Aparatele de aer condiţionat Mitsubishi Electric sunt prezente pe piaţa locală din 1996. Primul partener al japonezilor a fost Aerolux. Au urmat Klimatex în 2001 şi Genco în 2006. În prezent, dealerii Mitsubishi Electric pe piaţa de aer condiţionat sunt Dipet, Mit Clima şi Romstal. În 2017, cota de vânzări a companiei a fost de aproximativ 10 milioane de euro, totalizând 10% din piaţa locală de sisteme de climatizare. În ultimii ani, Mitsubishi Electric şi-a dublat cota de piaţă pentru produse electrice de acest gen, iar în 2018 se estimează o creştere suplimentară a vânzărilor.
Compania a decis să deschidă o sucursală pe piaţa locală datorită creşterii spectaculoase din ultimii ani. „Am decis să consolidăm prezenţa Mitsubishi Electric în Europa investind în România, deoarece piaţa locală a înregistrat în ultimii ani o evoluţie spectaculoasă. Mai mult decât atât economia locală a crescut mult şi considerăm că avem condiţii favorabile pentru consolidarea prezenţei brandului“, a declarat Andrea Veronese (foto: în dreapta), managerul Mitsubishi Electric România. La nivel global Mitsubishi Electric are o tradiţie de aproape un secol în dezvoltarea soluţiilor industriale şi casnice în diverse domenii de activitate ce includ dezvoltarea, producerea şi vânzarea echipamentelor electrice şi electronice folosite în procesarea şi comunicarea informaţiilor, dezvoltarea spaţială şi comunicaţii prin satelit, electronice de uz casnic, tehnologii industriale, tehnologii energetice, mijloace de transport şi echipamente de construcţii. Mitsubishi Electric Europe, prin Mitsubishi Electric Living Environmental Systems este, de peste 30 de ani, activ în domeniul climatizării şi recunoscut pentru viziunea inovativă, calitatea şi fiabilitate produselor oferite.
Capital: Cum aţi descrie piaţa locală de sisteme de climatizare?