Connect with us

Stiri economice

McCann Worldgroup România câștigă Aur, Argint și Bronz la Cannes Lions

Publicat

pe

Cele trei premii au fost câştigate de Campania „Bihor Couture”, dezvoltată împreună cu agenţia MRM//McCann România şi UM România pentru Revista Beau Monde: Aur şi Argint în categoria PR şi Bronz în categoria Brand Experience and Activation. 

Pe lângă premiile şi nominalizările pentru campania Bihor Couture, McCann Worldgroup România a avut alte trei nominalizări cu două campanii dezvoltate pentru doi dintre cei mai importanţi clienţi ai agenţiei: Vodafone, pentru campania „Race a nation” şi Coca-Cola pentru campania „Seen”.

 “În continuare ne forţăm limitele şi acceptăm provocări care se tranforma în campanii creative ce fac diferenţa pentru clienţii noştri şi businessul lor. Aceste 33 de premii la Cannes Lions reprezintă entuziasmul nostru de a scoate la suprafaţa insight-uri sincere, de a dezvoltă soluţii creative care devin atât de vizibile şi puternice încât nu pot fi ignorate de public şi atrag reacţii. Toate acestea nu ar fi posibile fără parteneriatele curajoase şi puternice pe care le avem cu clienţii agentiei” spune Sagit Tzur Lahav, CEO McCann Worldgroup România 

“Opt ani consecutivi în care ne întoarcem mândri de la Cannes, de data asta şi cu un gold. Nu o luăm deloc ca pe o obişnuinţă, nu o luăm că pe o normalitate. Tradiţia de a câştiga an de an este ţinută cu multă muncă şi cu multă perseverenţă. Avem nişte oameni extraordinari. Lumea uită de multe ori cât de greu e să iei un shortlist la Cannes. Noi nu uităm. Și sunt la fel de mândru de toate cele trei campanii care au ajuns pe lista scurtă în nu mai puţin de cinci categorii diferite: Bihor Couture – Beau Monde, Race a Nation – Vodafone, Seen – Coca Cola. Suntem norocoşi să avem nişte clienţi ambiţioşi cu care împărtăşim aceleaşi valori. Asta ne ajută să ne auto-depăşim, să ne provocăm, să vrem mereu mai mult. Vreau să felicit industria din România. Un an foarte bun al României la Cannes, că o echipă. Un număr mare de agenţii shortlistate. Ăsta e semn că este multă ambiţie în piaţă şi un focus pe work de calitate. Asta ne ajută să ne construim brandul de ţară creativă”, a spus Cătălin Dobre, Regional Creative Director McCann CEE & Creative Director McCann România. 

McCann Worldgroup România este agenţia care se ghidează după principiul fondatorului său, Harry McCann: „O agenţie se dezvoltă mai repede dacă se concentrează mai degrabă pe creşterea business-ului clienţilor săi.” McCann Erickson are relaţii de parteneriat îndelungate cu unele dintre cele mai importante companii de pe piată: The Coca-Cola Company, Mega Image, Nestlé, Vodafone, L’Oréal, Mastercard Europe, Heineken, Kandia Dulce, Dedeman. Din grupul de comunicare McCann WorldGroup România fac parte agenţiile McCann Bucureşti, Momentum, UM, McCann PR şi MRM//McCann România. La nivel internaţional, este parte a McCann WorldGroup – una dintre cele mai puternice reţele de advertising cu birouri în 205 oraşe din 132 de tări.   

Citeste in continuare
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Evenimente

CCR A DECIS RESPINGEREA ANULĂRII ALEGERILOR. ÎN UNANIMITATE, S-A CONFIRMAT ORDINEA PRIMILOR 2 CLASAȚI. TURUL DOI ARE LOC PE 8 DECEMBRIE

Publicat

pe

CCR a decis repingerea ANULĂRII alegerilor. În unanimitate, s-a confirmat ordinea primilor 2 clasați 

Din sursele Realitatea PLUS, se pare că ordinea candidaților s-a schimbat. Marcel Ciolacu ar fi trecut pe locul 2, iar Elena Lasconi pe 3. Ar mai fi de renumărat 650.000 de voturi din Diaspora, care ajung în țară pe 9 decembrie.

Solicitarea de anulare a fost depusă de Cristian Terheș, candidat la alegerile prezidențiale, care a contestat validitatea procesului electoral, invocând posibile nereguli. Argumentele acestuia, precum și datele rezultate din renumărarea voturilor efectuată de Biroul Electoral Central (BEC), vor constitui baza deliberării judecătorilor constituționali.

