abunda de astfel de subiecte, precum si institutiile de parchet de plangeri pe aceasta tema.
O decizie in prima instanta, ce este drept, a turnat PLUMB ÎN PICIOARELE celor care se „antrenau” pentru achizitiile pe gustul inimilor acestora.
Prin Hotarârea 2831/2021 16.11.2021 a Tribunalului Prahova s-a specificat urmatoarele:
„Admite în parte contestaţia. Obliga intimata la plata către contestator a actualizării cu indicele de inflatie si a dobânzii legale a sumelor achitate către acesta (reprezentând despăgubiri egale cu salariile indexate, majorate si reactualizate si cu celelalte drepturi de care ar fi beneficiat pe întreagă perioadă de suspendare a contractului individual de muncă), de la data scadentei la data achitării acestora. Respinge în rest contestatia, ca neîntemeiată. Ia act că nu se solicita cheltuieli de judecată. Cu drept de apel în termen de 10 zile de la comunicare. Cererea pentru exercitarea căii de atac se va depune la Tribunalul Prahova. Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei în data de 16.11.2021”.
Nu ne vom referi in acest articol ca datorita unui management defectuos al conducerii Politiei Locale Ploiesti si o necunoastere crasa a legilor a celor de la Oficiul Juridic al acestei institutii (se fac aproape 7 ani de cand tot precizam asta) bugetul local este prejudiciat si taxele noastre, ale prostilor din „Republica Ploiesti”, sunt cheltuite pe o groaza de despagubiri pentru decizii ilegale. Nu este momentan subiectul articolului. (Pandim la propiu ce se va stipula in raportul Curtii de Conturi si daca se va dispune recuperarea acestor prejudicii de la acesti incompetenti)!
Problema penala, caci este o problema penala in acest sens chiar depusa la o unitate de parchet, devine insuportabila pentru directorul Albu Catalin.
De ce?
Pai, aceea bucata de paznic loiala care a fost „indrumata” sa isi prezinte demisia din personal contractual si sa „castige” concursul la achizitii ca functionar public ocupa locul celui care a castigat in instanta, pe fond.
Putin probabil ca decizia sa fie schimbata la recurs, un recurs ce se poate termina pana in luna iunie.
Presiunea este foarte mare pe celebrul director Albu Catalin
In luna iunie, prin lege (hotararea definitiva in cazul sus precizat), Albu Catalin va fi obligat sa il angajeze pe contestator pe postul sau, adica pe postul ocupat in prezent de fosta bucata de paznic.
Fosta bucata de paznic nu mai poate sa se intoarca la vechiul loc de munca deoarece a fost „indrumat” sa isi inainteze demisia pentru a „castiga” concursul de functionar public la achizitii.
Solutia gasita de evazivul Albu Catalin in cooperare cu sefimea din administratia locala este sa fie introdusa o noua Organigrama a Politiei Locale Ploiesti si pe „sest” sa fie introdus suplimentarea cu un post la achizitii prin transformarea altui post.
Problema este mult mai presanta pentru directorul Albu Catalin si nu intelegeam de ce pana nu am reusit sa studiem dosarul.
Deci:
1. Hotarârea 2831/2021 a Tribunalului Prahova a fost emisa in data de 16.11.2021, o hotarare prin care reclamantul a castigat despăgubiri egale cu salariile indexate, majorate si reactualizate si cu celelalte drepturi de care ar fi beneficiat pe întreagă perioadă de suspendare a contractului individual de muncă si reancadrarea pe postul de functionar public detinut anterior la achizitii din cadrul Politiei Locale Ploiesti.
In consecinta, „Băieții deștepți” din administratia locala si din conducerea Politiei Locale Ploiesti, care isi suflecasera manecile pentru achizitii, cunoasteau de la aceea data prevederile din Hotarârea 2831/2021 a Tribunalului Prahova.
2. La inceputul lunii ianuarie 2021, Politia Locala Ploiesti scoate la „concurs” trei posturi, pentru a nu batea la „ochisori, pe de o parte, iar pe de alta parte sa mai satisfaca din „obligatii”.
Astfel, se scoate la concurs doua posturi de consilier juridic si fara sa tina cont de hotararea instantei se scoate si postul de la achizitii, acest ultim post fiind ocupat de una bucata paznic (in fapt, pe numele sau de scena, Enita Alexandru, fost sef la serviciul administrativ, personal contractual, dar, noi o sa il numim in continuare una bucata de paznic, chiar daca este fiul unui sefulet de prin finantele publice locale – acum intelegem de ce era fidel lui Cristinel Toader si viceversa).
Nu ne vom referi in acest articol ca, in urma acestui „concurs” a fost angajata la Oficiul Juridic numita Dobrescu Valentina Irina, chiar sotia lui Dobrescu Catalin, consilier juridic in cadrul primariei Ploiesti. Rusinica…Chiar asa gretos si pe fata?

