Connect with us

Stiri economice

McCann Worldgroup România câștigă Aur, Argint și Bronz la Cannes Lions

Publicat

pe

Cele trei premii au fost câştigate de Campania „Bihor Couture”, dezvoltată împreună cu agenţia MRM//McCann România şi UM România pentru Revista Beau Monde: Aur şi Argint în categoria PR şi Bronz în categoria Brand Experience and Activation. 

Pe lângă premiile şi nominalizările pentru campania Bihor Couture, McCann Worldgroup România a avut alte trei nominalizări cu două campanii dezvoltate pentru doi dintre cei mai importanţi clienţi ai agenţiei: Vodafone, pentru campania „Race a nation” şi Coca-Cola pentru campania „Seen”.

 “În continuare ne forţăm limitele şi acceptăm provocări care se tranforma în campanii creative ce fac diferenţa pentru clienţii noştri şi businessul lor. Aceste 33 de premii la Cannes Lions reprezintă entuziasmul nostru de a scoate la suprafaţa insight-uri sincere, de a dezvoltă soluţii creative care devin atât de vizibile şi puternice încât nu pot fi ignorate de public şi atrag reacţii. Toate acestea nu ar fi posibile fără parteneriatele curajoase şi puternice pe care le avem cu clienţii agentiei” spune Sagit Tzur Lahav, CEO McCann Worldgroup România 

“Opt ani consecutivi în care ne întoarcem mândri de la Cannes, de data asta şi cu un gold. Nu o luăm deloc ca pe o obişnuinţă, nu o luăm că pe o normalitate. Tradiţia de a câştiga an de an este ţinută cu multă muncă şi cu multă perseverenţă. Avem nişte oameni extraordinari. Lumea uită de multe ori cât de greu e să iei un shortlist la Cannes. Noi nu uităm. Și sunt la fel de mândru de toate cele trei campanii care au ajuns pe lista scurtă în nu mai puţin de cinci categorii diferite: Bihor Couture – Beau Monde, Race a Nation – Vodafone, Seen – Coca Cola. Suntem norocoşi să avem nişte clienţi ambiţioşi cu care împărtăşim aceleaşi valori. Asta ne ajută să ne auto-depăşim, să ne provocăm, să vrem mereu mai mult. Vreau să felicit industria din România. Un an foarte bun al României la Cannes, că o echipă. Un număr mare de agenţii shortlistate. Ăsta e semn că este multă ambiţie în piaţă şi un focus pe work de calitate. Asta ne ajută să ne construim brandul de ţară creativă”, a spus Cătălin Dobre, Regional Creative Director McCann CEE & Creative Director McCann România. 

McCann Worldgroup România este agenţia care se ghidează după principiul fondatorului său, Harry McCann: „O agenţie se dezvoltă mai repede dacă se concentrează mai degrabă pe creşterea business-ului clienţilor săi.” McCann Erickson are relaţii de parteneriat îndelungate cu unele dintre cele mai importante companii de pe piată: The Coca-Cola Company, Mega Image, Nestlé, Vodafone, L’Oréal, Mastercard Europe, Heineken, Kandia Dulce, Dedeman. Din grupul de comunicare McCann WorldGroup România fac parte agenţiile McCann Bucureşti, Momentum, UM, McCann PR şi MRM//McCann România. La nivel internaţional, este parte a McCann WorldGroup – una dintre cele mai puternice reţele de advertising cu birouri în 205 oraşe din 132 de tări.   

Citeste in continuare
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Evenimente

ȘEFUL CASEI DE PENSII TRANȘEAZĂ PROBLEMA VÂRSTEI DE PENSIONARE. ”NE OPRIM AICI. SPERANȚA DE VIAȚĂ NU E AȘA DE MARE”

Publicat

pe

Vârsta de pensionare va rămâne 65 de ani! Este anunțul făcut în exclusivitate de șeful Casei Naționale de Pensii la Realitatea PLUS. Daniel Baciu susține că vorbim de o eșalonare pentru femei, iar în anul 2030 se vor pensiona la aceeași vârstă ca bărbații, iar speranța de viață de la noi nu permite o majorare a vârstei pentru pensionare. 

Realitatea Plus: Pentru cine crește vârsta de pensionare și la ce ne așteptăm în următorii ani?