Reamintim că Elena Lasconi și Călin Georgescu au intrat, inițial, în turul al doilea al alegerilor prezidențiale. Ulterior, CCR a decis renumărarea voturilor.

Imagine

Imagine

Citeste in continuare

Evenimente

TikTok, audiat la Parlamentul European în contextul alegerilor din Europa, inclusiv România. Manipularea informației, sub lupa europarlamentarilor

Publicat

pe

Comisia pentru Piaţa Internă şi Protecţia Consumatorului din Parlamentul European (PE) va audia marţi reprezentanţi ai TikTok asupra modului în care această companie aplică regulile digitale ale UE, în contextul alegerilor desfăşurate recent în Europa, a anunţat luni într-un comunicat de presă legislativul european.

Marţi, începând aproximativ de la ora 11:00 CET (12:00 ora României), Comisia pentru Piaţa Internă şi Protecţia Consumatorului va desfăşura o discuţie cu Caroline Greer, directoare a TikTok pentru politici publice şi relaţii guvernamentale, şi cu Brie Pegum, director global de producţie, autenticitate şi transparenţă al TikTok.

Europarlamentarii sunt aşteptaţi să pună întrebări legate de măsurile luate de companie, în conformitate cu manualul de reguli digitale al UE, pentru a garanta un spaţiu online sigur, transparent şi de încredere, mai ales în perioadele electorale.

Legea privind Serviciile Digitale ale UE (Digital Services Act – DSA), intrată deplin în vigoare pe 17 februarie 2024, stabileşte obligaţii stricte pentru furnizorii de servicii digitale, cum ar fi social media sau comerţul online, de a combate conţinutul ilegal, dezinformarea online şi alte riscuri online pentru societate.

Elena Lasconi, primele declarații după EXIT POLL-ul alegerilor parlamentare: „Roboții ruși de pe TikTok nu au cum să ne distrugă democrația”

Comisia Europeană, care în virtutea DSA dispune de prerogative de investigare şi sancţionare, a început să examineze strategiile de îndeplinire a acestor obligaţii în cazul mai multor platforme online foarte mari.

În contextul alegerilor aflate în desfăşurare în România, Comisia Europeană a adresat întrebări referitoare la procesul companiei TikTok de gestiune a riscului în ceea ce priveşte manipularea informaţiei, sistemul de recomandare (ce oferă utilizatorului sugestii pentru articolele cele mai relevante – n.r.) şi accesul terţilor la date.

Comisia a adresat anterior întrebări despre designul şi funcţionarea sistemelor de recomandare ale TikTok, YouTube şi Snapchat, şi mai precis asupra măsurilor întreprinse de TikTok pentru combaterea riscurilor legate de alegeri, asigurarea pluralismului media şi a discursului public.

Citeste in continuare

Evenimente

Rezervele în valută ale BNR au scăzut cu 1,6 miliard de euro în noiembrie

Publicat

pe

Rezervele valutare ale Băncii Naţionale a României totalizau 61,174 miliarde de euro la finele lunii noiembrie, în scădere cu 2,65% comparativ cu nivelul de la 31 octombrie 2024, informează un comunicat al Băncii Centrale.

În cursul lunii noiembrie au avut loc intrări de 4,374 miliarde euro, reprezentând: modificarea rezervelor minime în valută constituite de instituţiile de credit la BNR; alimentarea conturilor Ministerului Finanţelor şi altele.

De asemenea, au avut loc ieşiri de 6,041 miliarde euro, reprezentând: modificarea rezervelor minime în valută constituite de instituţiile de credit la BNR; plăţi de rate şi dobânzi în contul datoriei publice denominate în valută (aproximativ 649 milioane euro); plăţi din contul Comisiei Europene şi altele.

Nivelul rezervei de aur s-a menţinut la 103,6 tone. În condiţiile evoluţiilor preţurilor internaţionale, valoarea acesteia s-a situat la 8,399 miliarde euro, scrie Agerpres.

Rezervele internaţionale ale României (valute plus aur) la 30 noiembrie 2024 au fost de 69,573 miliarde euro, faţă de 71,361 miliarde euro la 31 octombrie 2024.

Plăţile scadente în luna decembrie 2024 în contul datoriei publice denominate în valută, directe sau garantate de Ministerul Finanţelor, însumează circa 441 milioane euro.

Citeste in continuare

TOP ARTICOLE