dobrescu_c_catalin

In fine, despre aceasta afacere cu sotii Dobrescu vom reveni, mai ales ca doamna Dobrescu Valentina Irina a fost deja numita sefa oficiului juridic, confirmand dezvaluirile noastre
3. La data de 26.01.2022 se afiseaza „rezultatele” la proba scrisa si la data de 28.01.2022, rezultatele la proba „interviu”, concursul fiind finalizat la data de 31.01.2022.


4. La doua saptamani de zile, mai exact la data de 15.02.2022, Proiectul de buget pentru anul 2022 al Poliției Local Ploiești a fost aprobat de Consiliul Local Ploiesti.
Totusi, de ce este asa mare disperare in randul „Băieților deștepți” din administratia locala si din conducerea Politiei Locale Ploiesti, care isi suflecasera manecile pentru achizitii daca iei au demarat pe repede inainte sa isi asigure oamenii la juridic si achizitii daca stiau de prevederile din Hotarârea 2831/2021 a Tribunalului Prahova?
Simplu, aceasta hotarare inca nu a fost motivata dar, hotararea poata fi emisa oricand si este EXECUTORIE de la data MOTIVARII, deci nu mai conteaza daca se face apel. Cand va fi motivata aceasta hotarare Albu Catalin are obligatia legala sa il angajeze pe contestator pe postul sau la achizitii, post ocupat acum de aceea bucata de paznic.
Prevedem un circ mai mare decat in regimurile de domnie ale fostilor directori, GHEORGHE CARMEN DANIELA, Cristinel Toader si Adrian Vaida.
Dupa ce „Tinerele Talente”din comisia de concurs au incercat sa nege ca ei aveau cunostinta de aceasta hotarare incecand sa arunce vina inspre cei de la juridic si spre directorul Albu Catalin, una bucata de paznic s-a dat de gol:

„Daca vine contestatarul eu ii dau postul si ma transfer la finante”.

Bai esti nebun, bai esti prost?

Ii da postul contestatarului? De unde? De la el? De pe mosia familiala?

Una bucata paznic trezita peste noapte, din personal contractual, in functionar public, in baza unui concurs ILEGAL, spera ca va ramane functionar public si se va transfera pe alta mosie pe unde sefulet este taticul?
Doamne, păzeşte şi iartă-i macar TU, caci organele de cercetare penala nu credem ca va achiesa la asemenea visuri erotice! Vom reveni! (Cerasela N.).

 

 

 

 

 

 

 

Citeste in continuare
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Evenimente

REZULTATE FINALE DE LA BEC: PSD, PE PRIMUL LOC LA SENAT ȘI CAMERA DEPUTAȚILOR. PARTIDELE SOS ȘI POT AU DEPĂȘIT UDMR

Publicat

pe

Biroul Electoral Central a anunţat, luni după-amiază, rezultatelle după centralizarea datelor din toate secțiile de votare pentru alegerile parlamentare, iar PSD se află pe prima poziţie atât la Senat, cât şi la Camera Deputaţilor, pe locurile următoare aflându-se AUR şi PNL.

