Astăzi, nu există un contract de vânzare-cumpărare a fabricii. Am fost deschiși mereu unor propuneri de parteneriate

0
183

Capital.ro a arătat, recent, că familia Mutu aproape a finalizat negocierile pentru preluarea Râureni de către compania poloneză Tymbark, subliniind că tranzacţia nu a fost  formalizată.

“Acţionarii Râureni nu au căutat în mod activ să găsească vreun cumpărător pentru fabrica de conserve, care reprezintă principalul activ productiv din grupul nostru, fiind deschişi permanent unor propuneri de parteneriate strategice, care să creeze plus valoare pentru business. Mai mult, în ultima perioadă, am elaborat o strategie de dezvoltare a canalelor de distribuţie, care include şi o campanie susţinută de promovare pentru lunile care urmează până la sfârşitul anului”, a declarat Dan Mutu, preşedinte şi director general al companiei Annabella Fabrica de Conserve Râureni.

După investiţiile în retehnologizare şi modernizare, compania din Vâlcea funcţionează la capacitatea maximă de producţie, iar în 2017 a reuşit o creştere de 7% a cifrei de afaceri, de la 89 de milioane lei la 95 de milioane lei, concomitent cu o îmbunătăţire semnificativă a profitabilităţii.

Fabrica de Conserve Râureni a înregistrat anul trecut un profit net de 12 milioane lei, în creştere cu aproape 20% faţă de rezultatul net din 2016, de puţin peste 10 milioane lei.

“Suntem un actor major pe acest segment alimentar, cu un nume foarte bun pe piaţa românească şi recunoscut permanent ca brand local de succes. Nu avem absolut nicio presiune să cedăm fabrică de conserve, mai ales că perspectivele sunt foarte promiţătoare”, a mai spus proprietarul Râureni.

Potrivit acestuia, strategia de dezvoltare şi poziţionare a companiei va duce în acest an la o creştere susţinută a cifrei de afaceri şi o continuare a trendului ascendent al profitabilităţii.

Proiectul de buget pe 2018 prevede  o creştere  a cifrei de  afaceri  cu  10%, concomitent cu  o creştere  corespunzătoare  a  profitabilităţii  prin  dezvoltarea  organică  a vânzărilor şi  lansarea  unor produse noi.

“`Râureni reprezintă nu doar un brand românesc de succes, ci şi un jucător important în economia locală şi regională, cu ramificaţii în mai multe sectoare de activitate. Ne concentrăm pe produsele româneşti şi încercăm să dăm valoare adaugată pentru tot ceea ce se creează aici”, a adăugat Dan Mutu.

Cu o istorie de 50 de ani, înfiinţată în 1968, Răureni a făcut parte din cele 70 de unităţi dezvoltate după anii 60 care au dus România între primii 10 mari producători şi exportatori mondiali de conserve şi sucuri din legume şi fructe.

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here