Zalando, una dintre cele mai mari platforme online europene de fashion, s-a lansat pe piața din România

0
168

​Zalando, una dintre principalele platforme online de fashion și lifestyle din Europa, s-a lansat luni în România. Zalando a fost fondată în 2008 la Berlin și a crescut puternic în ultimii ani, având în 2021 vânzări de peste 10 miliarde euro în 25 de țări europene. Compania este cunoscută pe plan european mai ales pentru vânzările de încălțăminte.

Colet ZalandoFoto: Zalando

Clienții locali pot alege dintre peste 350.000 de produse și peste 1.700 de branduri, iar compania promite livrare în 3-5 zile. Livrarea este gratuită pentru comenzile mai mari de 69.99 lei.

Zalando vinde îmbrăcăminte, încălțăminte, accesorii, articole sport, premium și pentru copii.

Zalando a fost înființată la Berlin, în 2008 și are 49 de milioane de clienți activi în 25 de țări europene. Compania a avut vânzări de 10,4 miliarde euro anul trecut, în creștere cu 30% față de 2020. Profitul net a fost de aproape 250 milioane euro Zalando are 17.000 de angajați în Europa.

Datorită colaborării cu Packeta și Fan Courier, clienții pot primi coletele în 3-5 zile la domiciliu sau într-o rețea de peste 500 de puncte de ridicare, promite compania. Retururile se efectuează printr-o solicitare de ridicare la domiciliu sau cu predare în cele aproximativ 250 puncte de colectare. În următoarele luni, serviciile de livrare vor fi suplimentate.

Printre brand-urile prezente se numără: adidas, Nike, Bershka, Tommy Hilfiger, Hugo Bossm Guess, Karl Lagerfeld, Michael Kors și Moschino.

Intrarea pe piața din România vine în continuarea lansărilor din 2021 în alte șase țări central și est-europene: Lituania, Slovenia, Slovacia, Estonia, Letonia și Croația. Zalando intră acum și în Ungaria.

La capitolul logistică există o rețea de 12 centre de livrări active pe șapte piețe diferite (Germania, Polonia, Franța, Italia, Suedia, Spania și Olanda). Patru noi centre sunt în construcție, în Germania, Polonia și Franța.

În primul trimestru din acest an veniturile Zalando au scăzut cu 1.5%, spre 2,2 milioane euro.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here