Reprezentanţii BEC au declarat, luni, că pentru Senat, din totalul de 20059 secţii de votare, organizate în ţară şi în străinătate,  pe primul loc se află PSD, cu 22,30 %, urmat de Alianţa pentru Unirea Românilor, cu 18,3%, pe poziţia a treia se află Partidul Naţional Liberal, cu 14,28%.

Pe următoarele poziţii se află: Uniunea Salvaţi România, cu 12,26%, Partidul SOS România, cu 7,76%, Partidul Oamenilor Tineri, cu 6,39% și Uniunea Democrată Maghiară din România, cu 6,38%.

La Camera Deputaţilor, pe prima poziţie se află PSD, cu  21,96%, iar pe locurile următoare se află AUR, cu 18,01%, PNL a obţinut 13,20%,  USR, 12,40%, Partidul SOS România, cu 7,36%, Partidul Oamenilor Tineri, cu  6,46% și UDMR, cu  6,34%.

DATELE COMPLETE AICI.

Citeste in continuare

Evenimente

Ordonanța trenuleț, în vigoare de la anul. Care sunt modificările principale

Publicat

pe

Ordonanța „trenuleț” pregătită de Guvern vine cu noi modificări fiscale care vor intra în vigoare din 2025.

Documentul obținut de HotNews.ro și analizat de jurnaliști arată că, de la 1 ianuarie, în privința e-Factura, identificarea prin CNP devine opțională. Practic, se reglementează înscrierea pe factură a unui cod format din 13 cifre de zero în locul codului de identificare fiscală a beneficiarului – persoană fizică, dacă acesta nu comunică niciun cod. Documentul mai prevede restrângerea operațiunilor pentru care este obligatorie utilizarea sistemului național e-Factura numai la operațiunile cu locul livrării/prestării din punct de vedere al TVA în România.

În acest sens se elimină excepția de la obligația utilizării sistemului național RO e–Factura pentru facturile simplificate (altele decât bonurile fiscale), și se introduce obligația referitoare la înscrierea în facturile emise pentru operațiunile realizate în baza unor contracte de achiziții publice/sectoriale etc. a codurilor CPV corespunzătoare din nomenclatorul de referinţă în domeniul achiziţiilor publice.

Fiindcă toate facturile emise în relația B2C (n.r. business-to-consumer, facturile emise de societăți comerciale persoanelor fizice) vor fi raportate în sistem de la 1 ianuarie 2025, se abrogă prevederile referitoare la utilizarea sistemului RO e-Factura pentru facturile emise pentru vouchere de vacanţă titularilor acestora. Totodată, se instituie obligația înscrierii în facturile simplificate și a codului de înregistrare în scopuri de TVA sau a codului de identificare fiscală al beneficiarului, în cazul în care acesta este o persoană impozabilă ori o persoană juridică neimpozabilă, informație necesară în contextul obligațiilor instituite în legătură cu utilizarea sistemului naţional privind factura electronică RO e-Factura pentru aceste facturi.

În ceea ce privește RO e-Transport, proiectul prevede amânarea intrării în vigoare a e-Transport pentru operatorii economici autorizați (AEO) până la 31 martie 2025.

Amintim aici că Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 69/2024, publicată în Monitorul Oficial nr. 582 din 21 iunie 2024, extinde utilizarea sistemului RO e-Factura și pentru tranzacțiile B2C. Conform OUG nr. 69/2024, în perioada 1 iulie 2024 – 31 decembrie 2024, utilizarea sistemului RO e-Factura în relația B2C a a fost și este opțională, devenind obligatorie începând cu 1 ianuarie 2025. Fac excepție facturile simplificate emise conform art. 319 alin. (12) din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal.

