Connect with us

Stiri economice

Un sfert dintre români ar plăti cu 10% mai mult pentru servicii de calitate

Publicat

pe

Cel puţin, aşa arată un studiu realizat de UP! Your Service. ”Într-o piaţă competitivă în care presiunea preţului a fost întotdeauna foarte mare, rămâne de văzut dacă românii chiar vor ajunge să plătească sau nu mai mult pentru servicii excepţionale. Cert este că, între timp, vedem tot mai multe companii care investesc timp şi bugete considerabile pentru îmbunătăţirea experienţei pe care o oferă clienţilor, fie că vorbim de interacţiunea cu oamenii din companie, de timpul mai scurt de la primul contact până la achiziţie sau de diversificarea canalelor de comunicare”, spune Elena Călin (FOTO), CEO UP! Your Service România.

Deşi clienţii pun foarte mare preţ pe rapiditate, cea mai mare parte a lor preferă în continuare interacţiunea umană în relaţia cu companiile, 62% dintre respondenţi declarând că îşi doresc să relaţioneze mai mult cu reprezentanţi ai acestora. Interacţiunea directă cu un reprezentant al companiei, telefonic sau online, pe site sau prin e-mail, rămâne principalul canal de comunicare cu companiile de la care achiziţionează produse sau servicii pentru cei mai mulţi dintre respondenţii români (75%).

În acelaşi timp, 37% spun că preferă interacţiunea prin social media, aplicaţii de mesagerie instant sau aplicaţii smartphone şi numai un român din zece declară că doreşte să interacţioneze cu o companie telefonic, prin intermediul unui sistem automatizat. Astfel, 8 din 10 respondenţi sunt de părere că, în ultimul timp, organizaţiile pierd tot mai mult legătura cu elementul uman în relaţia cu clienţii.

„Indiferent dacă interacţiunea ar fi umană sau automatizată, pentru ca o companie să aibă servicii excepţionale, pentru care clienţii să plătească mai mult, ar trebui să tină cont, în primul rând, de următoarele elemente pe care clienţii le consideră ca fiind foarte importante pentru ei: să manifeste grija faţă de client, să răspundă rapid la întrebări şi reclamaţii, să manifeste onestitate şi responsabilitate atunci când apar probleme, să fie la îndemână şi uşor de accesat”, continuă Elena Călin.

Citeste in continuare
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Evenimente

CREȘTEREA TVA, TOT MAI PROBABILĂ DIN VARĂ. ROMÂNIA SE CONFRUNTĂ CU UN DEFICIT BUGETAR URIAȘ

Publicat

pe

În ciuda reformelor bugetare anunțate de Guvern, România s-ar putea confrunta în această vară cu o creștere a cotei TVA, o măsură care ar putea declanșa un val de scumpiri în lanț. Situația bugetară este tot mai dificilă, iar cheltuielile cu salariile, pensiile și ajutoarele sociale consumă aproximativ 90% din veniturile statului, lăsând spațiu redus pentru investiții și dezvoltare.

Țara noastră înregistrează unul dintre cele mai mari deficite bugetare din Uniunea Europeană, iar analiștii avertizează că, fără măsuri fiscale suplimentare, România riscă să-și piardă atractivitatea pentru investitori. După Ungaria, suntem statul care plătește cele mai mari dobânzi la împrumuturi, iar în 2025, estimările arată că vom cheltui nu mai puțin de 9 miliarde de euro doar pentru plata dobânzilor.

În acest context, creșterea TVA devine, în opinia experților, o măsură aproape inevitabilă pentru a asigura sustenabilitatea bugetului și pentru a evita dezechilibre economice și mai mari. Deși nepopulară, o astfel de decizie ar putea fi crucială pentru a stopa deteriorarea situației fiscale și pentru a menține România pe linia de plutire în fața creditorilor și partenerilor europeni.

Sursa: Realitatea Financiara

Citeste in continuare

Evenimente

VICEPREȘEDINTELE SUA JD VANCE, ÎN VIZITĂ OFICIALĂ ÎN INDIA PENTRU DISCUȚII COMERCIALE

Publicat

pe

Vicepreședintele american JD Vance a început luni o vizită de patru zile în India, într-un moment tensionat pe plan comercial, marcat de amenințarea impunerii unor taxe vamale de până la 26% pentru exporturile indiene către Statele Unite. Măsura, anunțată de președintele Donald Trump, a fost suspendată temporar pentru 90 de zile, oferind o fereastră de oportunitate pentru negocieri.

Vizita lui Vance are ca obiectiv consolidarea relațiilor comerciale și diplomatice dintre Washington și New Delhi. Potrivit Ministerului de Externe indian, vicepreședintele american și premierul Narendra Modi vor discuta despre evoluția relațiilor bilaterale și vor face schimb de opinii privind chestiuni regionale și globale de interes comun.

În timp ce tensiunile comerciale dintre SUA și China se intensifică, India adoptă o atitudine prudentă, analizând impactul eventualelor suprataxe și posibilele oportunități economice. Washington și New Delhi sunt deja angajate în discuții pentru prima etapă a unui acord comercial reciproc avantajos, în contextul unei cooperări tot mai strânse în domeniile IT, servicii și apărare.

Optimismul este prezent de ambele părți, iar oficialii indieni speră că această vizită va duce la un progres semnificativ în relațiile economice dintre cele două democrații majore.

Sursa: Realitatea Financiara

Citeste in continuare

Evenimente

România a înregistrat în prima zi de Paște un minim ISTORIC al consumului energetic, dar a evitat penele în sistem – CIFRE OFICIALE

Publicat

pe

România a înregistrat în prima zi de Paște cel mai scăzut consum energetic din ultima perioadă, cu un minim istoric de doar 2.500 MW, arată Asociația Prosumatorilor și Comunităților de Energie din România, care citează datele furnizate de Transelectrica. Producția de energie a fost redusă deliberat, pentru a evita dereglarea sistemului, din cauza consumului foarte mic.

Producția hidro a coborât și ea la un nivel extrem de redus, de 260 MW.

În acest context, țara noastră a fost alimentată preponderent din surse nucleare, hidro și fotovoltaice, un scenariu ideal din perspectiva tranziției verzi, dar care a venit cu provocări tehnice semnificative, susține președintele APCE, Dan Pîrșan, într-un comunicat transmis Agerpres.

Acesta a subliniat că 20 aprilie 2025 a reprezentat un moment relevant pentru Sistemul Energetic Național, confirmând previziunile specialiștilor și testând în mod concret capacitatea rețelelor de distribuție, precum și gradul de responsabilitate civică al prosumatorilor din România.

”Răspunsul a fost prompt și solidar: sute de prosumatori au informat Asociația că au aplicat aceste măsuri, contribuind direct la evitarea unor situații critice precum căderi de tensiune sau blackout-uri locale”, spune Dan Pîrșan.

În același timp, fenomenul de segregare a prosumatorilor este un semnal de alarmă. Din păcate, unii au fost influențați de mesaje false și manipulatoare din social media, care promovează neîncrederea și sabotajul sub masca ”revoltei civice”, a transmis reprezentantul asociației.

Chiar și așa, inițiativa APCE s-a dovedit necesară și eficientă, reușind să prevină disfuncționalități majore în rețelele de joasă tensiune, a mai transmis Pîrșan.

Citeste in continuare

TOP ARTICOLE