Daniel Baciu: Nu se pune problema creșterii vârstei de pensionare nici în noua lege a pensiilor. Vorbim de vârsta standard de pensionare, de 65 de ani la bărbați, femeile încă nu au atins această vârstă. Există un grafic de esalonare prevăzut în anexa 5 din legea 360 astfel încât și femeile în anul 2030 vor ajunge la aceeași vârstă ca a bărbaților și ne oprim aici.

În prezent nu avem o speranță mai mare decât țările din Uniunea Europeană unde vârsta de pensionare este mult mai mare decât în România drept pentru care consider că ar trebui să ne oprim aici, la 65 de ani.

Realitatea Plus: Garantati că așa rămâne?

Daniel Baciu: În momentul de față speranța de viață nu e așa de mare și este corelată cu vârsta de pensionare, iar cel puțin până în anul 2030 nu avem această premisă de creștere a vârstei de pensionare, sub nicio formă.

Legea care taie pensiile speciale ale magistraților a primit UNDĂ VERDE în Camera Deputaților. Coaliția a făcut în ultima clipă o modificare ce poate pica la CCR

Sursa: Realitatea Financiara

Citeste in continuare

Evenimente

REPORTURI URIAȘE LA LOTO. PESTE 3,41 MILIOANE DE EURO LA JOKER ȘI 2,78 MILIOANE LA NOROC

Publicat

pe

Loteria Română anunță reporturi impresionante la principalele jocuri loto, cu ocazia tragerilor care vor avea loc duminică, 27 aprilie. Cel mai mare report se înregistrează la Joker, categoria I, unde este în joc o sumă de peste 17 milioane de lei (peste 3,41 milioane de euro).

La Noroc, reportul cumulat a depășit 13,88 milioane de lei (aproximativ 2,78 milioane de euro), iar la Loto 6/49, la categoria I, se află în joc peste 5,99 milioane de lei (peste 1,2 milioane de euro).

Și celelalte jocuri oferă șanse importante: Noroc Plus are un report de peste 501.800 de lei, în timp ce Loto 5/40 vine cu un premiu de peste 1,07 milioane de lei la categoria I.

La tragerile de joi, 24 aprilie, Loteria a acordat 24.032 de câștiguri în valoare totală de peste 1,44 milioane de lei. Printre acestea, se numără și un premiu de categoria a II-a la Joker, în valoare de 138.099 lei, câștigat în Oltenița, județul Călărași.

Sursa: Realitatea Financiara

Citeste in continuare

Evenimente

Mașinile fabricate în China pot fi capabile de spionaj. O țară europeană a luat deja măsuri radicale

Publicat

pe

Scandal pe piața auto din Marea Britanie, unde asaltul mașinilor chinezești nu este deloc văzut cu ochi buni. Mai nou, circulă informații potrivit cărora automobilele fabricate în China au capacitatea de a spiona.

n Marea Britanie, mașinile electrice produse de companii chinezești sunt privite cu tot mai multă suspiciune. Fără o lege oficială, dar cu reguli stricte aplicate local, autoritățile au început să restricționeze accesul acestor vehicule în apropierea bazelor militare strategice, de teama unor posibile activități de spionaj.

Tehnologia auto, problemă de securitate națională

Vehiculele moderne, mai ales cele electrice, sunt dotate cu o multitudine de senzori, camere și sisteme de conectivitate permanentă la internet. Deși aceste funcții sunt concepute pentru confortul utilizatorului și optimizarea performanțelor, ele pot deveni o vulnerabilitate serioasă atunci când datele ajung pe serverele unor companii cu legături directe cu guverne străine.

Printre producătorii vizați se numără giganți chinezi precum BYD, Great Wall Motors, Omoda și Jaecoo, tot mai populari în Regatul Unit datorită prețurilor atractive. Însă legislația din China, care obligă firmele să colaboreze cu serviciile de informații, alimentează temerile că aceste mașini ar putea transmite date sensibile fără știrea proprietarilor.

Un exemplu concret este baza RAF Wyton, unde angajații nu au voie să parcheze vehicule electrice chinezești mai aproape de trei kilometri de zonele de comandă. Riscul? Orice mașină conectată poate deveni un „ochi” sau o „ureche” electronică într-o zonă unde informațiile sunt vitale pentru securitatea națională.

Deocamdată, Ministerul Apărării din Marea Britanie nu a impus o interdicție generală, dar recunoaște că analizează constant posibilele amenințări. În contextul unor tensiuni diplomatice recente cu firme chineze implicate în infrastructura britanică, aceste măsuri ar putea fi doar începutul.

Citeste in continuare

TOP ARTICOLE