Noi schimbări și la e-TVA

Proiectul de ordonanță propune amânarea obligației persoanelor impozabile de transmitere a rezultatului verificărilor realizate asupra diferențelor comunicate prin „Notificarea de conformare RO e-TVA” de către ANAF, și implicit a sancțiunii pentru neîndeplinirea acestei obligații, de la 1 ianuarie 2025 la 1 iulie 2025.

Se va clarifica, spune documentul, TVA colectate prin autofacturare, în cazul obiectivelor de investiții din cadrul unor programe de interes public sau social, finanțate din fonduri publice, care sunt predate gratuit beneficiarilor, în sensul că persoanele impozabile care implementează astfel de programe și au dedus TVA pentru achiziții, trebuie să emită o autofactură (CNI). Tot prin această ordonanță se desemnează autoritatea să reprezinte România în cadrul procedurii comune de achiziții publice între Comisia Europeană și statele membre, a platformei centrale comune declaranților autorizați CBAM, destinată vânzării certificatelor CBAM (mecanismului de ajustare a carbonului la frontieră).

Obligația persoanelor impozabile de a transmite rezultatul verificărilor asupra diferențelor comunicate prin „Notificarea de conformare RO e-TVA” de către ANAF, precum și sancțiunile aferente neîndeplinirii acestei obligații, sunt reglementate de Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 70/2024. Conform acestei ordonanțe, intrarea în vigoare a obligației de transmitere a răspunsului la notificare a fost stabilită pentru data de 1 ianuarie 2025, respectiv 1 august 2025 pentru persoanele impozabile care aplică sistemul TVA la încasare.

Citeste in continuare

Evenimente

Megafuziune pe piața de energie din România. Cum va funcționa noul distribuitor

Publicat

pe

Rețele Electrice România este noua companie de pe piața de energie de la noi, apărută în urma fuziunii dintre trei mari distribuitori de energie electrică din Banat, Dobrogea și Muntenia.

Companiile de distribuție a energiei electrice care sunt parte a grupului PPC în România au anunțat că au fuzionat sub denumirea de Rețele Electrice România. PPC a motivat decizia explicând că scopul este optimizarea operațiunilor specifice la nivelul celor 3 regiuni – Banat, Dobrogea și Muntenia, iar acest lucru va avea loc, a explicat compania, prin eficientizarea modului de alocare a resurselor și reducerea complexității administrative.

Cum va funcționa noul distribuitor de energie

Rețele Electrice România va asigura în continuare serviciul de distribuție a energiei electrice în București și județele Ilfov, Giurgiu, Constanța, Tulcea, Ialomița, Călărași, Caraș-Severin, Timiș, Hunedoara și Arad. Clienții vor continua să beneficieze de servicii pe care le vom îmbunătăți continuu, de tehnologii avansate în distribuția de energie electrică și de soluții digitale tehnice și pentru interacțiunea cu compania, spun reprezentanții PPC.

„Rețelele digitalizate și reziliente sunt esențiale pentru a oferi clienților serviciile adaptate la noile realități ale tranziției energetice, cu consum sporit la nivelul locuințelor, producție de energie în mod descentralizat la prosumatori sau mobilitate electrică. Prin fuziunea companiilor noastre, vom îmbunătăți eficiența operațională pe termen mediu și lung, ceea ce ne va permite să accelerăm modernizarea rețelelor de distribuție și să contribuim esențial la tranziția energetică a României,” a declarat Mihai Pește, Director General al Rețele Electrice România, potrivit Financial Intelligence.

Totodată, centrele de contact cu clienții rămân neschimbate, precum și numerele de telefon de contact. De asemenea, compania a lansat un nou website Rețele Electrice România, care oferă posibilitatea, printre altele, verificarea unei eventuale întreruperi de curent electric programată sau accidentală.

Citeste in continuare

TOP ARTICOLE