Capital: Într-o piaţă plină cu tot felul de programe pentru un stil de viaţă sănătos, ce a însemnat primul an de activitate prin comparaţie cu următorii doi?
Irina Alionte: În primul an de activitate, am realizat venituri de 150.000 de euro, iar în anul următor, am crescut cu 55% cifra de afaceri. Am ajuns de la 80 de membri activi în primul an, la aproape 300 în al treilea. În tot acest timp, am organizat zeci de seminarii despre un stil de viaţă sănătos pentru companii precum Oracle, IBM, eMAG, DHL sau Ambasada Marii Britanii. În plus, am extins orarul antrenamentelor, prin deschiderea de noi grupe de antrenament şi am introdus conceptul de ”antrenament tematic”, o dată pe lună. De asemenea, având în vedere că ponderea femeilor este ceva mai mare, am lansat şi un program special – un antrenament lunar – dedicat bărbaţilor. În acest moment, avem peste 1.500 de poveşti cu transformări corporale, documentate cu poze “Înainte” şi “După”. Cel mai popular program al nostru, ”6-Week Challenge”, prin care provocăm oamenii să slăbească 6 kilograme în şase săptămâni, a reuşit să topească peste 4,5 tone de grăsime şi 20.000 de cm de pe corpurile bucureştenilor. Astfel, am ajuns anul trecut la o cifră de afaceri de 232.000 euro, iar pentru anul acesta estimez o creştere de 20-25%, având în vedere că, în primele cinci luni, deja am depăşit cu 25% încasările din aceeaşi perioadă a anului trecut.
Capital: Datorită numărului crescut de cereri, iei în calcul să extinzi afacerea?
Irina Alionte: Chiar la finalul anului trecut, am decis să investim în extindere, însă nu într-un loc nou, ci în centrul actual, prin închirierea unui spaţiu adiţional. Suntem într-o zonă cu trafic, în Cartierul Francez, aproape de Mall Promenada şi de corporaţiile din partea de Nord, Pipera-Băneasa, iar proximitatea este un factor cheie într-un astfel de business, deoarece oamenii îşi doresc să se antreneze în zona unde locuiesc sau unde lucrează, de aceea extinderea centrului actual a fost pasul firesc. În plus, am investit constant în noi echipamente si accesorii de fitness.
Capital: Dar la alte segmente de business, care au legătură cu sportul, te-ai gândit?
Irina Alionte: Desigur. Este vorba despre organizarea de tabere, unde cei care se înscriu vor urma programe speciale, o combinaţie între sport şi nutriţie. Totodată, explorăm segmentul online, cu toate oportunităţile pe care le avem pentru a aborda şi această piaţă, adresându-ne mai ales celor care locuiesc în afara Capitalei sau care, din diverse motive, nu pot ajunge la sală.
Capital: Ce fel de probleme ai întâmpinat în dezvoltarea afacerii şi cum le-ai depăşit?